mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. Mutku

    Mutku Gearhead

    Heh, joo, pieni on mutta keulii upeasti! :wink: Niin, ja ikään en oo Manilalassa käyny, pois se minusta!

    Tosta Filippiinien Challenkerista vielä: kyllä vaan jotenki kivasti "kuorruttaa" noita vanhoja autoja tommonen historia. Ihme juttu toisaalta, miten tommonen voi kiinnostaa jotain? No, perversioinsa kullakin.
     
  2. Mutku

    Mutku Gearhead

    Hei tarkemmin tietävät:
    - onko lämppärin moottorimötikkä ollut tehtaalta tulessaan musta vai metallin värinen?
    - entä jarrutehostimen nestesäiliö: "bare metal" vai musta?
    - entä se venakopassa oleva peltinen huohotinkupu, moottorin värinen vai musta?

    Heh, ennenkun joku alkaa taivastella tuota pilkunsiirtelyä, niin odotappas kun aletaan puhua sitten siitä, että MINKÄ SÄVYINEN musta. Heh! Kuten eräs harrastaja loihe lausumaan monasti: TARKKANA !!! :poff:
     
  3. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Veikkaisin seuraavaa:
    1. Metallinvärinen (kai siinä joku galvanointi on)
    2. Valuraudan värinen
    3. Keltapassivoitu (Heimossa kromattu?)

    Näin on kahden ensimmäisen suhteen ainakin tuossa omassa pikkulohkossa, mikä ei tosin ole tae mistään...
    [​IMG]
     
  4. mopardriver

    mopardriver 1st gear

    Tässä kuvassa on vastaukset kaikkiin kysymyksiin
    [​IMG]

    ja kuvassa olevan auton entisöinti ei jätä paljoa kysymyksiä auki oheisen artikkelin lukemisen jälkeen, http://www.moparaction.com/Article/PoP/PoP.html

    PAITSI tietysti pilkkumiehiltä
    [​IMG]
     
  5. Mutku

    Mutku Gearhead


    KIITOS !!!

    Oli kyllä hiplattu tarkkaan tuo linkin auto. Heh, pilkkua hivelty aikas tosissaan tuossa.

    No entäs se toisen mallinen jarrunestesäiliön kansi ja se kiinnityspanta? Alla olevan linkin kuvassa (mun auton konehuone, voi minua itserakasta sikaa, kun piti se oma ilo ja ylpeys heti ängetä kehiin...). Eli miten tuon mallin jarrustesäiliön kannen väri ja se panta? Kiittos taas!
    http://www.restoredsportscars.com/tt/Pi ... 111016.jpg
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Olisko pilkunviilaajilla Polyglasien tarvetta?

    2 kpl F60-15 ja 2 kpl G60-15
     
  7. Mutku

    Mutku Gearhead

    img]
    Moi,

    Pilkkutalkoot jatkuupi täällä.

    Allaolevan linkin kuvassa on tuo toisenmallinen jarrunestesäiliö vedelty mustaks, kokonaan, kansi ja kaikki. Äh, mun mielestä ruma, heh...

    Ja vielä kuulemma viiden miljoonan taalan entisöintiauto....

    Mun mielestä toi on vähän niinku "kissallla maalattu", heh, mutta kun kerrran on miljoonamiesten vehjes ni meen kyykkyyn ja piipitän, jotta "Hieno, hieno"...

    [​IMG]

    http://www.moparaction.com/Article/Test ... /Test9.jpg
     
  8. mercakungen

    mercakungen Gearhead

    Laitoin YV:tä
     
  9. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

  10. Mr J

    Mr J Gearhead

  11. Mutku

    Mutku Gearhead

    Moi,

    Opastakaas alottelijaa, en noista osto- ja myynithommista tiedä juuri mitään. Eli mikä tossa ylläolevan linkin avossa mättää?
     
  12. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  13. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    oho... kuvien perusteella todellinen löytö tohon hintaan! Mikäli tuossa kaikki kunnossa niin pitää varmaan olla aika nopee, muuten menee äkkiä.
     
