Mopar valokatkaisija

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja kippis, 22.9.2017.

  1. kippis

    kippis Gearhead

  2. three hundred

    three hundred Gearhead

    Katoppa palaako jarruvalot.... Saatat päästä 20a. Sulakkeen vaihdolla....
     
  3. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    koitappa pyöritellä nuppia eestaas,veikkaisin että kontaktihäiriöö!
    omassa tekee ainakin sitä,kontaktispraytä pari kertaa kesässä ja hyvin toimii!!!
     
  4. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Siä pohjas on sellanen pieni tappi mitä pitää painaa niin nuppi lähtee irti
     
  5. kippis

    kippis Gearhead

    Käännelty on mut ei auta.
    Joskus se vipu oli aika lämpönen. Valot on kuitenkin releistetty aikaa sitten.
     
  6. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tässä kuva kytkimestä toiselta puolelta. Siinä on nappula kyljessä johon pitäisi saada sormi painamaan ja sitten sitä vipua varovasti irti. Joskus osaa takuta irtoaminen sittenkin, paina nappia kovempaa.

    http://www.ebay.com/itm/Headlight-Switch-MOPAR-56021889AA-fits-97-03-Dodge-Ram-2500-/112113746112

    Tämmöset kuten kokemuksella myös Fordin vastaavat osaa hajota esim niin että mittarivalon säätöön tehty spiraalivastus hajoaa ja sen vastuslanka ottaa virtaa maasulun kautta niin että palaa sulake. Samalla viisiin menee moparista ja f-150 kaikki takavalot samalla kuin mittarivalotkin. Ajovalot onneksi jää toimimaan. Kytkin vaihtoon ja uusi sulake.
     
  7. kippis

    kippis Gearhead

    joo, koko takapään valot oli poissa pelistä. 20A sulake tosiaan kuuluisi olla mutta paikalla oli 25A, oli palanu.
    vipu lähti napista painamalla pois kuin elokuvissa.
    spiraalilanka oli tullut tuuman verran pihalle ja osunu katkasijan metallikuoreen ja sitä kautta maadottanu... näin luulisin. ja sellasta valkoista hapettuma paskaa sieltä karisi. niin ja se valkoinen pyörä jonka ympärillä oli toi vastuslanka oli aika irrallisen oloinen...
    korkee aika uusia toikin.
    kiitti kaikille vinkeistä.
     

Kerro tästä muillekin!