mopar sb porttausmallit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja rokki383, 17.9.2008.

  1. rokki383

    rokki383 Gearhead

    tiedättekö onko tollasia saatavana, bb kansiin sai joskus ainakin, nämä siis tulkkasvat venttiilipesän porttaamisen, us parts väitti ettei moisia oo ees olemassa???????
     
  2. jaketin

    jaketin Gearhead

  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Pikkulohkon normi LA-kansiin ei tosiaan oo ollut tarjolla templateja, W-, magnum ja high swirl kansille on ollut. Jos kauheesti kiinnostaa, niin mopar muscle lehden numeroissa joulu '99 ja helmi 2000 oli aika kattava projektikertomus 360:n kansien porttauksesta. Vaikkei niissä templateja olekaan, niin soveltamalla noioden artikkelien juttuja saa kyllä kaivettua normikansista lisää, mikäli kaira pysyy kädessä.
     
  4. T.N

    T.N Gearhead

    P4876412 ?
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    On high swirl "308" kansille, eikä noitakaan taida just mistään löytyä. Kumpaakaan, ei templateja eikä kansia.
     
  6. rokki383

    rokki383 Gearhead

    kiitokset, suoritamme siis kanavien siistimisen ja suurimpien kyhmyjen poiston, ilman sen kummempia porttailuja, onko muuten 80 luvun sydän palotila kansissa ollu alunperin rosteri pakovenat? en nyt muista sitä numeroa
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Siis sellasia 318 kansiako olet kaivamassa? No niihin taas ei päde sitten mikään edellisistä. Tossa on kuvia varsin työstetyistä 302 kansista. http://www.shadydellspeedshop.com/302.htm Jos ei oo kauheesti käsitystä porttaushommista, niin suurentamalla venttiilitaskun sellaseen 85% venttiilin halkaisijasta ja blandaamalla sen sitten loppukanavaan jouhevasti, sekä tossa tapauksessa kanavan aukon leventäminen työntötankoahistuksen kohdalta vaikka pari millii, niin ei vielä ainakaan haittaa mitään. Siihen päälle kunnon performance venttiilityö, niin pitäis tulla ihan mitattavaa etua vakiokanteen.
     

Kerro tästä muillekin!