mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. Mutku

    Mutku Gearhead

    Aivan. Tuosta oli puhetta viimeks Forssassa. Makuasioita, mutta kovasti tuntuu ainakin Wanhan Liiton miehillä olevan se makuasia, että mieluummin "pallorenkaat" kun "umpikumirenkaat" klassikkoautoon. Henkilökohtasesti oon samaa mieltä. Riisikupit ja kokovartaloky...t sitte erikseen.
     
  2. eldorado

    eldorado Gearhead

  3. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Kysyin muuten, valitettavasti vain olin töissä enkä valitettavasti päässyt soittamaan. Eipä tullut vastausta ja ilmoituskin hävisi että meni aika nopeasti.

    Hemi maksaa miljoonan, tämä on sitten halvempi.
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  5. bushwack

    bushwack 1st gear

    E-bodyt rupesivat kovasti kiinnostamaan, mutta mites nuo 73-74 kamalat turvapuskurit, saako ne "kävyt" irroitettua siististi pois vai jääkö rumia reikiä?

    Onko puskurit muuten vastaavat kuin vanhemmissa?
     
  6. Mutku

    Mutku Gearhead

    Makuasioita?

    Henk.koht kaikki Plymouth Barracudat/´Cudat ´70-´74 on mun puusilmään siistin näkösiä. Markkinoilla tosin kai arvostetaan ´70-´71 malleja rahassa enemmän.

    Dodge Challengerissa etupää ´72-´74 -malleissa on sitten noilla "turvaspuskureilla." Markkina-arvostus seurannee samaa ikäjakoa kun siskomallissakin?

    On noita ´72-´74 Challengereja jokus muutettu esim. ´70-mallia ulkoisesti vastaamaan. Liekö noissa vaihdettu etulokasuojat, puskurit ja maskit, kaikki? En tiedä, joku joka tietää varmaan oikaisee. Kiitos.

    Puskurinkäpyjen poistossa mulla on sama aukko sivistyksessä, muut tietänee paremmin edut ja haitat tuosta.
     
  7. bushwack

    bushwack 1st gear

    Joo, tottakai ovat makuasioita :)
    Itsekkin olen nähnyt monta 72-74 Challengeria ilman käpyjä, mietin vaan onko puskurit vaihdettu vanhempiin vai kävyt vain poistettu?
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Toinen puusilmä vastaa kun suuret tietäjät eivät. Ekaks mitä vitu välii mikä on yleinen arvostus? Käpyset saa tietty pois. Käsittääkseni niissä puskureissa on isompia tai ylimääräisiä reikiä?
    Henk koht mulle ne ei enää näytä pahalta ja niistä on hyötyä pikku mälleissä. Tee sillai kun sua itseesi miellyttää äläkä hukkaa org osia!
    Ette kysy mutta jos kysytte niin 70-71 Cuda missä neljä pyöreää takavaloa. Ilman käpyjä. Oiiih....
     
  9. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Mikäs kummajainen tämä on?

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1971-DOD ... 5ae29b5daf

    Avo `72 Challenger joka VIN:n perusteella on `71. Myyjän mukaan on Chrysler:n tehdasvalmisteinen "näyttely"auto joka on face lift:ttu `71 > `72. Mutta onko tuo tarina sitten tosi?
     
  10. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    NO,, 70 CHALLENGER ON SE UNELMA! JÄÄNYT MIELEEN KUN REBEL KIRJOITTI JOSKUS ETTÄ KOKO VALKOINEN CHALLENGER NIIN EI TARVI MITÄÄN MUUTA NIIN SAA SEISOKIN :rotfl: SAMANLAILLA ITSELLÄ!! TULOSSA ENSI KESÄKSI KOKOVALKOINEN 70-CHALLENGER SIX PACKILLÄ.. EI SIIS SIXPACK CHALLENGER 8) MUTTA AITO RT KUMMINKIN.
     
  11. MudMax

    MudMax Gearhead

  12. ...ja lasinpyyhkijän moottorikin on maalattu mustaksi. :wink:

    Noihin fiksauksiin menisi jo useita satoja euroja, joka tuon hintaluokan autossa on iso asia :rotfl:
    R-koodin Challenger on takuuvarma pitkän aikajakson sijoitus noine puutteineenkin. Klooneja saisi jo selkeästi halvemmalla, jos hemi pellin alla on tärkein kriteeri auton ostolle.
     
  13. ebodycab

    ebodycab Gearhead

    fendertagikin varmaan "siivottu" pois konehuoneesta Ruotsissa jo vuonna -75...? Auto vaatii täydellisen professionaalisen restauroinnin...muuten juttelin tän Matsin kanssa -90 vuonna, sillon ois myyny 150 tonnilla Skr...
     
  14. ebodycab

    ebodycab Gearhead

    ja konehuoneessa paljon muutakin "sanomista"...siis edessä auton purku atomeiksi ja täydellinen rotisserie resto
     
  15. Toivottavasti tagi on otettu talteen piirongin laatikkoon, josta sen sitten perikunta viimeistään löytää tai sitten ei. Noihin R ja V-koodin autoihin ei paljoa erityistä huomioita kiinnitetty 80-luvulla ja hinnat olivat tuollaisia, kuten PJ mainitsee
     
  16. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  17. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  18. Mutku

    Mutku Gearhead

    Wau, toi Filippiinien 383 RT (ja ilmastointi!!!) ois Vietnamin sodan aikanen ostos:

    "The Car was brought to the Philippines during the Vietnam War in 1972 by an U.S Air-Force Captain. The car is a classic from a Generation gone bye. The car is a U.S optioned car, not an Export".
     
  19. mopardriver

    mopardriver 1st gear

    Pienestä se alkaa sullakin jopo keulimaan, vai tuliko kenties jotain filippiino-juttuja :pinup: maailmalta mieleen :lol:
     
  20. Anselmi

    Anselmi Gearhead

Kerro tästä muillekin!