Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

1. Malossi

Malossi 2nd gear

Tää 30päivää on vaan jos sul on 30päivän museovakuutus otettuna. Voit ottaa museoajoneuvoon ihan normaalin liikennevakuutuksen jolloin voit ajella vaikka vuoden ympäri.

isalmela ja three hundred tykkäävät tästä.
  2. Ftw-

Ftw- Gearhead

No höpöhöpö. Korkeintaan vakuutus rajottaa ajopäiviä mutta edellisessä museoautossa tais olla museovakuutuksessakin päiviä 60 tai 90 ja normaalivakuutuksella voi ajella jokapäivä

3. eeko

eeko Gearhead

Kerran yksi mobilisti selitti tuosta 30 päivän säännöstä niin, että jos tänään ajaa tunnin, niin huomiselle jää 23 tuntia ja sen voi laskea samaksi päiväksi, kun on niin lähellä.
    -eeko

Lemmu tykkää tästä.
  4. teddy99

teddy99 Double Gearhead

Liikennevakuutuksia pystyy nykyään myös räätälöimään. Ainakin silloin, jos itse on aina hyvin hoitanut hommat vakuutusyhtiöön päin. Minulla on useampi museoajoneuvo ja liikennevakuutusmaksu niissä on 30 euroa / vuosi / ajoneuvo. Mutta ilman mitään ajopäivärajoitetta.
    Asiaan varmasti vaikutti se, että kun on vuosikymmeniä maksanut vakuutuksia, enkä ole koskaan aihettanut mitään onnettomuuksia, niin vakuutusyhtiössä todettiin mun vahinkoalttius olemattomaksi museoajoneuvoilla liikkuessani.

Seevu, pectus, Peeaa ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. toyopet

toyopet Double Gearhead

Sekään ei enää päde...

6. Robot Riot

Robot Riot Gearhead

7. Arkkumies

Arkkumies 3rd gear

8. julmajari

julmajari Gearhead

9. Bluestone

Bluestone Double Gearhead

Noita Celestejä makasi Kuopiossa toriparkissa pari kappaletta vissiin useamman vuoden, paksun pölykerroksen alla.

10. leivonharri

leivonharri Gearhead

Viisi vuotiaana maksaa enemmän kuin uutena.

eeko ja Arkkumies tykkäävät tästä.
  11. Arkkumies

Arkkumies 3rd gear

Oho, en edes huomannu :D

12. Isamu

Isamu Gearhead

13. kamarro

kamarro 1st gear

Tietty, jos joku tuosta haluaa noin paljon maksaa niin ok, kai tuohon hintaan olis kuitenkin kannattanut tuo kuskinpenkkikin korjata mutta, kauneus on katsojan silmässäo_O

Challenger Rtee tykkää tästä.
  14. jykä hyvinkää

jykä hyvinkää Gearhead

Mun museoauto on vakuutettuna Pohjantähdessä. Kysyin sieltä että onko rajoitteita ajopäivien suhteen, niin vastasivat, että koska asiaa ei ole lakiin kirjattu, niin heillä ei ole minkäänlaisia rajoituksia museoajoneuvovakuutetun laitteen käyttöön. Ja olihan tästä jokin aika sitten Mobilistissakin juttua. Ifissä tais olla käyttö rajoitettu 90 päivään.

15. Tuplawee

Tuplawee Gearhead

Peeaa tykkää tästä.
  16. teddy99

teddy99 Double Gearhead

Valokuvausta harrastaneena, missähän kunnossa tuo todellisuudessa on? Montako ämpärillistä korissa on kittiä ym? Jotenkin ei käy yhteen ilmoituksen kehut ja kuvat: "Nyt on todella hieno, harvinainen ja hyvin rakennettu yksilö" Nopealla kuvien selaamisella ainakin sattuu mun silmiin kun etupuskuri on alareunastaan ruostunut, takapuskuri muotopuoli(?), kromit kuplii, kumilista saatu pysymään kiinni "kauniisti" poraruuveilla, kun listan kiinnikkeet tyypillisesti ruostuneet pois. Tee-se-itse metritavarasta tehty pakoputki ei mun mielestä oikein kuulu tähän hintaluokkaan? Kuskin penkki revennyt ja kuva vielä rajattu niin, ettei vaurioaltteimmat kohdat näkyisi kuvassa. Mikä turkkilevyviritelmä on ruuvattu keskikonsoliin? "ENTISÖITY YKSILÖ", Siis missä? Ei ainakaan kuvissa oleva auto. "KEVÄÄN HURJAT ALEVIIKOT ALKANEET" Jos tuo 24 900 euroa on hurja ale niin....,:odroll:

Yamaha: https://www.nettimoto.com/yamaha/rd/3058773
    Jonkinlaisesta vajaaälyisyydestä kertoo se, että laitetaan ensimmäiseksi kuvaksi netistä joku viimeistelty kilpapyörä ja kun sen perusteella lukija klikkaa ilmoituksen auki, käy ilmi, että todellisuudessa myynnissä on ihan jotain muuta. Myyjä vielä ilmoituksessa muistaa sanoa: "Ensimmäisellä kuvalla huomio. Ei kuvan pyörä" :wc:

Näistäkö Suomen talouden inflaatiolukemat johtuu? https://www.nettimoto.com/solifer/sm/3057969
    Myin aikanaan hienokuntoisen samanlaisen 250 eurolla. Ja silloin silläkin hinnalla sai odottaa ostajaa aika pitkään. :odbiggrin:

Peeaa tykkää tästä.
  17. musta pässi

musta pässi Gearhead

Joo, nykyään suurin osa myyjistä on vetänyt lsd:tä tai muita hallusinogeeneja. Sevverran korkealentoisia ja todellisuudesta irrallaan on pyynnit.

18. Isamu

Isamu Gearhead

Bemarin kohdalla voi kuitata sen kulmien alta näsäviisastelun, että jos tuo tuntuu pahalta niin siitä vaan etsimään 2002 halvemmalla. Mä odottelen tuolla sivummalla :)

isalmela tykkää tästä.
  19. Catiska

Catiska Gearhead

Rannis ja Peeaa tykkäävät tästä.
  20. Vellu71

Vellu71 Gearhead

Itse olen miettinyt että puoliso on määrännyt "et nyt toi romu saa lähteä!"
    No siinä sitten ilmoitusta tekemään, pistetään reilu hinta niin kukaan ei osta. Tai ei ainakaan harmita niin paljon jos joku ostaakin.
    Ja saadaan puoliso tyytyväiseksi (ainakin hetkeksi) kun ollaan se ilmoitus jätetty

isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!