Hyvä kun mainostetaan erittäin edullisia käyttökuluja, ei kai se muorekisteröinti sentään bensakulutusta pienennä
Niin lapset. Museoauton kulut/vuosi ovat 40-50 e vuosi vaikkei ajaisi, tai käynnistäisi sitä kertaakaan vuodessa. Paljonkohan tollasen aspenin kulut/vuosi mahtas olla, jos ei olis museorekattu? verot ja vakuutukset? Erotuksella saa ihan kivan määrän bensaa, jolla ajaa se vitn kuukausi vuodessa. Ittellä aika hyvin selkärangassa, ettei museoajoneuvoilla perseillä. Varmaan houkutus on eräillä suuri, mutta itte oon pysyny rehtinä . Onneksi on ei museoituja laivueessa.
Jos nyt juurikin tosta pers-tussista puhutaan niin joku on jo ilmeisesti kalliit laitot siihen jo ehkä tehnyt että on mr mutta noin yleisemmin sitä rahaa minkä joutuu laittaan vanhaan autoon saadakseen sen mr-hyväksytyksi ei kyllä säästä pennin-jeniä bensoihin eikä siihen halpaan vakuutukseen. Suomeksi sanottuna vanhan rämän saattaminen mr-kuntoon on kalliimpi (muchos dineros) kuin siitä saatava mr-hyöty. Ja onhan tossa pers-tussissa jobbarilla vankka mr-lisä hinnassa, -ei mua haittaa-, jokainen saa tietty pyytää omastaan mitä haluaa..
Aspeni vuosikulut on varmaan n.500 € , kesän kun ajaa niin puolet ja jos ahdistaa , pistää seisontaan , jolloin ei tule kuluja ollenkaan. Itse en ostaisi 10-20 tonnin autoa , sillä periaatteella , että ylläpito maksaa muutaman kympin vuodessa, varsinkaan Aspenia. Ajan muutenkin autoillani paljon , joten museoauto on täysin pois suljettu vaihtoehto , mulle riittää vähän karummat laitteet.
Ite en museokamppeista perusta enkä kyllä pahemmin noista 70 luvun lopun-80 luvun tuotteistakaan, mutta täytyy sanoa että paljon on myynnissä yli kympillä neliovisia tolppia(ei niissä vikaa sinällää, iteltäkin löytyy, mutta se status) missä saattoväri pinnassa, listat hukassa, sisusta riekaleina ja väsyny pikkulohko keulilla... Hinnat vaa yleisesti noussu tai ainakin rohkeammin pyydetään. Sinällää ymmärrän ton Coupe-perskynän pyynnin. Siitä liike kuitenkin vielä jokusen euron tiputtaa kun menee lakki kouras tarjoamaa... Hienokuntonenhan tuo ainakin kuvissa on.
Jouluhintaan pitkähytillinen 5.4 litraisella koneella oleva Chevy pickup. https://m.nettiauto.com/chevrolet/silverado/11829921
Höpö höpö,ei mr status vaikuta ajopäiviin vaan vakuutus. Normi vakuutuksella voi ajaa vaikka 24/7 vuoden jokaisena päivänä
Aika kiva patinoitunut c10, runko tehty hienoon kuntoon ja tekniikkakin. https://www.nettiauto.com/chevrolet/c10/11830646