Nettiautosta bongattua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

1. leivonharri

leivonharri Gearhead

Tuttu ilmiö, joskus on väitetty, ettei toisen maailmansodan jälkeen tehdyistä autoista ikinä tule klassikoita, kun niissä ei enää ole käsin tehtyjä koreja eikä mitään sielua jne.

Vähän pidän esimerkiksi kaikkia Vw Golffeja (jokaista sukupolvea) kovin tylsinä autoina, mutta niistä ykkössukupolvistakin tykätään kun hullut puurosta.

Noista baby-boom -sukupolven ikoneista tulee joskus vielä yhtä unohdettuja hyvin iäkkäiden miljonäärien kokoelmissa pölyttyviä museokappaleita, mitä jotku Duesenbergit tai Talbotit tai Isotta-Franchinit.

isalmela, 12345678910 ja Pertti K tykkäävät tästä.
  2. leivonharri

leivonharri Gearhead

Joo, ei noi leppäkeihäät mitään GNX-buickeja ole, mutta kivan harrasteen niistä saa. Viimeinen kaasarimalli, viimeinen kromipuskuri jne. Ei se bonnevillekään ole GTO.

isalmela tykkää tästä.
  3. Pertti K

Pertti K Gearhead

Samoin Sevy ja Olssi.

4. leivonharri

leivonharri Gearhead

Mä veikkaan, että capricen hinnat tulee kymmenessä vuodessa nousemaan suunnilleen samoihin lukemiin, mitä 70-luvun puolivälin Monacot/New Yorkerit maksaa tällä hetkellä. Eli toi punainen yksilö on ehkä 10 vuoden päässä myynnistä.

Paitsi, että väri on huonohko, tulee liikaa palomestarin auto mieleen.

https://www.nettiauto.com/chevrolet/impala/10459554

Mun mielestä toi oli kyllä viime vuonna kalliimpi?

Muokattu: 13.5.2019
  5. Karpov

Karpov Gearhead

Kyllä nuo impalat 79-, kärsineet jo muutaman vuoden kovista hintapyynneistä vs caprice oli museoita tai ei.

Luullaan, että se on joku harvinainenkin malli?

Niin kauan kun tosiaan paremmin varusteltua capricea saa museoitunakin n puoleen hintaan, niin ei noita kukaan osta.

Nyt on muutama museoitu/vimpan päälle stw ollut 4-5k eikä ne kirkuen ole mennyt. Se nyt vaan on tän päivän hinta vaikka hyvät olis kuinka vähissä tai arvo 10k ehkä 5v päästä.

Kuitenkin halvimpien hinnat lähes tuplaantuneet. Muutama vuosi sitten tonnilla sai valita, nyt alle 2k ei oikeen saa mitään. Tämä on ihan hyvä suunta kun ei niiden ihan ilmaisia tarvi olla, mutta perussiististä 3k silti tiukassa.

palontie, litres, Pertti K ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. leivonharri

leivonharri Gearhead

Tossa vielä caprice-hörhöille kaahailua.

J.J., 12345678910 ja tammercity tykkäävät tästä.
  7. oceanic7

oceanic7 Gearhead

Taisi se olla muutaman tonnin enemmän. Autoon liittyy surullinen tarina jonka nykyiseltä omistajalta kuultuani itselläni ei ollut sydäntä alkaa vääntämään hintaa alaspäin. Itse ajattelisin ehkä jotain kasin pintaan mutta näköhän on aina katsojan silmässä. Väristä pidän itse kovasti ja autokin on tosi hienossa kunnossa, eikä Tornioonkaan nyt kovin kauan souda.

isalmela tykkää tästä.
  8. Karpov

Karpov Gearhead

Niin toi oli vaan esimerkki samaa toistuu kympin vehkeissäkin.

9. tammercity

tammercity Gearhead

On sen verran hyvä leffa, että muutaman kerran vuodessa tulee katottua.
    Toisaalta taas melkein mikä tahansa 80 ja vielä 90-luvunkin leffa, niin impalat siellä pyörii poliisiautoina.

leivonharri tykkää tästä.
  10. päivystäjä

päivystäjä 2nd gear

Oliko tämä vuosi sitten omistajalla myynnissä 50tonnilla?

11. Tseitsei2

Tseitsei2 3rd gear

Sama homma niittenkin kanssa. Tosin siks sitä varmaan näin auki aina onkin :oops:

12. sdfsd

sdfsd Gearhead

kannattaa katsoa mitä suomen ulkopuolella tapahtuu

mikkis83 ja 12345678910 tykkäävät tästä.
  13. FuryIII '71

FuryIII '71 Gearhead

wilburi ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  14. ramman

ramman Gearhead

Heti kun näkee vanhan jenkkipoliisiauton rupee päässä soimaan välittömästi tämä

jarona, Mokaman, Gary Grand ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. TopoTA

TopoTA Gearhead

Mun vanha -66 Eldorado.Missä lienee nykyään...

el borrachitos, palontie ja ramman tykkäävät tästä.
  16. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Mulle on aina tuottanu ongelmia että kumpi oli kumpi, mutta tässä yksilössä onkin molemmat!:cool: Nyt mä muistan varmaan!

Muoks:
    Ja noista kahdesta ottaisin ehottomasti Mussen. Maksamaan en kyllä alkaisi siitäkään..

FuryIII '71 tykkää tästä.
  17. Muurahainen

Muurahainen 3rd gear

wilburi ja FuryIII '71 tykkäävät tästä.
  18. jariha

jariha Gearhead

Valiantti tietysti, millään eskortin esiasteella viittis ajella:D

mikkis83, ImpJay, wilburi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. FuryIII '71

FuryIII '71 Gearhead

Juu, Valianteissa kuusnelkussa on toi pokkaus alaspäin etuloksuissa, kuusvitosissa ei.

20. isalmela

isalmela Gearhead

No yllätyin! Kyllä manuaalivaihteisto on aina erittäin nou-nou :oops:

Gary Grand tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!