myyty

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja studio57, 25.10.2011.

  1. studio57

    studio57 Gearhead

    aattelin ostaa pikkasen leveemmät pyörät ja vanteet kun tuo nykyinen etuakselisto on hiukan leveempi kuin orkkis.
    mutta nää mahtuu b-bodyn alle hienosti.
    renkaat melkein uudet eli ajeltu 1000km ilman kumen polttoa.
    vanteet siis Vintage wheelworksin
    2) V45 17x7 3-3/4" backspace. $619.50
    (2) V45 17x9.0 5" backspace. $699.50 (custom backspace)
    (1 set) Knock-offs with V45 bases $240.00
    Shipping and handling $615.12
    Total $2174.12

    takana renkaat siis Mickey thompsonin 295/45 -17 http://www.summitracing.com/parts/MTT-3745R/
    ja eessä 225/50-17

    mukaan Knock-offs spinnerit ja kromi kupit.

    noi maksoi uutena melkein 3donaa..
    nää vaihtais omistajaa 1500eurolla .

    [​IMG]


    meni jo :)
     
  2. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    harjalistaa...

    morjens! ei oo äijästä mitään kuulunu,mut ajattelin kysellä että oletkos saanu jo uudet harjalistat,kun oon sitä yhtä vailla! (köyhä työtön kun oon!)ja naurua päälle....
     
  3. studio57

    studio57 Gearhead

    Re: harjalistaa...

    heh... en oo ehtinyt vielä vaihtaa oon ollu monta viikkoa paskassa flunsassa ja yrittänyt tehä samalla töitä.. = perseestä .. nyt alkaa "voimat" palaamaan....ja piti pistää vanteet myyntiin...
    kyllä tännekinpäin saapi soitella :)
     

Kerro tästä muillekin!