Moparin lootien eroista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Gary Grand, 26.5.2016.

  1. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Onko jollakulla kokemuksia 46rh-lootan osien vaihdoista:
    Mulla olis neliveto ruiskutekniikka Jeepistä ja koneen ja laatikon siirto vanhaan takavetojenkkiin olis ajatuksissa.

    Onnistuuko 4wd muuttaminen 2wdksi kuinka kivuttomasti? Eli tarviiko vaihdella enemmänkin osia, kuin lootan häntä?

    Tietysti jos jollakin olisi toimiva 46rh 2wd ja olis halukas vaihtamaan sen toimivaan nelikon lootaan, niin..
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Se häntä on koko loikkariosasto ja ne on vaihtokelpoisia keskenään kaikissa, A-500, A-518, A-618 ja vielä kaikissa RH plootissa. Pikkulootissa loikkari on heikompi. RE loikkariosastonkin saa sopimaan kun vaihtaa kuvernöörin osat RH toosasta.
     
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Kiitän. Pistetään 2WD häntä/loikkari hakuun näillä tiedoilla.
     

Kerro tästä muillekin!