MoPar 8 1/4 peräöljy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja simeoni, 15.5.2015.

  1. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Mikä öljy tollaseen 8 1/4 lukolliseen perään on paras? Pitääkö olla ns. lukkoperäöljyä, vai onko ne tarkotettu levylukoille?
     
  2. F-body

    F-body Gearhead

    Mä oon laittanut Moparin omaa lisä-ainetta vajaan pullon ja mineraaliöljyä. Ei pauku käännöksissä ja pitää.
     
  3. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Juuust, no sitä lisäainetta ei saa kyllä tänään mistään. Tuli vähän yllättäen tarve avata perä ja motonetin tai fixuksen tarjonnalla pitäis nyt pärjätä.
     
  4. Poni -69

    Poni -69 3rd gear

    Mä oon käyttäny ihan perus Castrollin LS-ööliä 8 3/4 kartiolukollisessa,toimii. Teboilin vastaava LS öljyllä taas piti pirunmoista pauketta.
     
  5. Kahvipoika95

    Kahvipoika95 2nd gear

    Olisi aika itsellä vaihtaa peräöljyt lukottomaan 8 1/4 perään.
    Mitä viskositeettiä ja mikä luokitus? Passaako esim. 75W90 GL-5 öljy? 2 litraa riittänee?

    Suosituksia?
     

Kerro tästä muillekin!