Mopar etupään säätöarvoja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja Muki, 20.6.2008.

  1. Muki

    Muki Gearhead

    Linkin takaa Ehrenbergin suosituksia MoPar säätöarvoihin, jonnin verran myös sen mukaan mihin on tarkoitus ajoneuvoa käyttää. Nämä ovat olleet enemmän tai vähemmän hukassa vaikka keltä on kysynyt ; mutta vanha kunnon allpar on noikin näemmä tallentanut.

    http://www.allpar.com/history/mopar/fro ... nment.html

    Viitteitä on myös annettu Ehrenbergin "Green Brick" Valiantin säädöistä.
     
  2. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

    Sopiiko nuo arvot myös Dodge Monaco -73? Siellä ei ollut eritelty noita arvoja vasen/oikea puoli.
     
  3. Muki

    Muki Gearhead

    Veikkaisin, että osa säätöarvoista ei ole edes saavutettavissa vakio-osilla. Ehrenbergihän taisi käyttää säädettäviä aftermarket ylätukivarsia. Melkein tuollaiseen full-sizeen, jossa alkuperäiset osat, varmaan paras veikkaus olisi tehdassäädöt.
     
  4. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

    Löysin tuollaisen sivun:
    http://www.moparts.org/Tech/Archive/susp/26.html
    Sielläkin on samoja arvoja.

    Ilmeisesti ojan puolelle vähän enemmmän negatiivista camberia, jos ymmärsin oikein?

    Olen vaihtanut kummallekkin puolelle yläpallonivelet, raidetangonpäät ja ylätukivarren puslat, sen takia nuo arvot on ajankohtaiset.
     
  5. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

    Tietäiskö kukaan mitä tuo auraus 1/16th - 1/8th inch on asteina?
     

Kerro tästä muillekin!