Mopar taustapeili heiluu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Jymy70, 26.7.2021.

  1. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    No niin, milläs olette tiivistäneet tai fixanneet moparin taustapeilin liitosta siinä peilin ja varren välisessä "kuulaliitoksessa"? Mitä mönjää sinne vois laittaa tai onko jotain muuta patenttikeinoo? Nyt heiluu niin maan perusteellisesti kovassa vauhdissa ja mukulakiviteillä.

    Siis 69 Satellite kyseessä.

    Tänks vinkeistä.
     
  2. 360fourbarrel

    360fourbarrel 3rd gear

    Minä käänsin sen ääriasentoon poispäin ja löin sitten vasaralla ja puikolla kolon siihen kuulaan. Sitten kun käänsi peilin taas oikeaan asentoon, se kolo kääntyi sinne sisään ja ahistaa sen verra että velttoilu loppui siihen.
     
    Chevette ja Jymy70 tykkäävät tästä.
  3. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Tänks, hyvä ajatus!
     
  4. JKF

    JKF Gearhead

    En tiedä käviskö tähän tapaukseen, mutta joskus olen tehnyt johonkin sivupeiliin patenttivirityksen seuraavasti:

    - peili kenolleen ääriasentoon johonkin suuntaan
    - kuulaan poralla pieni reikä johon tapilla kierre (sellaiseen kohtaan joka normaaliasennossa ei jää näkyviin)
    - reikään nylon -ruuvi, joka katkaistaan niin, että jää hieman kuulan pinnan yläpuolelle
    - hienosäädetään viilalla sopivaan mittaan, niin että ahdistaa kuulaa sopivasti

    Edit: tuossa ehtikin tulla jo vastaavaan ideaan perustuva vinkki.
     
    Jymy70 tykkää tästä.
  5. kippis

    kippis Gearhead

    vähän hankala selittää tätä mut mulla kun se peilin katossa oleva kuula osa kun ei pysyny siinä missä halusin niin annoin olla sen siinä mihin se yleensä menee töyssyissä. ja säädin siitä peiln takana olevasta säädöstä sen sitten hyväksi. siis kaksi säätöä on -72 moparissa.
     
  6. Hupeli

    Hupeli 2nd gear

    Onks purkka loppu kaikilta?
     

Kerro tästä muillekin!