Moroso venakopan tiivarit SBC

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Volvo_5.7, 10.7.2018.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Eli onko kokemusta kumpi tiivari istuis paremmin AFR 195 kansien kanssa.


    Moroso Perm-Align Valve Cover Gaskets 93020
    (selkeästi tiukemmat kulmat)

    Vai

    Moroso Perm-Align Valve Cover Gaskets 93021
    (nurkista vähän pyöreempi kuin tuo 93020)

    Tarkoitettu valmistajan mukaan kisakansiin, mutta tosta tiivistepinnan muodostahan siinä on kyse..
     
  2. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Väärä vastaus, mutta vastaan silti: Laita centerbolt venakopat, tiiviste puristuu tasaisemmin koko matkalta, ja niihin AFR-kansiinhan sopii molemmat.
     
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Jotenkin mä tykkään niistä olemassa olevista kopista ja luulen että säkin oot aiheesta samaa mieltä.
     
    PauliR tykkää tästä.
  4. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Joo, arvaan että kyseessä on Volvo. :D Silloin ei ole muita vaihto-ehtoja, sorry ku edes ehdotin.
     
    Volvo_5.7 tykkää tästä.
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mulla on 195 kansien koppina vanhanliiton Matti&Tepot, tiipparina tavis korkki eikä ole ikuna vuotanut.
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ok, pitää siis tilata molemmat ni selvii toikin.
     

Kerro tästä muillekin!