mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. MudMax

    MudMax Gearhead

    Milloin NE-***-kilpinen valkoinen / burnt orange '70 on tullut Suomeen?
    Siinä on muistaakseni noi pystykävyt + sivulistat ja se on tullut maahan viimeistään 1980, jolloin NE-kilvet olivat jaossa.
     
  2. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    JH23J0Bxxxxxx
    Dodge Challenger T/A
    Vin 7th Letter B = Assembly Plant Dodge Main,Hamtramck,Michican
    Fender tag date code 403 (3.4.1970)

    BS23J0Bxxxxxx
    Plymouth AAR Cuda
    Vin 7th Letter B = Assembly Plant Dodge Main,Hamtramck,Michican
    Fender tag date code 403 (3.4.1970)

    Vihdoin nämä kaksi samana päivänä,samalta tehtaalta rullannutta autoa näkivät
    toisensa kylmässä pohjolassa.

    Toivotamme molemmille autoille hyvää syntymäpäivää sekä turvallista matkaa ja menestystä seuraavalle 45 vuodelle.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Toivoisin ettei kukaan pahoittanut mieltänsä tästä :D
    Hyvää pääsiäistä kaikille Ebody faneille.
     
  3. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    ^^
    Uskomaton yhteensattuma!
     
  4. wedge44068

    wedge44068 2nd gear

    Hienoja pelejä!

    Minä en ainakaan pahoittanut mieltäni,tulee makee fiilis kun kattelee tommosia kuvia :D

    Munarikasta pääsiäistä vaan kaikille trulleille :rotfl:
     
  5. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    hyvää pääsiäistä
     
  6. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Kiitokset kuvista... lämmittää mukavasti synttäripäivänä ja sopii hyvin tälle päivälle, kun ACS ja stadin cruising päivä!
     
  7. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Pidettiin oma ACS ja sen ohessa Ebodyjen koeajo päivä. :lol:

    Varsinkin Bowhillin pitkälti toista sataa heppaa pirteämpi manuaali
    piti huolen että pian on taas aika vaihtaa takarenkaat. :rotfl:
    On sen verta pirteämpi pakkaus,tollaseen suht vakioon automaattiin verrattuna.

    [​IMG]
     
  8. K_Sa

    K_Sa Gearhead

    Hienoja pirssejä!!

    T/A tulikin vastaan viikko sitte Seinäjoella kun kattelin osoitekylttejä niin just sillon murahti..taustapeilistä huomasin :D
     
  9. kuula

    kuula Gearhead

    UUUH!!
     
  10. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Kertauksen vuoksi, tämä Plum Crazy Suomi - Challenger oli jo melko idässä eli Simpeleellä.

    Klik kuva suuremmaksi!

    [​IMG]
     
  11. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

    .....
     
  12. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  13. wedge44068

    wedge44068 2nd gear

    Ajakaa poijaat ajakaa,kyllä noilla kehtaa!

    Helevetin hienoa että tää jenkkiharrastus on (vielä) voimissaan :D
     
  14. sixpack

    sixpack Gearhead

  15. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    ???? ihan -76 4 D coronetin näkönen näin yhtäkkiä...mutta hienoo jälkee!
     
  16. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Mahtava kolmikko.Kyllä noita ihastellessa olisi tovi vierähtäny.
     
  17. wedge44068

    wedge44068 2nd gear

    No johan on...
     
  18. xmopar

    xmopar Gearhead


    Rainassa näkyvä valkoinen auto on myöhemmin Porvoon seudulla NE-rekkarilla pyörinyt burnt orange verhoilulla ollut 318 auto.

    Yllä olevaan Tampere Challenger listaan voisi lisätä ainakin nopeasti mieleen tulevat JS23N0 keltainen,JH23N0 sininen ja JH23CO valkoinen/violetti/vihreä. Kahdesta viimeksi mainitusta irtosi sitten kattokin 80-luvun turbulenssissa...
     
  19. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Aivan käsittämätöntä tuossa neliovisessa, kuinka paljon auton ulkonäkö muuttuu. Kertoo ehkä siitäkin, kuinka hyvin tuon ajan neliovisissa oli muodot kohdillaan. Turhaan niihin koreja vaihdettiin, olisi vain vähennetty ovien määrää.
    Ihan hyvin voisi väittää kyseessä olevan Coronet, johon vain vaihdettiin keulapellit ja takavalot. Eli menikö työ hukkaan..
    No ehkä ylemmästä kuvakulmasta ja sitten valmiina näyttää erilaiselta.
     
  20. sämpy

    sämpy Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!