msd kytkentä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja coronetti, 20.5.2003.

  1. coronetti

    coronetti 1st gear

    moi. miten kytken msd timing computerin msd 6al:lään.kertokaa joku kokemuksistanne.miten säädetään?vai kannattaako laittaa ollenkaan. tarvitseeko kärjetöntä jakajaa muuttaa mitenkään, alipaine kelloa ei ole.
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mikä timing computer sulla on? Oli mikä hyvänsä, niin jakajan keskipakoennakko niitä käytettäessä lukitaan, vaikka hitsaamalla parilla pisteellä. Tai sitten voit käyttää '70 luvun lopun "lean burn" jakajaa jossa ei ennakon säätöä ole.
    Tossa on kiinteen boxin kytkentäohjeet http://www.msdignition.com/pdf/8980_tc.pdf
    Jos se on säädettävä, niin siihenkin mulla on ohjeet paperilla jotka voin vaikka faksata jos trvii.
     
  3. coronetti

    coronetti 1st gear

    tietokoneeni tai minä emme ymmärrä pdf tiedostoja. mun täytyy ottaa sen boxin tyyppi tallilta ni helpottaa meit.
     

Kerro tästä muillekin!