MOPAR 8 3/4 JA GREEN BEARINGS?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja 66monaco, 25.9.2014.

  1. 66monaco

    66monaco Gearhead

    koitan pähkäillä mitkä takapyöränlaakerit tilais toho '66 monacoo ja lukennu noist vihreist laakereist ny kahta versioo, jotkut sanoo et hyvät vaan drag raceen ja jotkut sanoo et toimii kadullakin...onko kellään moisia vähänpiristetyssa katupelissä? säätöhän nois poistuis...senkö takia jotkut sanoo et huonot kun ei voi "preloadia" säätää?? mitäs mieltä ollaan, vakiot vai green bearings?
     
  2. pötkö

    pötkö Gearhead

    Mulla ollut viimeiset 15 green bearings toimii. Muista ottaa välipalikka tasauspyörästöstä pois.
     
  3. 66monaco

    66monaco Gearhead

    mitens jos laittaa detroid true track lukon?
     
  4. pötkö

    pötkö Gearhead

    En tiedä true tracistä, mulla detroit locker ja siinä ei muistaakseni ollut välipalikkaa.
    Jos on palikka niin mittaamalla selviää mahtuuko.
     
  5. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

    Mulla tuli True trackin laatikossa mukana välipalikka.

    Noita green bearingehan on kahta versiota, vanhemmassa on laippa kiinni laakerin ulkokoolissa ja uudemmassa irrallinen laippa ja lukkorengas. Jos banjo ei ole täysin suora, niin luulisin että tuo kiinteä laippa ei ole optimaalisin kestävyyden kannalta.
     
  6. 66monaco

    66monaco Gearhead

Kerro tästä muillekin!