Nettiautosta bongattua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

1. wilburi

wilburi Gearhead

2. palontie

palontie Gearhead

viikinki75 tykkää tästä.
  3. viikinki75

viikinki75 Gearhead

Ihan hieno Valiant, mutta mä en osaa arvostaa kutosVallua manuaalilla 9 tonnin arvoiseksi.:rolleyes:
    Onhan hinnat lähes kaikissa vanhoissa noussut, mutta silti.

4. leivonharri

leivonharri Gearhead

Niin... toinen autoista vaikuttaa hieman ylihintaiselta ja toinen melko edulliselta. Jos ei mitään tietäisi autoista, niin tämä vois olla ihmettelyn paikka.

5. viikinki75

viikinki75 Gearhead

Aivan. Toinen on nettiauton halvin ehjä 60's Mustang, ja toinen nettiauton kallein valiant.

Gary Grand ja Pertti K tykkäävät tästä.
  6. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Hinta ei ole auton tasolla, mutta mulla oli 30 vuotta sitten -70 4d Rekord alkuperäisillä tuplasohvilla. ..ja oli siistimpi kuin tuo, vaikka 450mk oli pyynti.
    Aika on varmaan hintoja nostanu, mutta, mutta...

7. Rautamäki

Rautamäki 3rd gear

Kyllä pitäisi olla melko priimakunnossa tuohon hintaan. 2500 € myin 2d museo-Rekordin jokunen vuosi takaperin. Nyttemmin se on trokattu Saksaan, arvatenkin kalliimmalla. Sohvapenkkejä on ollut farmareissa ja takseissa vielä seuraavassakin korimallissa.

8. viikinki75

viikinki75 Gearhead

Hintalappu kontissa tosiaan näyttäisi olevan markka-ajalta, jolloin ollut varmasti siistimpikin.;)

Gary Grand tykkää tästä.
  9. Tseitsei2

Tseitsei2 3rd gear

Yhden pantterin möin keväällä 4000 ja oli parin päivän päästä myynnissä 7900. Tosin oli liikkeessä ja niillä tarvii olla joku kate. Nopeesti se sieltäkin silti meni.

10. exchevelle

exchevelle 3rd gear

Juuri näin !

11. mikkis83

mikkis83 Gearhead

12. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

ImpJay ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  13. Charger´69

Charger´69 Gearhead

Noniin, kuka tunnustaa ja alako mulle kohtalotoveriksi, AMC Pacer hävinnyt myynnistä :rotfl:

isalmela tykkää tästä.
  14. Nupa

Nupa Gearhead

Ostit typsylles oman? Vai omiko hää sen jo, ostit itelles oman?

päivystäjä, Gary Grand ja Charger´69 tykkäävät tästä.
  15. MeS

MeS 1st gear

Vaikka tänne(kään) ei paljoa jaksa kirjoitella, pitää jotain huutaa väliin kun on Signet huudettu. Vallu vs Mustang keskustelu, tuohan on nimenomaan Signet 2dht, Mussehan häviää jo lähtöviivoilla. Mallivuonna -65 Mussea valmistettu vuonna tuolla laatikko Cortiina kopalla vaivaiset 409 260 kpl ja Signetiä 10 999 kpl. Kohtahan 2d tolppavalluistakin pyydetään tuo sama. Mustangin hintaan en ota kantaa koska tuo ht-malli ei ole koskaan kiinnostanut.

Tuohon ruotsalaisten vastaamattomuuteen: Jokusen auton sieltä ostaneena ja muutama on jäänyt ostamattakin, myyjän haluttomuuden vuoksi. Osa vastaa Suomesta tuleviiin puheluihin, osa jopa sähköpostiin. Jotkut kokevat myynnin ulkomaille hankalaksi, pelkäävät esim. että auto ei poistu ruotsin rekisteristä. Kanttihousut sun muut elämäntapaintiaanit ovat pilanneet tuonkin systeemin, ostavat auton ruotsista eivätkä rekisteröi autoa suomeen, tai mihinkään.. Myyjä saa sitten lopunikää maksella muutamaa kymppiä vuodesta, koska auto edelleen roikkuu systeemissä. Toinen syy on nuo suomalaisten alaleuttomat tarjoukset...

exchevelle tykkää tästä.
  16. Charger´69

Charger´69 Gearhead

No tuo mun autohan on emännän omima, mitäpä ite päästin siitä tarjotessa sammakon suustani että ostan sen hälle niin nyt on tullu seleväksi että hänen se onkin ku kerran lupasin :D Vaan saan kuulemma tehdä siihen kuitenki kaikki rempat ja maksaa bensat, hyvänä päivänä jos hän ei sitä tartte niin saan varovasti käydä pihatiellä ajamassaki että mä pärjään tällä järjestelyllä ihan semi ok... :rotfl: Kuulemma Gremlin pitäs tulla seuraavaksi :eek::D

TopoTA, Pertti K ja mikkis83 tykkäävät tästä.
  17. J.J.

J.J. Gearhead

https://www.nettiauto.com/jeep/wagoneer/10446610

Liikuttava näky. Isäukolla oli aikoinaan vastaava vihreä joka oli viimosen päälle hienossa iskussa. Oli mukava peli taittaa matkaa kesäaikaan. Piti sekin johonkin hukata, mitälie muutaman tonnin siitä saanut. Olisinpa tajunnut lunastaa sen itselle.

passerby, isalmela, Pertti K ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. palontie

palontie Gearhead

On kyllä hieno!

19. poikko

poikko 1st gear

Melkein kallistun siihen, että vika on kanttihousuissa :)

20. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

Oon ainakin osittain vahvasti eri mieltä. Olen ostanut tai ollut mukana monissa kaupoissa tulkkina. Hurrit sanoo monesti, että suomalaiset tekevät tarjouksen monesti vasta paikan päällä ja yhteydenottoja tulee nimenomaan vain "vakahenkisiltä" ostajaehdokkailta. Samoin ihmettelevät suomalaisten ruotsin kielen taitoa.

Viimeaikoina maksamisen kanssa on ollut joskus haasteita. Käteistä rahaa ei oikein saa enää Suomen pankeista tai rajan toisella puolella ollaan haluttomia ottamaan vastaan isoa summaa cashia. Monesti kauppaa tehdään aikoina, jolloin pankit eivät ole auki. Forexin kurssit taas on perseestä. Mutta aina siellä kauppoihin on päästy. Joskus yöpyminen on ollu tarpeen, että tilisiirto on näkynyt. Siinä on aina oma riskinsä ja vaivansa, kun pitää nukkua koko yö hanuri seinää vasten.

jarona, palontie, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!