Mopar 9",10" ja 11" takajarrujen sisusrautojen erot?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja silirimpsis, 26.6.2013.

  1. silirimpsis

    silirimpsis Gearhead

    Eli minulla on 10"x1 3/4" uudet takajarru rummut pikkujaolle ja hyvät kilvet. Mutta niistä puuttuu sisukalut ja ne raudat mitä ei ilmeisesti enää saa uutena mistään. Siis käkkäri vipstaakeli ja se toinen mikä tulee kenkien välille.

    Ysi tuumaiset jarrut löytyy täydelliset pikkujaolle ja sitten löytyisi myös täydelliset 11"x2,5" jarrut jotka olivat muistaakseni 73 tai 74 New Yorkerista peräisin.

    Eli onkohan noiden 9 tai 11 tuumaisten jarrujen raudoissa mahdollisesti muuta eroa kuin pituus noihin kymppi tuumaisiin nähden?

    Mietin tässä että jos itse kokeilisi tehdä nuo raudat. Arvelin että josko eroa sattuisikin olemaankin vain pituudessa ja loput yksityiskohdat saisi sitten katsotuksi noista muista raudoista?

    Niin, voisi muuten nuo 11" jarrutkin asentaa,mutta 8 3/4 perän vetareissa mikä minulla on tontilla on vetareissa pikku jako ja noissa isommissa rummuissa on myös keskireikä suurempi kuin noissa 10" rummuissa.

    Ysi tuumaisten jarrukilpien kiinnitys taas on neli pulttinen ja muissa viidellä kiinni.

    Saa myös tarjota noita tarvittavia rautoja tai kokonaisia 10" jarrujakin jos hinta on kohdallaan.
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

  3. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!