natikat 2006

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Street Rod Association ry', aloittaja lake ender, 1.6.2006.

  1. lake ender

    lake ender Gearhead

    Alotetaan nyt tällekkin oma keskustelunsa...

    Just varasin huoneen heimarista, muutamia on enää jäljellä! Eli hopihopi, jos ei halua urheilla ja nukkua pusikossa. Mä en enää jaksa näin vanhana ja vaimokin tulee mukaan.
    Ilmottautuminenkin tuli suoritettua, eli siellä tavataan ainakin. Rottelon valmistuminen ajokuntoon on vielä niin ja näin, mutta katsotaan...
     
  2. nash

    nash 3rd gear

    multa jää väliin kun sattuu olemaan samaan aikaan ruotsin natikat ja cruising ja se kun on joka vuotinen perinne
     
  3. aerosedan

    aerosedan Gearhead

    Tuoretta tietoa varaustilanteesta; muutama hotellihuone tosiaankin jäljellä joten kannattaa varata pikaisesti omansa. Hätävaramajoitustilaa saadaan
    järjästettyä vain rajallisesti joten ilmoittutumisia ripeästi. Kuten kerhotiedotteessa mainittiin toki Rodissa, teltassa tai vaunussakin saa yöpyä.

    Vaikka majoitusta ei tarvitsikaan niin kannattaa hoitaa tapahtumaan ilmoittautuminen ennakkoon kuntoon.
     
  4. lake ender

    lake ender Gearhead

    Ruotsin natitkatkin näyttää olevan peruttu, joten hyvä syy tulla sit suomeen svedujenkin :)
     
  5. nash

    nash 3rd gear

    Hä????????????
     
  6. lake ender

    lake ender Gearhead

    http://www.ssra.org/

    ja news sieltä.

    "The committe of SSRA has a sad notice and that is that this years Swedish Street Rod Nat´s will be cancelled!"

    keskusteluista löytyy lisää...

    OBS!!! INSTÄLLT!!!!

    Vi i styrelsen för SSRA har det tråkiga beskedet att årets Street Rod Nat´s som skulle gått av stapeln på High Chaparall den 13-16 juli är inställt!

    Anledningen till detta är ett minst sagt ljumt intresset för årets Nat´s. Då endast ett tiotal anmälningar kommit in till årets Nat´s kan vi helt enkelt inte ta den ekonomiska risken det innebär att köra ett Street Rod Nat´s på High Chaparall i år.
    Det är med sorg i hjärtat som vi ställer in men vi gör det för att inte riskera SSRA-medlemmarnas pengar.

    Det fåtal som redan har betalt in anmälningsavgiften till SSRA,s plusgiro kommer givetvis att få tillbaka sina pengar snarast.

    Vi hoppas istället att Street Rod Nat´s kan arrangeras på annan plats 2007 istället.

    Mer information kommer på hemsidan, här på forumet samt även i nästa nummer av Street Rod Bladet!

    Med vänliga hälsningar


    SSRAs styrelse genom
     
  7. nash

    nash 3rd gear

    no joo mä luulin et tarkotit wheels natikoita, sorry mun moka :oops:
     
  8. lake ender

    lake ender Gearhead

    eiku mun moka...luulin et sitä ollaan noille natikoille menossa. Liikaa noita internationaaleja kalenterissa. :oops:
     
  9. nash

    nash 3rd gear

    noi wheels natikat on vaan samaan aikaan kun noi teidän natikat, joten ne jää multa väliin, harmi
     
  10. boomboom

    boomboom Gearhead

    Luopio, höh!!
     
  11. nash

    nash 3rd gear

    :poff: :rotfl: ehkä ens vuonna sitten jos ne ei oo samaan aikaan
     
  12. nash

    nash 3rd gear

    pitääkös mun nyt erota kerhosta vai :cry: :cry:
     
  13. boomboom

    boomboom Gearhead

    Noo tuskin sentään, amatööreille sattuu aina mokia alussa! :wink: Kerhon natikat on muute aina samana vkl eli elokuun toisena, paitsi kerran ei ollu!
     
  14. nash

    nash 3rd gear

    no mut mä oon tällanen kerhon junior ( en välttämättä iän puolesta) jos voisitte ens vuonna järjestää ton eri aikaan kun wheel`s natikat niin lupaan tulla paikalle
     
  15. boomboom

    boomboom Gearhead

    Ei voida :wink: Ei vaan, ainahan on mahdollista että sitä vkl ei voi käyttää mutta tarkoitus on kyllä pysyä samassa ajassa myös tulevaisuudessa.

    Vexi
     
  16. nash

    nash 3rd gear

    uskaltaakos niitä kuvia sitten lähettää ruotsin natikoista sinne email osotteeseen?
     
  17. boomboom

    boomboom Gearhead

    No miksei uskalla, laita mulle tuleen niin saadaan eteenpäin. Ota kuvat mahdollisimman suurella (tai ainakin 1280x980 pikseliä) resoluutiolla että kestävät painatuksen ettei mene rakeiseksi. Ja jotain juttua voit runoilla mukaan.

    Vexi
     
  18. nash

    nash 3rd gear

    ok. Siellähän on muistaakseni tänä vuonna vielä juhlavuosi joten autoja on varmaan taas runsaasti paikalla.
     
  19. lake ender

    lake ender Gearhead

    Tuleekohan natikoista mitään videota myyntiin?
    Itelläni olis n. puolituntinen dvd editoituna, jos jotakuta kiinnostaisi. Kuvaus on surkeaa, musiikki myös ja pätkästä voi tunnistaa erinäisiä henkilöitä autojen lisäksi. Paikallaolleet varmaan näkikin mut heiluvan sen kolmijalan kanssa :oops: Viralliseen myyntiin tota ei voi laittaa, mutta jos kavereille omakustannehintaan?
    Jotenkin arvaan että joku tästäkin vetää herneet johonkin, mutta kokeillaan nyt kepillä jäätä...
     
  20. aerosedan

    aerosedan Gearhead

    Siis meidän ikiomista FSRA Natikoista ? Jos DVD löytyy niin varmasti ostan ainakin yhden, kuvausta ei saatu järjestäjäporukan puolesta hoidettua, itse asiassa taisi vähän kaikessa kiireessä unohtuakin. Soita 0500 254 889
     

Kerro tästä muillekin!