Muutoskatsastus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Jm29, 12.10.2021.

  1. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    Tämä minun rojekti on alotettu jo 2017, ja nyt ajattelin tehhä loppuun.
    Sillä alotus ajankohdalla ei kuullostanu olevan mitään merkitystä kummallakaan kontuurilla.
     
  2. Tweety-81

    Tweety-81 Gearhead

    Parempi niin ettei kyselty, mielestäni ihan turha vaikeutus bensa-diesel-muutoksiin.
     
  3. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Trafin säännöissä oli joku sellainen kohta että jos muutos aloitettu ennen v.2021 niin saa tehdä muutoksen loppuun, vaikka ei oliskaan kyseessä muutos etanolille.
    Jotain tositetta tulevan tekniikan ostamisesta olis varmaan syytä olla kuitenkin, että sellainen on aikasemmin ostettu. Olikohan 2023 vuoteen asti siirtymäaikaa käytössä ttämänkaltaisissa jutuissa?
    Näitä setvin kun on itelläkin yks bensasta dieseliin ikuisuusprojekti työn alla....
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  4. DtiJ

    DtiJ 1st gear

    Poikkeuslupa maksaa 380€ ja edellykset läpimenemiselle on, että poikkeus ei lisää turvallisuudelle, terveydelle tai ympäristölle aiheutuvaa riskiä vähäistä enempää eikä vääristä kilpailua.

    Mitä tuo nyt sitten käytännössä tarkoittaa..

    Ei ainakaan kannata rakennella jos ei ole _ensin_ tehnyt hakemusta, jotta tietää meneekö läpi.
     
  5. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Liekö tuossa ajatuksena, ettei kukaan pääse Teslaa dieselöimään.

    Harmi, kun tuli tämä säädös. ja että Cedricin dieseleitä ei taida enää oikein saada.:D
     
  6. OspreY

    OspreY 1st gear

    Lainaan aihetta sopivalla otsikolla.

    vm.89 Dodge Dakota tarveis vertailumallin lappuja alustan/jarrujen todistelua varten. Tarkoitus on lyödä kuuden pytyn tilalle 8 ja vm.91 dakotaa on saanut 5,2l 8 kanssa. Ongelma on lähinnä, että mistä vertailulaput/varaosakuvat näille kahdelle mallille. 3,9 tilallekkin saa suoraan kyllä muutosteltua koneita, mutta tehoraja naurettava 220hp. 5,2 verrokin kanssa tehorajan saa kaivettua 350hp asti ja tarjoaa paljon enemmän vaihtoehtoja uudelle moottorille.
    Osaako kukaan täällä auttaa kyseisen ongelman kanssa.
     
  7. T5

    T5 Gearhead

    Käy kysymässä insinööriltä, mitä se haluaa. Joillekin on kelvannut jostain korjausoppaasta varaosanumerot, joillekin on kelvannut Rockauton kataloogista osien numerot tms.
     
  8. guru

    guru Gearhead

    "Aikoinaan oli hetkellisesti ajatus vaihtaa isompi tekniikka 740:seen mutta kaatui siihen että sitä on saanut vain 2,3l koneella. Ei kelvnnut että sisarmalli 760 joka koriltaan ja alustaltaan sama on saanut 2,8l koneella."
    -onkos 760 saanu jäykällä takaakselilla?
    -samaa kironnu joskus aikanaan pikku släntti menis
    -no nythän asiat on toisin
     
  9. spike

    spike Gearhead

    Alkupään 760 oli jäykällä akselilla. Nyt todella ongelma on poistunut kun iskutilavuudella ei ole väliä.
     
  10. Keme

    Keme Gearhead

    White Elemant tykkää tästä.
  11. OspreY

    OspreY 1st gear

    viralliset korjausoppaat kelpais, mistä sais tehtyä vertailun, rock auton numerot ei kelvannu. Sillä täällä kyselinki, josko joku tietää mistä sellaiset vois saada käsiinsä.
     
  12. T5

    T5 Gearhead

    Haynesin korjausopas?
    Tai ostat Ebaystä shop manualin.
     
  13. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!