Mopon vakuutus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja HEAVYDUTY, 22.3.2012.

  1. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Paljos mahtaa suurinpiirtein olla mopon vakuutus vuodessa,kyseessä
    ööglantti vm `68...
     
  2. nixon

    nixon 3rd gear

    Itse katselin pv:n vakuutuksia, kun ajattelin ottaa vekottimen ajoon melkein 20 vuoden tauon jälkeen. Iffi tarjos 220€ ja Pohjola 200(tai toisinpäin) vuodessa, että taitaa jäädä vakuuttamatta saatana. :x
     
  3. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    Pappatunalla tullu joku kilometri viimevuosina ajettua, vakuutukset luokkaa 150e/vuos.

    Aika naurettavaa kun ei ees ponareita noihin kerry, Valsun vakuus on halvempi sitten ku alkaa rosentit olemaan kohdallaan..
     
  4. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    solivieteri 167,- tapiola
     
  5. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Hirveitä eroja ,kannattaa soittaa kaikki läpi.Mönkijän vakuutus oli paikasta riippuen 190-300e.. Eli soittelu todellakin kannattaa!
     
  6. okin

    okin 1st gear

    Mulla maksoi IF:ssä viime vuonna jotain 160 mutta siinä oli sopimus alennuksia,en tiedä vaikuttaako siihenkin paikkakunta vakuutuksen ottajan ikä ainakin kun sanottiin että järkevämpää laittaa mopo mun nimiin kun tyttären
    8)
     

Kerro tästä muillekin!