mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. asperiini

    asperiini Gearhead

    Challenger 1970, JH23BOB. MYYTY.

    Laitetaan tämä nyt ensin tänne jos löytyis kiinnostuneita.
    Mulla visiot ja kiinnostuksen kohteet alkaneet muuttua ja tästä tuli suoraan sanottuna tehtyä mulle ihan liian rallipeli, lähtee henki tai kortti. Kuvia lähetellään kiinnostuneille ja paikan päälle saa tulla ihmettelemään laitosta.

    Myydään tai vaihdetaan säyseämpään cruisailupeliin, Moparin 2-oviset etusijalla, mitä isompi ja alkuperäisempi sitä parempi, museopelit ennen kaikkea. Tinkaaminen aloitetaan 25k€ tasosta.
    Challenger ostettu aikoinaan Tallinnasta, oli hirveä Amerikan Joen kyhäämä raato jossa ei ollut juuri mitään alkuperäistä, tämähän on alun perin kuutosella ja kolmilovisella manuaalilla.
    Nyt vuosien mittaan rakenneltu omien visioiden mukaan eli on vähän RT ja TA lookkia sekaisin. Itse tehty omassa tallissa lähes kaikki joten viimeistelytyön jäljessä paikoin sanomista, näyttelypeliksi ei kannattane haaveilla ilman uutta maalausta.
    Puhallettu puhtaaksi pohjaa lukuunottamatta, peltityöt tehty ja maalattu tavallisella ferrarinpunaisella automaalilla, konepelti musta ja kyljissä TA teippaukset. Etuspoilerit ja takaspoilerikin löytyy.
    Takakyljet uusia, takasisäloksut uutta, tavarasäiliön pohja vaihdettu, etu- ja takahiekkapellit uusia, akun teline uusi ja katosta puolet uutta peltiä. Kuvia löytyy.
    Takalokkareita ja sisäloksuja levitetty noin tuuma puoleltaan, anteeksi raiskaus mutta mun silmään näin oli parempi ja mahtuu nuo 295 kumit alle, isommatkin vielä menis.
    Tuulilasi ja ovilasit uusia sävylaseja.
    Alkuperäiseen konepeltiin istutettu kuitumallin 6- pack skuuppi, vai mikä lie.
    Etupuskuri on uusi kuten pyöränkaarien listatkin.
    Sisustassa uudet ovimuovit (sisäpinta kokonaan), äänieristys, matot, headliner, kojelaudan päällinen, hattuhylly, hanskalokero, kuppi-istuimet (alkup. löytyy myös) ja muuta pienempää.
    Kaikki sähköt uutta, Autometer mittarit + laajakaistaseosmittari.
    Sähköikkunat ja sähkölukot langattomalla ohjaimella.
    Tekniikka kaikki uutta:
    Stroker pikkulohko, Hughes 408 Edelin alumiinikansilla, noin 450 hp.
    Uusi Edelin kaasari ja imari RPM Airgap.
    TTI peltisarjat ja 2 x 3” rosteriputkisto RT päillä
    Uusi laturi ja vetolaitteina March alumiinipyörät ja moniurahihna
    Alumiinisyylari sähköflektillä.
    MSD syttyboxi ja billet virranjakaja. Uusi ministartti
    Vintage Air ilmastointilaitteet.
    Tremec 5 vaihteinen manuaaliaski, hydraulisella kytkimellä.
    Uusi kardaani.
    8 ¾ perä jossa uusi 4,10 välitys ja tiukka lukko. Green bearing.
    Takajouset Mopar Performance.
    Etu- ja takajarrut SSBC levyjarruja + uusi pääsylkky ja tehostin
    Edessä ja takana Konin säädettävät punaiset iskarit
    Edessä Hotchkiss putkiylätukivarret rempatut alatukivarret ja säädettävät Strut barsit
    Firm Feel Stage 3 simpukka ja kääntövarren tukilaakeri, muut ohjausosat kaikki uusia.
    Roll control leikkimistä varten, sutii kyllä tolkuttomasti ilmankin.
    Renkaat 235 edessä ja 295 takana. 7” ja 10” vanhat Slottivanteet.
    Ajettu valmistumisen jälkeen alle 1000km, seisonut nyt tallissa kolmatta vuotta.
    Pari pientä vikaakin on. Jarruissa ilmaa ja etupään kulmat säädetty silmämitalla.
    Ilmastoinnissa yksi mikrokytkin rikki.
    Auto tällä hetkellä yhä poissa liikennekäytöstä ja katsastamatta, tarvittaessa laitetaan kuntoon ja ajoon.
    Auto Kirkkonummella. P. 040-7626202 Timo V.
     
