Mopar vetolevyn pultit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Herje, 26.2.2009.

  1. Herje

    Herje Double Gearhead

    Onko mopar 904 vetolevyn pulteissa pituus eroja?

    uskaltaako laittaa hieman pitemmät prikan kanssa vai etsiä suoraan käypäiset?
     
  2. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Ei missään nimessä vääriä pultteja, pulttien kannat voi osua lohkon reunoihin! Hommaa oikeat pultit ja laita kierrelukitteella kiinni.
     
  3. Coronet -73

    Coronet -73 3rd gear

    Ei niitä toinna lukitteella laittaa kiinni, pysyvät kyllä ilmankin kun vaan on puhtaat kierteet ja suunnilleen oikeassa momentissa. Ei ole itellä ainakaan tähän päivään mennessä vielä yksikään auennut itsestään... Lukitteelliset on aina työläämmät avata.
     
  4. kotr

    kotr 3rd gear

    Ite oon käyttäny kans lukitetta?Ihan vaan varmuuksi.
     
  5. vitoni

    vitoni 1st gear

    noi pultit maksaa niin vähän ettei kannata laittaa vääriä, ja todellakin kierrelukitteella kiinni. Siinä joku sanoikin että lukitteeliset on työläämpi avata... hmm, moni meistä omistaa kuumailmapuhaltimen,sytkärin,tulitikut,yms.apuvälineitä joilla noiden lukittelisten pulttien lämmittäminen ja aukaisu kestää ekä 1-3 minuuttia pidempään kuin lukitteettomien. :x
     
  6. Herje

    Herje Double Gearhead

    Siis ne pultit on vanhasta turbiinista/vetolevystä.
    Mutta uuteen turbiiniin hieman väljät noin 5mm jos sitäkään.
     
  7. AteV8

    AteV8 Gearhead

    5mm on aika paljon, vaikka en ihan ymmärtäny että missä kohtaa...
    Itelläni menny 318+904 välistä vetolevyn pulttien kannat melko ohkasiks ja lohkossa syvät jurmut.
    Ja vetolevyn pulttien reijät kulahtanut soikeiks. :eek:
     
  8. F-body

    F-body Gearhead

    Pulttija on eri kokoja. TCI:N 10" Street fighter on ainakin paksummilla 7/16"-20 pulteilla.
     
  9. vitoni

    vitoni 1st gear

    5/16" ja 7/16"
     
  10. Herje

    Herje Double Gearhead

    Nyt ratkesi syy että ei käy.
    Eri kierteet on tässä turbiinissa mikä nyt paikallaan.
    Ja pulttikaupat kiinni lauantaina :mad:

    No onneks ne saa kiinni myös kone paikallaan.
     

Kerro tästä muillekin!