mopar tilt/teleskooppi virtalukon vaihto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja CCZ28, 5.5.2017.

  1. CCZ28

    CCZ28 Gearhead

    No niin....mopar c body virtalukon meinasin vaihtaa....mutta miten purkaantuu ? sen verran vilkaisin ratin irrotusta että, mitenköhän tuo lähtee irti ? on sitten mallia tilt+teleskooppi.
    ja myös virtalukon irrotus ohjetta saa laittaa ,
     
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  3. CCZ28

    CCZ28 Gearhead

    sen verran edistystä että ratti irrotettu (keskeltä pitää irrottaa teleskooppi lukitus vivun 3ruuvia ja sitten pyörittää se keskiosa irti niin pääsee ratin pulttiin käsiksi) tämä aiheutti aluksi ihmetystä

    mutta miten vilkunviiksen saa irti ? ei ole ruuvia siellä vivun juuressa kuten joissain on, ja viiksessä on vakionopeuden säätimen johdot..
     
  4. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Oliskos ihan vetämällä suoraan ulospäin??
     
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Käsittääkseni Mopar tilt/telepylväs on sama kuin GMssä käytetty.
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Silloin vetämällä suoraan ulos lähtee viiksi...

    EDITTIÄ!! Ööh, minkäs vuotisen mukaan on GM:n rattipylväs?? Jeepissä on -74 lähtien, mutta siinä mallissa on viiksi ruuvilla kiinni vilkussa (ei pyyhkijöitä viiksessä), vuosimalliin -84 tuli se uudempi versio, jossa on pyyhkijät viiksessä ja se lähtee vetämällä irti pyyhkijöiden katkaisijasta, katkaisijalta on sitten vipu vilkkukatkaisijaan ja se vipu taas on ruuvilla kiinni katkaisijassa....
     
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  8. CCZ28

    CCZ28 Gearhead

  9. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

  10. CCZ28

    CCZ28 Gearhead

    jep ..on kolot, tuntuis kierteellä olevan , mutta jos kiertää vilkunviiksee niin vakkarin johto kiertyy ympärille ?? mites nyt edetään ?
     
  11. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Vapaata ylös putken sisälle niin paljon että saa viiksen pään kautta yli tai sitten koko piuha pois, mutta muista vetää putkeen piuhan mukana vetonaru, muuten et saa johtoa millään takaisin putkeen...
     
    CCZ28 tykkää tästä.
  12. CCZ28

    CCZ28 Gearhead

    uusi virtalukko vaihdettu, helppo homma kun tietää mitä tehdä , ;)
     
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Hienoa!! Ja on parempi kuin vanha??
     
  14. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ihan vaan keskustelua sivusta seuranneena hatunnosto taas JAMANTille joka leipätyönsä ohessa jaksaa vielä neuvoa harrastajia. Moni vois sanoa et tuo tänne ni katotaan, ei maksa ku €€/h....

    Sori ot.
     
    cdv70 tykkää tästä.
  15. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    :odoops::odoops::odoops:

    Tosin nykyään en ole kovin herkkä neuvomaan, kun joiltain saa vain vittuilua palkaks...

    Mutta kiitos kiitos, aina koitan parhaani mukaan auttaa...
     
    cdv70, Rotten, kapa73 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. CCZ28

    CCZ28 Gearhead

    joo, uudesta saa avaimet irti ilman riehumista :rotfl:
     
    Muokattu: 10.5.2017
    JAMANT tykkää tästä.
  17. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tosta tele/tilt pylväästä ei pahemmin apuja löydy netistä. Oma odottaa jossain vaiheessa paikoilleen laittoa, siksi tämä myös kiinnostaa.
     

Kerro tästä muillekin!