Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Onpahan makia tuollanen Lincci, tuli yhtä käytyä ohiajomatkalla kattelemassa.
    Semmonen on saatava:pinup: Nii ja tietty oma myytyä eka :oops:

    Yllättävän paljon jopa tarjontaa 70-luvun Lincolneissa minun mielestä o_O
     
    isalmela tykkää tästä.
  2. isalmela

    isalmela Gearhead

    Kävitko jo ajamassa? Laitapa nettiauto linkki niin arvioidaan porukalla :cool:
     
  3. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Ei ole myynnissä kävi kutsu kattomaan tutun tutun autoa kun oli Lincci-haaveista kuullu. Oli öö... :oops: Continental Town Coupe? Ei kontis sitä fauxia varapyöräpahkaa, ja kaksovine kantti kertaa kantti, oisko ollu 78...?

    Myi kyllä minut. Ristus perkele miten pehmiä kyyti :cool::cool:

    Ja sit kävin polkee omaa autoo kumet katuu nätin kesäpäivän johosta:D:D
     
    isalmela tykkää tästä.
  4. isalmela

    isalmela Gearhead

    Aijai se on kaikista hienoin muotoilu, mulla oli just samanlainen 77. Laitapa vaikka yv, saatetaan jutella lisää tarvittaessa
     
    Inlinee tykkää tästä.
  5. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Mie pistän huomenissa, nyt ajattelin juopua.. o_O:pinup:
     
    isalmela tykkää tästä.
  6. pptalo

    pptalo Gearhead

  7. Inlinee

    Inlinee Gearhead

  8. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Aika kallistakin vaihdokkia voi tarjota Chrysyyn kun maksimi on 5000 tonnia.:D
     
  9. Herje

    Herje Gearhead

    Ite kaupittelin viime kesänä 11sekuntin Valianttia samaan rahaan mitä oli silloin mennyt varttimailin 11.980.
    Ei tarvinnut hengitystä pidättää että olis puhelin soinut.
    No meni sitten ilman konetta lootaa ja taka-akselia kaupaksi.
    Ja ei ollut silloin enää edes myytävänä :poff:
     
  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Yhtä hankalia kuin muutkin C-bodyt. Etupään ohjauksen nivelet yms on sit omia vs C-body. Imperial on muistaakseni jonkun 2 tuumaa pidempi akseliväliltä kuin C-bodyt.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  11. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    SK- tykkää tästä.
  12. Ace66

    Ace66 3rd gear

  13. Ford67

    Ford67 2nd gear

    Rahamiehille olis kulttuuriteon paikka, ostakaa ex-Keke Rosberg Lambo Suomeen! Pyynti vain:

    € 643,500.-


    Joskus 15 vuotta sitten, Euroaikaan kuitenkin, bongasin tämän myös myynnissä. Pyynti oli murto-osa tuosta, olikohan 150k€ tai sinnepäin. Olis kannattanut ostaa, mutta eipä ollut takataskussa silloin(kaan) moisia summia.

    https://www.autoscout24.com/offers/...dtidx=7&cldtsrc=listPage&searchId=-1159114941

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    viikinki75, FUKK, Stang_81 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. Lowry

    Lowry 2nd gear

    https://m.nettiauto.com/oldsmobile/cutlass/12129028?vifAdCount=5&vifNav=Y

    Olds/GM tietäjät: onko tämä nyt Cutlass S, vaikka keulassa on 442 lätkä? Vai jotain ihan muuta? Trafin tietojen mukaan VIN alkaa 5:lla ja sillä numerolla ei löydy googlella mitään tietoja, kun ilmeisesti Oldsissa VIN pitäisi alkaa kolmosella?

    Jonkun decoderin mukaan V6 Cutlass S, jos vaihtaa ekan numeron kolmoseksi.
     
  15. TimoN

    TimoN 3rd gear

    Mä en nyt tiiä, oletko katsonut kuvasta vai kirjoittanut tekstiin hiukan pieleen, mutta keulassa lukee 455, ei 442. Että siinä mielessä kyltti sopii siihen, mitä ilmoitus sanoo, mutta mulla taas ei tiedot riitä tuon VIN-asian arviointiin.
     
  16. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  17. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Näköjään olin katsonut keulan numerot väärin, mutta 455 siinä näyttää tosiaan lukevan. Varmaan Trafin tiedoissa on virhe, koska jos ekan kolmosen vaihtaa vitoseen, niin sitten saa ihan järkevän tuloksen kun lyö Googleen Oldsmobile VIN decoder, eli 1969 Cutlass S kutosella. Tosin ei kai noissa vielä mitään V6-koneita ollut, vaan suoria kutosia(?).
     
  18. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    1967 on (ehkä) ollut vielä se 225 cid V6 saatavilla, sen jälkeen chevyn 250 cid matkalaukku.
     
  19. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Fuselage tykkää tästä.
  20. Hai

    Hai Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!