moppe 8 3/4 vetarit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja 66monaco, 20.12.2009.

  1. 66monaco

    66monaco Gearhead

    sanokaapas jotkut todella hyvät vetarit 8 3/4:seen...(b-body kyseessä) hinta max 800e/pari.. tyyliin et kestäis jotain. 800+ hp...ei tarviis hetkeen uusii... eikä niitä pätkittäviä versioita.. :odroll:
     
  2. Ck

    Ck Gearhead

    Moser tai Strange. Molemmat kestää tollasia tehoja luotettavasti eikä muistaakseni maksa kun muutamia satasia.
     
  3. Dahlton

    Dahlton Gearhead

    Ja sitten banjo olis hyvä vahvistaa jos meinaa oikeesti lähtee virittelemään
     
  4. 66monaco

    66monaco Gearhead

    Noista juu kuullukkin... Banjo on jo vahvistettu
     
  5. Mopar

    Mopar Gearhead

    Paljonko sun auto painaa? Tolla teholla ja sclikseillä ei oo välitys pitkäikänen. 8,75 saa yhtä ainoota provälitystä 742 caseen (muistaakseni 4,86?)
    Eli lopuilla mennää streetti välityksillä ja sitten saat niitä vaihdella ja putsailla hampaan palisia banjosta. Laita suosiolla dana tai sitte 9"
     
  6. martiar

    martiar 1st gear

    Saa niihin muitakin välläreitä kyllä ....
    Mutta masimi tehot jotka 8 3/4 kestää taitaa olla se 700hp jota välityksen valmistaja lupaa (spesiaali välläri) ....
    Joten siirry suoraan vaan Danaan tai ford 9":n jos haluat että kestää ton 800hp....

    AM-Racing
     
  7. 66monaco

    66monaco Gearhead

    ääh, kuha heitin ton 800 hp, haluan vaan hyvät vetarit! ja siltä varalta kestävämmät että jos joskus tehoja kasvattelee.. 374hp oli takapyörist, ja yukonin 3,55 välläri ja "race" levylukko...auto painaa n.1700kg ja siis ihan katu liikenteessä oleva charger....
     
  8. martiar

    martiar 1st gear

    Tolle lukolle et saa kestäviä vetareita .... (jää liian ohueksi poorien kohdalta) ...
    Pitää siirtyä spooliin ja paksumpiin vetareihin ....
    Semmoiset saattaapi löytyä .....

    AM-Racing
     
  9. 66monaco

    66monaco Gearhead

    eipä oikeen viittis, ku just laittanu melkein 1000e kiinni toho hanuriin :D
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Pitäis aika huoletta kestää vakiot 30 splinesisetkin. Ei meillä ainakaan koskaan ollut mitään muuta, tosin ehkei autot niin kauheen väkivaltasesti punkenut liikkeelle, 1500 kg puolin ja toisin ja 60-jalat 1.39-1.40.
     
  11. Ck

    Ck Gearhead

    meidän autolla on n10vuotta päästetty 500-600heppasilla tehoilla ja viime kesänä oli n.750heppanen mylly ja 8 3/4 on kestäny ihan ilman mitään pro välityksiä. Tosin painoa ei ole kuin n.1300kg. Eikä oo mitään banjon vahvistuksia tehty.
    Perässä siis spooli ja moserin teräsvetarit.
     
  12. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Kysy Karpiolalta Vilppulasta.

    Tekeevät mittatilauksena.

    Kysyin et jos viikon jälkeen ovat kuin saunakauhan varsi kierteellä niin saako uudet?

    Vanha isäntä kysy auton, myllyn ja huokas syvään...

    -" Kuules poika, me teemme samanlaiset mm. Anitan dragsteriin et jos jollain RÄKÄ-Dartilla saat ne rikki niin tuo se auto tänne, myö halutaan nähä se!"

    Tilasin akselit ja ei ne ole menny rikki...
     
  13. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jaa, vai sano ne niin. Kyllä noita on katkottu ja kierretty manuaalivehkeissä.
     
  14. Mopar

    Mopar Gearhead

    Tekeekö ne top fuel dragsterin akselit :eek:
     
  15. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    itellä tulee barracudaan isolohkon ja manuaalin ("katuauto") perään Dana 60, Mark Williamsin vetareilla. Voi ampua ylikin, mutta aattelin pelata varman päälle, vaikka saa noikin varmaan jos oikein haluaa sököks.....
     
  16. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Taisi Anita ajaa silloin Comppia? Tai TAD/TMD?
     
  17. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Tas siihen aikaan ajaa alkkisputkee...
     
  18. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Noiden aksiloiden osat maksaa aika reippasti ja tietty "kestävämpi" on aina parempi. Eli jos lähtee tyhjästä liikkeelle ni kantsii kyllä miettii millä lähtee liikkeelle, Strangelta saa noita Danoja 35 splinella ja lukolla alta 2000$. Saman verran saattaa mennä tollasen 8 3/4:n päivittämiseen, eli kantsii vaikka melkeen myydä se veke ja ostaa isompi. Fordi on sitte kalliimpi about rtonnin samantasosena kun dana, mutta margnaalisesti kevyempi ja hollettavuutensa kannalta ehkä helpompi. Minkä lisäks niitä on jok atoisella, mutta toisaalta taas versioitakin on lukemattomia joiden osat ei käy keskenään. Me päädyttiin tohon S60 Danaan eikä oo aksilaan tarvinu just puuttua sen jälkeen
     

Kerro tästä muillekin!