mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. arskazone

    arskazone Gearhead

    Tunteikas keikka. Danny ja Kevin saavat työstettäväkseen Dodge Challengerin, johon sen omistajalla on vahva tunneside. Horny Mike ja Roli puolestaan käyvät Dannyn käskystä hakemassa kunnostettavaksi surkeassa kunnossa olevan pick-upin, mistä Scott ei suoranaisesti ilahdu. Amerikkalainen sarja. 1. tuotantokausi. (20')

    JIM Counting Cars
    23.30
    maanantai
    07.07.2014
     
  2. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Katsotaan ,kiitos Arska.
     
  3. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Taitaa jäädä koko kesä väliin, pitäisi saada 5cm lisää maavaraa, mutta on niin monta muutakin autoa laitettavana, ei saa purettua jousia ja taottua/taotettua lehtiä tätä menoa koko kesänä.
    Vai onko jollain ylimääräisiä valmiita huokeita takajousia, tuossa väsyneet vakio 4,5 lehtiset eikä selviä hidastetöyssyista vaikka 60mm huonosti istuvat PSI-putket ihan kiinni pohjassa. Stancen takia pitänyt keula tiputtaa niin alas ettei mahdu tunkki alle. Mutta onhan se hyvän näköinen ja hyvä ajaa..
     
  4. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Ilmaiskareita luulisi olevan melkein joka tallin nurkassa, ja niillähän tuollainen tilapäinen yhden kesän korotus nopeiten hoituu.
     
  5. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Ei oo yhenkään fiiun alla tullut.. mutta siinä yksi ratkaisu laiskalle asentajalle jos semmoset löytää tai hankkii.
    Tai no kaikki mahollinen aika ruuvataan, kolmas auto menossa tälle kesälle ja kolme muuta vielä jäljellä, työ"sivu"projektit päälle. Challeen ei oo saatu kuin listat kiinni takapaksiin. :cry:
    Se on vähä semmosta yrittäjän elämä.
     
  6. hlappis

    hlappis 3rd gear

    [​IMG]
    takajouset löytyis mikkelistä.
    ovat ainakin halvat.
    ovat peräisin 1973 challesta.
     
  7. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    ^^ viestejä vaihdeltu. Jos sais sen verta potkittua ihteensä ettei tarvitse Fiiulla mennä Pilvenmäelle.
     
  8. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Mulla olis -73 Challengerin mukana tulleet ilmaiskarit porukoiden luona Epohjanmaalla. Ovat tietääkseni jostain 80-luvun loppupuolelta ja autoa purkaessa vaikuttivat ihan toimivilta vaikkakin vähän korroosion värjäämät. Purin ne autosta pois noin 6v sitten jonka jälkeen ne on seissy heinähuoneen nurkassa.

    Ei oo kalliit jos ilmenee tarvetta, hillomunkkipussilla saa jos vaan kyyti järjestyy järkevästi.
     
  9. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Jaa kaikkea voisi kerätä, saisipi korkeutta säätää fiiliksen mukaan. Johan auto on muutenkin back to the 90´s.
    Parkanossa pitää loppukesällä käydä mutta missäs ne valtakunnan rajat taas menikään.. no YV välittää ettei mee myyntipalstaksi.
     
  10. arskazone

    arskazone Gearhead

  11. 4spdBcuda

    4spdBcuda 3rd gear

    kaverilla olis e-koppasen bucketit joutilaana, siisti käyttökunto, mustat ja kiskoineen, takamuovitkin siistit, vuosimallia en nyt muista. Yyveetä voi laittaa jos tarve niin kysyn lisää....
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Tän bongasin eilen livenä Haaparannalla. Sitä kun asuu täällä kaikesta kaukana, niin kerrankin vuori tuotiin Mooseksen luokse. Allan Gallantin tekemä 1971 440-6 Challenger oli ostettu Kanadasta Kiirunaan. Olipa sitä vaan mukava tutkia hyvässä säässä ja kaikessa rauhassa.

    http://www.alangallantautomotiverestora ... enger.html
     
  13. Bomber#1

    Bomber#1 Gearhead

  14. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Ihanaisen blondityttären ihanainen avokas Hemillä.

    [​IMG]
     
  15. MudMax

    MudMax Gearhead

    Polttoainehöyryjen erottelija, neljä letkua tankkiin ja yksi venakopan huohottajaan ('70 CA, uudemmissa voi olla jotain kanistereita välissä).
    Tuossa asia on selvitetty melko perusteellisesti: http://board.moparts.org/ubbthreads/sho ... er=5149293

    Siun Autossahan noita saastehimmeleitä ei kai ole vaikka onkin Californiassa tehty, koska Auto on toimitettu Washingtonin osavaltioon.
     
  16. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Viitaten edelliseen sivuun, ei tuohon takapään korkeusasiaan nyt tullut juurikaan helpotusta, niin ruuvasin etupäätä 2 kierrosta ylöspäin. Nyt vaaterissa tai jopa gasserina. Huomenna konttorille, pitäisi saada nyt nosturille.
    ..kun pakoputket on rst-putket 80-luvun hottentotti-Coronetista, kollektoreilta suoraan taka-akselille ja vaimentimet etulattioiden alla. Tulisi senttikaupalla lisää maavaraa kun kiertäisivät kardaanin kyljessä. Pitäisi toinen peltisatsikin vääntää uusiksi. Taitaa suoraan sopivat putket maksaa liikaa, varsinkin rahdit kauheet.

    Mutta nyt on ajo-ominaisuudet aika killillään, uskaltaako kukaan suositella kohtuuhintaisia iskareita joilla tekeekin siviiliajossa jotain. Nuo 90 luvulla hankitut hinnat alkaien-Gabrielit ei oikein vastaa tarkoitustaan, matalalla keulalla toimivat kohtuudella.

    Tän kesän helmi on aidot yli 40 vuotiaat listat takapaksiin, sopivan kolhuiset ja kuluneet. Perversionsa kullakin. Johan tuo ehti 20 vuotta olla ilman.

    Olipa muuten hankala löytää tiivisteita tai koko pääsylkkyä tuohon rumpu-71:een, kirjat ei tunne varaosanumeroo lainkaan. Coronetista löyty saman näköinen. Piti laittaa 70 sylkky että sai auton tähän hätään ajoon. Kätevä laite USA-auto, sai liitoksista ilmattua ei tarvinnu pyöriltä ilmata ollenkaan. Muutenkin hyvää tavaraa jenkkirauta, kurkkasin vihdoin takarumpuihin ja yhtä siistit kuin vuonna 94 kun viimeksi katoin, silloinkaan tarvinnu tehä mitään. Kai ne on jenkeissä huollettu 80-luvulla, tuskin sentään tehtaan jäljiltä..?

    Että rennolla asenteella..

    EDIT: dynossa takajarruissa heittoa 0% 8) if it ain't broken, don't fix it!
     
  17. PPRCuda

    PPRCuda Gearhead

    Haluatko Forssaan omalla AIDOLLA 1971 Cudalla? Sassy Grass Billboard 340 + automaatti yhä tarjolla. Suomessa - pääset siis itse tarkistamaan kauppatavaran. Kysy yyveellä jos kiinnostaa.
     
  18. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  19. LUM-1

    LUM-1 3rd gear

  20. RT6870

    RT6870 Gearhead

    jos vanteet tulee jossain vaiheessa erikseen myyntiin niin mulle heti...
     

Kerro tästä muillekin!