  2. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Siinä niille jotka kuvista tykkää js29v0b kuvattuna tänään :)
    Tyytyväinen myös tuohon stage3 tehostettuun ohjaukseen .
    Jotain 800km nyt tuolla autolla ajanut (tuolla putkistolla ja tehostimella 150km) kulutus ollut noin 30ltr/100km kivan tiheä tuo 4,10 ja dana.
    Auto on nyt kiva ajaa ja hyvin vetoja sixpackissä ja manuaalikoneisto vaihtaa tosi terävästi.
    Ainoa vaan että ruvennut tekemään avo-challengeria mieli :rotfl:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Eeei näillä keleillä oo avoautosta paljoa iloa..

    Mutta vetoa löytyy moottorista jos asuinpaikka sama, eli oot päässy mäen ylös talolle saakka? Iteltä loppuis kantti kesken kesälläkin siinä irtosoralla.
     
  4. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Joo asuinpaikka sama-tervetuloa juhla-mokalle :)
    No juu ihan pintakaasulla helposti sutimatta pääsen ylös asti challella :) se on vaan kun osaa olla sudittelematta mäkeä piloille... Tuli kait se viikonlopun aikana 200km ajettua kun tankillinen bensaa meni.- Lahessa
    Nyt olis ylimääräisenä
    - 440 koneeseen kromiset venttiilikopat-hienot-hyvät
    -takavalot kaikki+takavalojenkehykset
    -tehostamaton simpukka,,,meni jo
    -peltipakosarjat
     
  5. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Järvenpään maanantaikokous :)
    Kolme seiskakymppiä Challengeria .
    Avo & T/A & RT/SE
    Mietin jos olisi vuosi 1970 niin minkä ostaisi :-?
    [​IMG]
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Eteläisessä Lapissa (Barra)Cuda -teema. Oon tässä miettinyt viikon, että jos sais myytyä punaisen niin vois ostaa vihreen. Dilemma.
     
  7. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Nonni :) Mullekin tuli avo-challe-kuume kun avo challengerilla pääsi jäkessä repsikassa nauttii avo tunnelmasta :D
     
  8. 360fourbarrel

    360fourbarrel 3rd gear

    Jos ostaa kännissä (Barra)Cudan niin tuleeko siitä (Darra)Cuda? :oops:
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kunhan muistaa erottaa sen oikeesta 'Cudasta.
     
  10. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^^Ei tule, tulee laittamalla A-body Barracudaan Dartin keulapellit....
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Pittää olla melko paha darra.
     
  12. janimm

    janimm Gearhead

    Oisko kellään 1970-1974 cudan/challengerin 4-speed lattiapahkaa pyörimässä jouten? Uusi tai hyvä käytetty.

    Edit: pahka löytyi kiitos paljon!
     
  13. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Tai ees lainaan ni tehdään Janille oma..
     
  14. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    Kysy ny ekaks vaikka partsilta, oli 100e korvilla, ku viimeks ostin...
     
  15. K_Sa

    K_Sa Gearhead

  16. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Turpakäräjillä rt/se :llä ja sain samalla jartsalta cvx-86 kilvet omaan challeeni :)
    Samalla käytiin jartsan kanssa laittaa ilmaa takaiskareihin mulle kun ilma oli kadonnut 26-vuodessa :eek: ,,ainakin vielä perä ylhäällä :)
    Nyt hyvässä vaiheessa rt/se kun kaikki hoidettu ja on kilvissä ja stage3 tehostin ja muuta ja 2000km menty suht huolettomasti :) ja kyllä sutiiiiiiiiiiii :pinup:
    Pepe sun simpukka on ny jartsalla ja oli siinä kait se coupleri mikälie :rotfl:
     
  17. janimm

    janimm Gearhead

    Tottakai kysyin ensin sieltä. Sähköposteihin ei ole tullut vastausta. Yks päivä soitin, niiden tietokoneet oli jumissa. Lupasivat soittaa takasin. Ei oo kuulunu mitään. Eilen yritin soittaa koko iltapäivän, ei vastausta.

    Sit kokeilin kysyä täältä.
     
  18. janimm

    janimm Gearhead

    Ilmeisesti us-partsilla tsekataan e-body keskustelu heti aamusta ku nyt soitti takasin. Ei oo pahkaa.
     
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    1970-1974 Barracuda miehille myynnissä takapään ulompaan listasarjaan hyvä takapaksin lista ja vasemman quarterin kulmaan NOS -härpäke. 200 eur
     
  20. Rytsola

    Rytsola 2nd gear

    MYYTY
    No kun näkyy olevan tää vähän myyntipalstakin niin pitänee munkin...
    Myytävänä ois tollaset: http://www.summitracing.com

    Challenger takaloksun korjauspala R + helmapellit

    Korjauspala: Sherman Parts 160-60R - Sherman Quarter Panels
    hinta 60e

    Helmapellit
    Sherman Parts 160-00L - Sherman Rocker Panels
    Sherman Parts 160-00R - Sherman Rocker Panels

    helmapellit 40e kappale

    Turun liepeiltä löytyy

    laita vaikka yv:tä
     

Kerro tästä muillekin!