Nettiautosta bongattua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

1. urho3

urho3 Gearhead

Miks et ite osta sitä jos on hyvä ja halpa?

Pertti K tykkää tästä.
  2. viikinki75

viikinki75 Gearhead

Sama kävi mullakin mielessä, mutta taitaa jo olla samanlainen.;)

Muokattu: 15.3.2019
  3. Charger´69

Charger´69 Gearhead

Ostasin jos oisin Chargeria vailla, mulle tuo kelpaisi sellaisenaan. Mulla vaan itellä on jo yksi 1969 Charger R/T 440cid ja se on ollu mulla 10 vuotta niin pärjään just silläki.

Toisekseen lisäisin että ei tässä nyt enää tuosta Chargerista oo juteltu vaan jo yleisellä tasolla harrasteauton ostosta viimiset pari päivää.

Muokattu: 15.3.2019
    jarona, päivystäjä ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  4. urho3

urho3 Gearhead

Varaosiksi sama ostaa jos on vielä saman vuotinen.

mikkis83 ja zuinula tykkäävät tästä.
  5. Charger´69

Charger´69 Gearhead

No se, ei oo kyllä osille akuuttia tarvetta vaan miksei se hyvä varalle olis olla :D

6. urho3

urho3 Gearhead

Ehdottomasti,mulla on 3 samanlaista traktoria ja yks varaosina. Mielestäni toimiva systeemi.

7. pantera

pantera Gearhead

Jos autoharrastajalla on 27K taskussa heittää harrasteautoon , hyviä vaihtoehtoja on satoja.
    Toi sarkeri kolahtaa monille, mutta ostopäätökseen asti kolahtaa tosi harvoille.
    Charger fanaatikkoja ( joille se on ainoa vaihtoehto) on vähän ja suurimmalla osalla on auto hankittu.
    Sen yhden odottamisessa menee vaan aikaa....

sdfsd ja Charger´69 tykkäävät tästä.
  8. SPORT TRUCK

SPORT TRUCK Gearhead

speedy, ramman, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. rb

rb Gearhead

Näinköhän ruopasee… :odwink:

10. Inlinee

Inlinee Gearhead

Pyörikös tää vuosia, sanotaan 4:sen vuotta si PK-seudul? Rusan Shellil mielestäni tämä näky yllättävän usein, tuskin näitä H-bodyjä Suomessa kovin paljoo on.

11. SPORT TRUCK

SPORT TRUCK Gearhead

Tai sitten sekotat tähän mustaan ripeään Monza STW:n ?

Mopoilijan kuva Kiikalasta

Pertti K tykkää tästä.
  12. Charger´69

Charger´69 Gearhead

Mun aikasempi Oldsmobile Starfire 1976 chevyn 350cid motilla (musta sekin) meni joskus muistaakseni Espoon suunnalle, tosin siitä taitaa olla jo sen 10 vuotta tjsp. :)

Inlinee tykkää tästä.
  13. Inlinee

Inlinee Gearhead

Kyl se oli tuollane luiskaperä, muistan sen hyvin ku sitä monesti katteltiin, ja myynnissäki oli sillon chättiautossa. Mustana. Oliskohan se sitten Charger'69:n vanha, meinaan muistelen siinä olleen kanssa 350SBC.

14. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

Ostiks Tapilta?

15. Charger´69

Charger´69 Gearhead

En muista nimeä, joku nuori kaveri se oli muistaakseni Kuivasjärven suunnalla sillon jolla oli jääny se prokkis levälleen kun oli totaalisen lakki palanut sen laitteen kanssa :)

16. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

Jukka V?

17. Charger´69

Charger´69 Gearhead

Saatto olla, katoin vanhoista kuvista niin tuo Oldsi oli mulla 2005 vuonna, eli 14 vuotta sitten. En millään kyllä muista nimeä, ainoastaan että oli muistaakseni Kuivasjärvellä ja auto oli levällään kun ei ollut sitä saanut käymään rempan jälkeen kunnolla vaikka oli kuinka moneen kertaan kaikki tarkistanu ja moottorinki vissii ainaki kerran rempan jälkeen jo käyttänyt uudelleenkin palasina.

18. palontie

palontie Gearhead

Jomman kumman noista kovakattosista calleista.

19. Huuto-Olli

Huuto-Olli 2nd gear

20. WBBC

WBBC Gearhead

Kerro tästä muillekin!