NETTIAUTO.COM - Ilmoituksesi tila on nyt: Mitätöity

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rammi, 4.4.2010.

  1. jakke ja sepi

    jakke ja sepi 2nd gear

    Mikä apina tämä Riekku von tälipää oikee on? Hommaas ny pikku hilijaa ittelle vaikka puhallettava barpaara nii pysyys pois täältä "hiakkalaatikolta". :poff: :poff: :poff: :poff:
     
  2. anttif100

    anttif100 Gearhead

    siis oltava rekisteröity

    vielä saamaani vastausta nettiX webmasterilta,
    muuten, NettiX, RolliX, hmm..?

    Webmaster NettiX -> minä
    tarkemmat tiedot 12.17 (0 minuuttia sitten)


    jep näin; auton tulee olla tieliikennekäyttöön rekisteröity ja ajokuntoinen.

    15.9.2010 12.09, anttif100 kirjoitti:

    Varmistan vielä:

    Eli avainsana on siis rekisteröity?

    -antti


    15. syyskuuta 2010 11.43 Webmaster NettiX <webmaster@nettix.fi> kirjoitti:

    Jos on rekisteröity ja ajokuntoinen niin silloin Nettiautoon. Eri asia jos taxfree pirssi.
     
  3. ata

    ata Gearhead

    Kyllä tuossa on logiikka hukassa...
    Rekisteröimätöntä autoa saa myydä jos se on tax-free, mutta jos verot on maksettu niin ei saakaan myydä, vaikka se auto olisi ihan täsmälleen samanlainen???

    Entä sitten auto joka on rekisteröity ja ajokuntoinen, mutta ei katsastettu? Mistä Nettiauto tietäisi mistä syystä auto on katsastamaton, ihan vain säilytyksen ja käytön puutteen takia vai jonkun vian takia? Ison tai pienen vian?

    Eli on vaikka joku pikkuvikainen auto, mikä on kuitenkin ajokuntoinen, mutta ei katsastettu niiden pikkuvikojen takia? Ja myyjällä ei ole kiinnostusta tai mahdollisuutta korjata niitä vikoja vaan mieluummin myy auton, jotta tuleva ostaja voisi sen korjata. Tai auto on liikennekäytöstä poistettu? Varaosa? Ei mun mielestä.

    Autoliikkeiden lähes kaikki autothan on liikennekäytöstä poistettuja nykypäivänä esimerkiksi, onko nekin "varaosia"? Tai onko ilmoittajat eriarvoisia?
     
  4. transport01

    transport01 3rd gear

    Re: nettix tökkii

    Miksi poistetaan?? Ei kö olisi järkevämpää siirtää ilmoitus varaosan puolelle. Vai onko heidän järjestelmä niin kädetön, että siirrot ei onnistu :odroll:
     
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Koska siperia, ja vain siperia opettaa. Niitä sais varmaan siirrellä sitten maailman tappiin. Mutta ehkä fiksumpi tapa olisi ensin ilmoittaa, että siirrä ilmo tai häviää parin päivän päästä.

    Mutta tuntuu kyllä että on hiukan punainen lanka kateissa, kuten ata tuossa jo purkautuikin.
     
  6. met59

    met59 Gearhead

    kolme ilmoitusta oli, sen ainoan kerran kun sain jopa auton myytyä tuon foorumin kautta, lisäsin uuden kolmanneksi ja hokkus pokkus, tili katos ja viestiä Nettiautolta:


    Kommentit: nettiauto.com on liikkeille ja paljon ilmoitteleville yksityihenkilöille maksullinen palvelu.
    :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

    Maksullinen in my ass !
     
  7. rane58

    rane58 Double Gearhead

  8. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Re: Syitä ilmoitusten poistoon

     
  9. Erska

    Erska Gearhead

    Vitun nettiauto sanon minä.

    Meikäläisellä Dodge siellä myynnissä ja rekisterikilvet on 450% tarkoituksella blurrattu.

    No mulla oli tullu viesti nettiautoon:
    "Tästä ajoneuvosta on kysymys

    Jäsen: Raikku Grönnfors
    Matkapuhelin: 041-748379
    Sähköpostiosoite: rollix@luukku.com
    Paras aika tavoitella: mailli

    Kysymys: vinksasin webmastretilenne et kyhtoo kuyn kilvet pit ola näyskä euikä suyrrtroigda umpeen nykysin ni kahyuthotkoon sen oikio oykeyn"

    Ja heti perään tullut viesti:
    "
    ilmoituksesi tiedoissa tai käyttäjätiedoissasi NettiX –palveluissa on virheitä.


    kuvista tulisi näkyä rekkarit, laita siis kuvat joista ne ilmenevät.

    Asiakastuki

    Ole hyvä ja ota yhteys asiakaspalvelu@nettix.fi saadaksesi lisätietoja.

    Kiitos,
    NettiX.fi"

    Tuosta lämpeni meikäläisen nuppi sen verran että soitin sinne vitun nettix:sän asiakaspalveluun ja kerroin asian. Itellä on Akelle menossa paperit ettei rekisteritunnuksien perusteella saa nimi eikä osoitetietoja meikäläisen autoista ylös mutta siinäkin kestää..

    No enivei. Tuntui asiakaspalvelun mies olevan aika ymmärtäväistä kaveria kun kerroin minkälainen auto onk yseessä.

