Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. -kk-

    -kk- Gearhead





    Syksyllä piti katsurin käskystä taka-apurunko vaihtaa naisen käyttöautoon:confused::confused::confused:.
    Eijjou nelivetoon ikinä tehty tarvikkeena...
    Onnex löyty varmaan purkaamon viimeinen itelle:D.
    V6 + torsen + manuaali = aivan upee talviauto:)
    Ollu meillä jo 9,5 vuotta ilman suurempia huolia ja murheita.

    Miulla saattas olla tallissa kunnostuskelpoinen taka-apurunko tukivarsineen ja vakaajan kera...
     
    Karpov tykkää tästä.
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Se onkin persvittu kun taka-apurunko on se heikoin lenkki muuten todella hyvin ruostetta vastustavassa autossa.


    Toki kyllähän sen kunnon metallimies fiksaa. Vw foorumillahan oli joltain ulkoa puhallettu ja massattu runko pettänyt parin vuoden jälkeen eli vaatii hyvää huomioita kun haluaa tehdä hyvän.


    Onneksi vag tapaan ei kovin iso työ irrottaa apurunkoakaan.
     
    -kk- tykkää tästä.
  3. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Liekö tankattu redbullia, sillähän lähtee lokitkin liitoon.
     
  4. -kk-

    -kk- Gearhead

    Pikkusen leimalla kasvo k#rpä ohttaan ku vm.2002 ja 275tkm ajetusta ei etes muuta sanomista löytyny....
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu siinä ei kilsat paina, 200tkm ajetuistakin niitä on mennyt.
     
  6. -kk-

    -kk- Gearhead

    Yhellä nuoremman polven sankarilla tässä lähellä seisoo nurmikossa kax tommosta taka-apurunkojen takia...
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ja nettiauto pullollaan
     
  8. -kk-

    -kk- Gearhead

    Ne on kätevästi tien varressa jo romu-ukkoa varten parkissa...
    Toine jo akseleita myöte muassa....
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Toisaalta hyvä homma kun halvalla saa varaosakoneita, laatikkoja ja muuta voimansiirtoa. Vaikka niille ei kovin usein kysyntää ole.
     
    -kk- tykkää tästä.
  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Kyllä se laahain ongelma jatku vielä 2.8 24v ja 3.2 koneissakin. Mutta ei lähellekkään niin pahana kuin alkupään 2.8 12v koneissa. Varaosalaahaimet sit kestää paljon paremmin kuin alkuperäset asennus osat.
    Vr6 on kestävä kone, täysin ylimitotettu akakerrasta noille 170-190hp tehoille. Ahdin kiinni ja menoksi.
    Älkää pelotelko taka-apurungolla, kun tossa -98 tuntuu perse vähän veltolle kurveissa... Ehkä ois vaan puslat tai talvirenkaat yms, vaikka katsuri kehu alustaa kesällä katsastuksessa.
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kurkkaa rohkeesti alle vaan. Se saattaa mennä äkkiäkin vaikka olis ihan hyvältä vuosi sitten näyttänytkin.
     
  12. Ftw-

    Ftw- 3rd gear

    Suorat putket kuullostaa kyllä aina yhtä autistisilta
     
    Fleetline tykkää tästä.
  13. Zejk1

    Zejk1 2nd gear

    isalmela tykkää tästä.
  14. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Jos menee ja ostaa 3B Passatin, ei voi kun kattoa peiliin ja syyttää ihteään… Lähihistorian varmaan paskin sätös miltä valmistajalta tahansa. Ja vielä "reemium"... Kyllä tuulipukukansa tietää!
     
    Gary Grand ja -kk- tykkäävät tästä.
  15. -kk-

    -kk- Gearhead

    Ja monenko Passatin kokemuksella olet moiseen tietämykseen päätynyt:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    Taisi olla puhe 3BG 4-Motion mallin taka-apurungosta joka hiukan eri juttu kuin joku vajaavetone 3B ...

    PS.En omista tuulihousuja saatikka koko pukua:D:p:D
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Heikko provo heikolta mieheltä mutta tottakai en voi tarttumatta olla ja kysyä syitä?
     
  17. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Niitä työkseni korjanneena.
     
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eihän siinä 3bg Pasuunassa voi olla juuri yhtään vielä ruostetta, kun kuulemma samanikäinen Mersu ruostuu pahemmin. Oma kahden yksilön kokemus kyllä osoittaa päinvastaista.

    Hyvä auto kyllä muuten Paskatti, paitsi valot ja laiskuus automaatilla.
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mätänikö sulla helmat, pohja tai vaikka kotelot/joustintuennan osat? Vai rajoittuiko ruosteet johonkin oven tai luukun ruostenärppään? Tässä on aika iso ero. Toki jollekkin voi olla tärkeää nipistä jostain oven ruostekukasta ja uusia helmat ja jousikupit mielellään?


    3B malli mistä oli puhe omaa hellan valoilla ihan kelvolliset valot. 3bg taas ei ajovaloilla paljon juhlinut.
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikä niiistä nyt meni kun ansaitsee lähihistorian paskin sätös- tittelin?
     

Kerro tästä muillekin!