Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Sehän on alennusmyynnissä, oli viime vuonna 120k. Enpä oikeen usko että tulee myymään tuommosilla summilla, monet nuo muutokset mitä tuohon on tehty niin on vieny autoa mielestäni vaan vähemmän haluttavaksi. Alustan ja jarrujen muutokset on plussaa mutta hirviä ratti, jotku aftermarket mittarit, maski maalattu osittain mustaksi, todella rumat ja liian isot vanteet, R/T teippaukset puuttuu vaikka R/T auto on jne. Lisäksi väri ei ole omaan makuun.

    Varmasti hyvä auto, mutta joskus ne muutoksiin käytetyt rahat voi viedä autoa vaan huonompaan suuntaan. En ole todellakaan mikään pussihousu mutta Chargeriki on semmonen auto että kyllä siinä kannattaa miettiä mitä muutoksia tekee että ne toisi lisäarvoa autolle.
     
    ramtouch, mikkis83, lpr ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jokunen kymppitonni hinnasta veks.
     
  3. grantorino

    grantorino Gearhead

    Varmaan kullasta tehty, ei räkärauta ainakaan ole tuon arvoista.
     
    palontie tykkää tästä.
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Yliarvostettu.
     
    xarper tykkää tästä.
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Perus mopar
     
    mikkis83, lpr ja Pertti K tykkäävät tästä.
  6. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Toi Charger.... Ok, eka siinä on n. 50k liikaa hintaa. Toinen, vitun 15" edessä ja 28" vanteet takana on vaan saatanan rumat.
    Sisusta on siisti pois lukien ratti.
    Maalaus on hieno, paitsi, pitäs olla alkuperäset mustaukset takapaneelissa, maskin takana, kynnyskoteloissa yms, se tekee kontrastin millä toi dipattu vihreässä näyttäs paremmalle.
    En sano, että kaikkien autojen pitää olla OEM look tai OEM +, mutta sieltä voi poimia asioita jotka saa modatun auton näyttämään hyvältä.
     
    simeoni tykkää tästä.
  7. xarper

    xarper Gearhead

    Hiljaa GM mies kun et mistään mitään tiedä!
     
    ramtouch tykkää tästä.
  8. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Hellcatin tekniikkaa huutaisi pellin alle, tuohon rahaan pitäis kyllä jo olla.
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  9. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

  10. 455STW

    455STW Gearhead

    Toi musta on hieno mutta ratti on aivan kauhee!!!
     
  11. 455STW

    455STW Gearhead

    mikkis83, Pande_K ja Pertti K tykkäävät tästä.
  12. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    No, pahempiakin nähty.
    Ainakin tuolla ylemmässä suomi-autossa..
     
  13. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    :)
    Kai tää on jotain läppää tää "ratti on kauhee"-juttu? Sehän on maailman helpoin vaihtaa tommoseen vanhaan autoon...
     
    mikkis83, viikinki75, palontie ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  14. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

  15. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Samaa sarjaa vanteiden taivastelun kanssa.
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  16. urho3

    urho3 Gearhead

    Eikös täälläkin ollut juttua kun ei vanteet irronnut ja neuvottiin jo menemään saunaan vanteiden ja mikrometrien kanssa. Miks ei rattikin voisi olla yhtä jumissa?
     
    mikkis83, palontie ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  17. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    viikinki75, isalmela, palontie ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Periaatteessa just noin. Mutta itelle tuossa hommassa jos kyseessä oikeasti sen kalliimman ääripään auto, niin siinä pitää kans sitten saada kaikinpuolin vastinetta rahalle. Vanteet ja renkaat on helppo vaihtaa eikä oo monen tonnin juttu, teippauksetki saa tehtyä jälkikäteen sekä mittariston vaihettua ja nuo maskin ja perävalopaneelin maalaushommat tehtyä. Pointti oli se että auto varmasti myisi silti paljon helpommin että tuommoset detailiasiatkin olisi kunnossa kerran hintaakin on autolle laitettu. Toki jollekihan tuo voi olla just tollasenaan se unelma auto, jokuhan se on tuon näköseksi rakentaa halunnutkin.

    Ei oo minusta mielekästä ostaa sitä kalleinta jos kuitenkin joutuu pirusti kaikkia pikkujuttuja tekee mihin menee kuitenkin aikaa ja rahaa. Ennemmin ostaa sitten sen 20-30k halvemman ja duunailee ite täysin mieleisekseen.
     
  19. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Hetken mielijohteesta myynnissä, jos hetken enempi miettisi niin varmaan olisi kalliimpi että äkkiä nyt kaupoille, voi poistua myynnistä hetkenä minä hyvänsä kuten ilmotuksessa mainitaan... :rotfl:
     
    palontie, xarper, fordgranada ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Odotas.... auton hinta + vaikka Tuff ratti helposti 300-700€ lisää. Vanteet ja renkaat = helposti 2-3 tonnia, jos ei peruspeltivanteita ja jätekassasta laivettuja 14" halua alle. Eli noista helpoista ja nopeista projekteista tulee hintaa ihan reilusti, jotka pitäs jo olla kunnossa.
     
    fordgranada, Gary Grand ja Charger´69 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!