  14. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Talvi tulee. Onko E-bodysi enää näitä vaille?

    [​IMG]
     
  15. Mutku

    Mutku Gearhead

    Heh,

    Aika pervoa 8)
     
  16. koo koo

    koo koo 1st gear

    Aikanaan kun Cudalla ajettin ympäri vuoden, niin oli kyllä oltava tosi varovainen.
    Painava keula, kevyt perä ja 335 heppaa, -70 luvun talvirenkailla on huono yhdistelmä.

    Muistan kun kerran n.-75 vuonna Hakuninmaan katsastuskonttorilla katsuri ajoi koeajolenkkiä (2 kertaan :) ) polkas kaasua vähän reippaammin. Mentiin sladissa vähän joka suuntaan ja hyvä ettei oltu pöpelikössä.
     
  17. Mutku

    Mutku Gearhead

    Hee, hieno historia-pläjäys. Kiitos tuosta.

    Itse kerran (siis oikeestaan kaksi kertaa samalla: ensimmäinen ja viimeinen) ajoin Challengeria talvella. Kesärenkaat alla (? 215/60-15 ja 245/60-15 ?), just ennen vuodenvaihdetta, Oulu, oikea talvi jo päällä. Ihan tyhjäkäynnillä piti ajella, varovasti, onneks ei ollu juurikaan muuta liikennettä. Yllättävän helppo oli hallita vekotinta tyhjäkäynnillä ja kaupungissa, vauhtia kun ei ollut juuri mitään.

    Pitihän se sitten vähän tarjota koneelle kylmää happea kaasujalalla, heti oli auto tietysti poikkittain ja kylki edellä menoa ennenku ehti kissaa sanoa. On se varmaan ollut urheilua aikoinaan kun noilla on työnnetty menemään pitkiä taipaleita maakunnassa.... ihme, että noita on enää jäljellä...
     
  18. koo koo

    koo koo 1st gear

    Faija ajoi -70-77 välisenä aikana kesät talvet, yhteensä 250tkm.
    Tohon katsastus retkeen vielä, kun oltiin hallissa niin tuli 5 katsastusmiestä siihen pällistelemään kunkatsuri oli autossa ja yks sano sivuikkunasta: onks se nyt sit makee! :)

    Meinashan se (ja faija) päätyä toiseen hiippakuntaan n.-72. kun Kilon liittymästä tarvontielle kiihdytyskaistan päässä 180:n vauhdissa vesiliirtoon.
    Sladissa keskikaista yli , pikku hipaisu vastaantulleeseen Mersu-taksiin ja piiitkälle penkereelle.

    Saldo: 1 rikkinäinen rengas+ vanne, vasen etulokkari värän kurtussa ja keulan alapelti rutussa. Ja varmaan faijalla huonot housussa :wc: :D
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mulla hyviä talvikokemuksia! 91-92 talvella tuli ajeltua Cudalla kun muut autot porsi pihaan. 1050 dominaattorista polkemalla pari desii bensaa koneeseen ja msd 7al2 kerea kunnon akun piti huolta että lähti käyntiin. Mitä nyt joskus pimeessä pakkasaaumussa tulta löi takaisin shakereista. Edessä misukat, takana kellyn chargerit 275/60-15 piti helvetin hyvin. Tehua se 2x335hp. Takajousina super stockit, kulki jäällä ja lumessa hyvin. Kovat jarrupalat cranen 680 nostavan rullanokan kera takas ettei alipainetta ollut pienillä rundeilla eikä jarrut lukkiintununet ja pysähtyi silti hyvin. Tiukka lukko perässä tuon nokan kanssa liikkeelle lähtö oli talvijäillä ihan jees. RäyhäHemi ei edes vieny enempää kuin kesällä mikä oli paljon sekin ja oli lämmin kovilla pakkasilla. Ei se hirveästi kesäajosta eronnu.
     

Kerro tästä muillekin!