    Voi vitun raikut... Tuliskin joskus päin naamaa sanomaan... :mad:
     
  10. rammi

    rammi 3rd gear

    Sentään nykyään näköjään ilmottavat ennen kuin poistavat ilmotuksen, että ehtii asialle tekemään jotain - vaikka ottamaan ilmotustekstin talteen ... aiemmin ilmotus lähti mäkeen ilman varotuksia, mikä otti hermoon jonkin verran
     
  11. mando

    mando 3rd gear

    nykyään akeen voi soittamalla tehdä tietojen luovutus kiellon, ei tarvii papereita lähetellä, eikä tarvinnut jonottaakkaan kuin n.1min.
     
  12. Erska

    Erska Gearhead

    Ja näköjään myös soittoni kantoi hedelmää:

    "ilmoituksesi tiedoissa tai käyttäjätiedoissasi NettiX –palveluissa on virheitä.

    Kommentit: asia sovittu että rekkareita ei tarvitse näkyä tullut sen verran ilkivaltaa tässä tapauksessa.

    Asiakaspalvelu

    Ole hyvä ja ota yhteys asiakaspalvelu@nettix.fi saadaksesi lisätietoja.

    Kiitos,
    NettiX.fi"
     
  13. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    pakko udella että miksi sun tietojas ei sais löytää rekkarin perusteella? miksi noi kilvet pitää peittää?
    sun osoite löytyy kuitenkin netistä parin klikkauksen avulla.

    voi olla että löytyy auton rekisterinumerokin...
    polliisit ainakin löytää sut noiden videoiden takia jos haluavat :soosoo:
     
  14. Erska

    Erska Gearhead

    Varmaan parempi pitää turpa kiinni, anteeksi että sanoin yhtään mitään...
     
  15. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    ^kyllä sie saat anteeksi. ja pitäähän siun, tietenkin, saada toimia eri vasten nettiauton sääntöjä ku siul on hyvä syy.
     
  16. Erska

    Erska Gearhead

    Mutta jatkakaa vaan Raikun oppien mukaan.
     
  17. TTA

    TTA 1st gear

    Kerrohan nyt mitä ilkivaltaa tässä on taustalla? Kuulostaa pikkusen kummalliselta, että joku tutkisi auton myynti ilmoituksesta auton sijainnin ja lähtisi naarmuttaan tai potkimaan sitä. Yleensä ilkivallan kohteeksi joutuvat autot ovat vaan sattumalta jonkun angstiteinin tai juopon kulkureitillä.
     
  18. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Tää maa on sen sortin sekopäitä täynnä avioerojen ja muiden isompienkin riitojen sekä pelkän kateudenkin takia, ettei kaikkien vaan kannata niitä tietojaan kaiken kansan eteen levitellä. Ei myöskään ole yksi eikä kaksi erikoisempaa autoa, mitkä on tässä maassa lähteneet luvattomille teille rekkarinumeron (ja osoitetietojen) perusteella, kaikki kun vaan eivät sitä tietojen luovutuskieltoa tee.

    Mikä ongelma tuo rekkarin näkymättömyys toisille ihmisille oikein on?
    Jos joku esim. pitää mua jotenkin rosvona, kun kilvet ei näy, niin en minä sellaiselle autoanikaan myy.

    Itse kun olen noita kotteroita hukannut tuon Nettiauton kautta, niin välillä kilvet on sutattu ja välillä ei. Ihan sattuman ja viitsimisen mukaan, eikä yhtään ilmoa ole poistettu. Iso osa ei ole ollut edes rekisterissä. Eikä yhtään autoa ole myöskään jäänyt myymättä.

    Jos mä olen jotakin autoa ostamassa, niin kyllä minä siitä autosta sille myyjälle lopulta soitan ja sitä kautta ne tiedot selvitän. Jos joku tykkää salapoliisia leikkiä ja sitä kautta tietoja selvitellä, soittelematta minulle, niin mun puolestani voi jättää sen mun autoni myös ostamatta.

    On ihan satavarma, että joku myös kerää myös noita henkilötietoja ja ilmoittelee pimeistä autokauppiaista verottajalle. Niin pimeää ja elämäänsä kyllästynyttä porukkaa täällä syvissä metsissä asustelee.
    Sekin on hyvä pitää mielessä.
     
  19. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Erska:

    siis jos ei kilvet näy ja joku haluaa tulla sun autoas potkimaan niin meinaatko ettei esim. enirosta saa sun tietojas?

    mulle on ihan sama näkyykö niitä kilpiä, ei kiinnosta.

    mutta jos säännöt edellyttää niiden näkymistä niin eikös se oo aika selkeä juttu?
    :odroll:
     
  20. M

    M Gearhead

    on toi nettiauto vaan jännä paikka... ja vissiin erivapauksiakin joillain. esmes rytsölän entinen lambo saa näköjään olla kilvet peitettynä

    http://www.nettiauto.com/lamborghini/diablo/3696494

    tosin, ohjeita lukemalla en löytänyt kohtaa, että rekisterinumeron pitää näkyä kuvissa. ts. ei kilpien blurraamista siellä kielletä. ja toisessa kohtaa käsketään "keksimään" rekisterinumero, jos ilmoituksen jättö numerolla ei meinaa onnistua. ota nyt sitten tästäkin selvää...
     

Kerro tästä muillekin!