Moparin tehostin rupes kirskumaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja xarper, 3.7.2018.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Renkaat ilmassa kun tota toista säätöä kopeloi eestakas ni tuntuu että väkisinkin vääntää aina toiseen suuntaan renkaita kun kierroksia antaa yhtään, ihan normaalia? Nyt löyty semmmonen kompromissi et renkaat ilmassa vähän heilahtaa rattiakseli vaan enää kun kierroksia antaa mut äänen ei vaikuttanu mikään.
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Sitä simpukan ohjauspaineventtiiliä ei mikään keskitä, jos se vääntösauva on katki. Eli simpukka saattaa ittekseen liikuskella helpostikin.
    Pumpun ääni on sit eri juttu.
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Ääni ratkesi ja oli oma moka. Ne rikat mitkä laitoin sinne väliin oli liian isot ulkohalkasijalta ja se jousi siellä pohjassa oli takertunu niihin kun se pitäis tulla tovin matkaa niiden ohi vielä.
    Ei käyny edes mielessä kun se jous ei sieltä ulos tullu ekalla kertaa.

    Mutta tuli siitä nyt huomattavasti ajettavampi kun max casterit laitto ja vähän tota simpukkaa ruuvas ja laski noi paineet.
    Ei tartte enää kaksin käsin pitää maantiellä kiinni, voi ajella yhellä sormella nyt ilman että tarvii pelätä sen ampuvan johonkin suuntaan itekseen.
     
    KajS tykkää tästä.
  4. KajS

    KajS Gearhead

    Millä mittasit casterit vai laitoitko drifting-säädön "tappiin asti"?
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Tappiin asti vedin vaan, jos ois vedelly ni sit nosturille.
    Tein Satellitelle samat kans ku vaihoin uretaanipuslat, ihmettelin miten hyvä oli ajaa, menin nelipyöräsuuntauksen ja eipä koskettu mihinkään sit, tossa valiantissa kyllä melko loppu ne kumit ylätukivarsissa ni on mitä on, ei toinna ees käydä kahtoo ennenku uudet on.
     
  6. KajS

    KajS Gearhead

    Pitää motivoida meidän perheen oikeeta autoharrastajaa, jos slanttivaniin laittais max casterit ja enemmän camberia. Onhan se hyvä nytkin, mutta keula alhaalla 80-luvun malliin niin saattais säätö tehdä vielä paremman:rolleyes:.
     
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Mullakin jäi Satelliteen cambberit toinen puoli plussalle ja toinen miinukselle mut ei huomaa ajossa ni annettiin ollakin sit ettei tartte casteria uhrata kun tuntuu olevan se tärkein arvo ainaskin omiin ajoihin.
    Ei niistä oikeen täydellistä saanu tekemälläkää, johonki tartteis pelkän cambberin säädön erikseen vielä.
     
    KajS tykkää tästä.
  8. KajS

    KajS Gearhead

    Kiitoksia @xarper! Tein slanttivaniin kanssa casterus maximus-säädön: takimmainen säätöpultti niin sisään kun sai ja etummainen niin ulos kun vaan menee. (Dodge ramvanissa säätöhahlot (?!?) on auton poikittaisuunnassa).

    Pikku lenkki saariston ralliteillä antoi jo vinkkiä parantuneesta ajotuntumasta. Ratti pyrkii keskittämään. Lisää näitä vinkkejä!
     
    xarper tykkää tästä.
  9. xarper

    xarper Gearhead

    Samanlaiset säädöt ne on tuntuu olevan kaikissa, epäkeskopuslat ylätukivarteen ni saa jo sen 5 astetta casteria varmaan.
     
    KajS tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!