Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. KohtalainenPaja

    KohtalainenPaja 2nd gear

    Siis oliko tuo joku kehitysmaa-Suomi versio kun itse mieltänyt että Aerot ois aina T16 mutta
    T8 versiotakin tehty.Onko uutena ollut mikä hintaero.
    Mutta Saabin valmistushan lopetettiin 1980;)
     
    Kurland tykkää tästä.
  2. Kurland

    Kurland 1st gear

    Ei tuo Aero olekkaan vaan T8 Special , yhden vuoden ihme , 300 valmistettu .
    Syy tämän mallin tekemiseen oli ruotsalaisten huoltamonbaari huhujen mukaan hävittää epäseksikkäät T8 koneet.

    Hankalokeron kansi on vakio repsahdus paikka näissä .
     
    hartsa69 tykkää tästä.
  3. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Toki, mulla taitaa tosin olla jokin apukäynnistin ja muutakin sälää varalta vaikka tuo Jeeppi ei olekaan vielä erityisen vanha.
     
  4. Kontio

    Kontio 3rd gear

    Aikanaan oli itellä 900 ja sama paiserutto siinäkin oli hanskalokeron kannessa, näyttäis olevan ominaisuus.
     
    isalmela tykkää tästä.
  5. Ftw-

    Ftw- Gearhead

  6. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Ei todellakaan yllätys.
     
  7. KohtalainenPaja

    KohtalainenPaja 2nd gear

    Pari vuotta tuli Traficilla kurvailtua. Kyllä v#tutti sen jälkeen taas Transitin puikkoihin
    hypätä. Mukava peli ajella.
     
  8. liero

    liero 1st gear

    Tuo rellu on enemmän kuin todennäköisesti tuttu, oli lakkautetun UPM Kaipolan tehtaan ruokalan käytössä ,ajelivat sillä tehdasalueella rinkiä kun täytteli ruoka-automaatteja. Ei ole maantietä paljoa nähnyt. Uskoisin kilometreihin.
    Kerran jos toisenkin apuvirtaa tuohon astutettin kun oli lyhyt ajo akun puuduttanut.
     
  9. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Epäilen että oikein mitään 80-luvun europakua voi kuvailla sanalla "ajonautinto", nykymittapuulla aika karmeita kioskeja. Saattaapa olla että tuolle Traficille löytyisi enemmän mielenkiintoa kotimaastaan kun täältä Suomesta.
     
    belair66, Isamu ja Kustom STW tykkäävät tästä.
  10. lintta88

    lintta88 2nd gear

    isalmela tykkää tästä.
  11. LehtinenA

    LehtinenA 2nd gear

    isalmela ja Lemmu tykkäävät tästä.
  12. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Isamu tykkää tästä.
  13. lintta88

    lintta88 2nd gear

  14. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Myös vahva mutuilu jos vierekkäin iskettäis saman ikäiset transit, hiace, caravelle ja tuo rellu niin eroja niissä ei juurikaan olis.
     
  15. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    viikinki75 tykkää tästä.
  16. KohtalainenPaja

    KohtalainenPaja 2nd gear

    Pari sataa tuhatta km transiitilla ajaneensa voin kyllä sanoa että 50tkm Traficilla oli aika juhlaa varsinkin kun käyttöautona oli ratakaksseiska fiiu siihen aikaan:D
     
  17. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    LehtinenA tykkää tästä.
  18. KohtalainenPaja

    KohtalainenPaja 2nd gear

  19. LehtinenA

    LehtinenA 2nd gear

    Lemmu tykkää tästä.
  20. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tommosiahan vanhat autot usein on. Ei välttämättä tarvitse katsurille hitsailla, mutta ruosterupea kuitenkin löytyy.
    Olis kyllä erilainen raggariauto tuo 404.
     
    lintta88, Kustom STW, LehtinenA ja 1 muu tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!