Mopar 904 pari tiukkaa kysymystä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tyyp360, 6.9.2016.

  1. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi ongelma voi helpottua kun ottaa öölipohjan pois ja lisää kikkarivivun liikettä löysempään suuntaan.
    Löyty just rempatun plootan kuvakin netistä:eek:.
    [​IMG]
    Elikkäs tota säätönamiskukkelia avaamalla kikkari pääsee enemmän "löysälle".
     
    KajS tykkää tästä.
  2. Tseitsei2

    Tseitsei2 3rd gear

    Mulla taas on tossa yksi 318+904 mopsi pihassa, joka ei tunnu kovin helpolla vaihtavan kakkoselta kolmoselle jos ei nosta kaasupoljinta kokonaan ylös kesken kiihdytyksen. Tekee normi tasaisemmassakin ajossa tota. Sit kun nostaa polkimen, niin vaihtuu kolmonen aika kovasti nytkähtämällä, lähestulkoon paukahtaen päälle. Mistähän tää ominaisuus johtuu?

    Kick down vivusto vaikuttais ainakin osasyylliseltä, koska häsmäkän kotimaisuusaste vaikuttaa suht korkeelta ja geometria on aika karua (hitsailtu varmaan päissään jostai vanhoista harjateräksen pätkistä) :D
     

Kerro tästä muillekin!