moparin alipaine ongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja coronetti, 25.4.2007.

  1. coronetti

    coronetti 1st gear

    eli siis 413 kone ja team g imukansi,jonkulainen virinokka, ja ongelma on se että jarrut ovat aivan olemattomat normaali ajossa matalilla normi kierroksilla. mutta kun painaa hitusen kaasua siis johonkin 3000 niin löytyy ärhäkkäät jarrut, meneekö se asia noin tuon imukannen kanssa... epäilen suuresti.. tehostinkin tsekattu. vai missä vika... mitä tehtävissä.. turha kai leimalle tyrkyttää.eikai ne alipaineet sentäs kokonaan katoa matalilla kierroksilla.??
     
  2. tooke

    tooke Gearhead

    Kyllä ne alipaineet tuppaa katoamaan, jos on iso nokka. Ite oon ratkassu sen ongelman lisäämällä alipainesäiliön ja ylimääräsen takaiskuventtiilin.
     
  3. buick

    buick 3rd gear

    samaa alipaine ongelmaa yritan poistaa tuolla lisä säiliöllä mutta kummosen tilavuudense kaipais että toimii.
    huomenna pitäis semmonen hommissa kyhätä
     
  4. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Pistä muutama alipainepallo GM- STW:stä? Aloita yhdellä ja lisää aina yksi, kunnes riittää? Ovat kompaktinkokoisia n. 15 cm halkaisijaltaan?
     
  5. buick

    buick 3rd gear

    tein 1.5L säiliön ja yhteen jarrutukseen juur riittää ei muutakuin isompaa vaan?
     

Kerro tästä muillekin!