mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. Rytsola

    Rytsola 2nd gear

    Onkohan sama auto?
    JH autoon laitettu Hemi kone.
    5 paikkanen, saatais olla rattivaihteisesta rakennettu?
    http://www.nettiauto.com/dodge/challenger/8119701
     
    Muokattu: 29.6.2016
  2. klunssila

    klunssila Gearhead

    Näköjään tuossa vanhassa 2009 vuoden restoraatiolinkissä on myös auton hinta 45 000$. On se auto maksanut jo tuolloin ihan kiitettävästi, mutta toki sijoitukselle on tullut katetta. Ja kun tuollaisen rahtaa tänne Suomeen, niin hintahan pompsahtaa rahdin, verojen, alvien jälkeen...
    http://www.parderby.com/projects/1970-dodge-challenger.html
     
  3. jiipee2

    jiipee2 1st gear

    Kellään tietoa/henk kohtaista kokemusta luotettavasta firmasta jolta hoituisi auton osto/maahantuoti palvelut Kanadasta Suomeen. Myös negatiiviset kokemukset otetaan vastaan. Ketä suosittelette tai ketä välttää. Yksityis viestit tervetulleita. Yks kiinnostava e-body ois katsottuna.
     
  4. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    Volkkari mies tuonu ainakin oikeen auton suomeen...
     
  5. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  6. BBC

    BBC Guest

    Osta auto ja pyydä Anettea hoitamaan kuljetus joko Itärannikolle tai Texasiin. Jos olet saanut kuvat ja vaikka videonettä auto toimii niin ei se auton ympärikäveleminen yhtään paranna autoa tai nosta sen arvoa. Ja maksaa sen auton rahtaaminen konttifirmaan joka tapauksessa.
    On aivan eri juttu jos esim. Jens asuu N LA alueella ja katsoo auton + noutaa ja maksaa, mutta itse ainakin olen ostanut kaukaa vehkeitä ja aina on Petterin firma tilannut kuljetuksen, eikä ne hirveitä maksa.

    +1500usd rekkarahti halmarin toimesta jonnekin heidän omaan tai heidän yhteistyökumppanin rahtipaikkaan.
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Sami Minkkinen hyvä kontakti Kanadaan.
     
  8. jiipee2

    jiipee2 1st gear

    Kiitokset vinkeistä ja neuvoista. IS Automotive lupautui tekemään tarjousta.
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Epäilemättä.
     
  10. BBC

    BBC Guest

    Hal-val-la.
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Saman tehtaan GC -tyttökoodien jälleen näkeminen Wheels Nats Haparanda tunnelmissa.[​IMG]
     
  12. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Thanx kuvasta!
    Sanottaisko sillee että kymmenestä E-bodista niin yheksässä on trunkin pohja vaihettu!?
     
  13. Rytsola

    Rytsola 2nd gear

    On minuu sitt' kerrankin sattunu tuuraan, kun on osunut se kymmenes auto kohille....
     
  14. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Mullakin oli sellanen mutta myin pois:p Nykyiseen on lappu laitettu :p
     
  15. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Hep. 1/10.
    Ainakin takakontin osalta. Alkuperäistä tunkkia ei ole.
     
  16. klunssila

    klunssila Gearhead

    Pikakysymys 1970 challengerista...

    Ylätukivarret edessä (Upper Control Arm): pitääkö vaihtaa kokonaan vai saako näihin pelkät puslat yms. kilkkeet ja ne pystyy itse vaihtamaan? Kannattaako edes ruveta purkamaan ja kasaamaan, vaiko suoraan uutta alle?
     
  17. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

    Jos ne ei ole kierot tai mädät, niin uusi toki vaan kuluvat osat. Suosittelen Moogin niveltä ja problem solver-puslia, niin saat hiukan lisää Casteria.
     
  18. klunssila

    klunssila Gearhead

    Selvä, kiitos! Oisko vielä suosituksia mistä saa jenkeistä tilattua?
     
  19. Rytsola

    Rytsola 2nd gear

  20. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Yläpallonivelen vaihtoon tarvitsee sen neliön muotoisen hylsyn, jos ei halua askarrella kokonaan omaa erikoistyökalua. Omat on vielä vaihtamatta, mutta ilmeisesti ovat yleensä helvetin kovaa kiinni(?).
     

Kerro tästä muillekin!