Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. jallu81

    jallu81 3rd gear

    piti oikein tihrustella et missä se on :rotfl:

    mutkyllä tuosta nyt ainakin värin saa selville :D puna-oranssi näyttäis olevan :eek:
     
  2. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Aikamoinen öljy läikkä valunut koneesta! :rotfl:
     
  3. Kylmä-Mika

    Kylmä-Mika 2nd gear

  4. jallu81

    jallu81 3rd gear

  5. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    500 euron katsastus on vielä halpa, jos vertaa siihen että on niitä yli tonninkin katsastuksia nähty. Ja aina "ei pitäs olla leimalle mitää, jarruja ehkä herkistellä".
     
  6. Kylmä-Mika

    Kylmä-Mika 2nd gear


    Niinpä... :rotfl:
     
  7. Multipower

    Multipower Gearhead


    On muuten keikkunut tuo nettiautossa tosi kauan! Mikähän mahtaa olla vikana..? Jos rahaa olisi, niin saattaisin jopa käydä hakemassa pois tuon...
     
  8. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Taisit itse vastata kysymykseesi:

    Hitaasti kiertää muut kuin halvat peruskipot näinä päivinä.
     
  9. maka

    maka Gearhead

    Eihän tuossakaan varmaan mitää vikaa ole hintaansa nähden, mutta tuntuu että kenelläkään ei oo rahaa. Kaikki tuputtaa jotain vaihdossa. Yhden harrasteauton (hinta 5500 eur.) ilmossa luki et vaihto edullisempaan asuntovaunuun. Kohta tuli vaihtotarjous valokuvien kera. Vaunun hinta jotain luokkaa 20 000+ euroa, eikä ollut teksti EDULLISEMPAAN jäänyt lukematta.
     
  10. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eihän siinä muutakun vastaa että menköön tämän kerran päikseen vaikka edullisempaa hainkin.
     
  11. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    ...ja sit oot jumis sen 20 000 euron asuntovaunun kanssa. Jos siihen viiden tonnin autoonkaan ei löydy käteistä, niin tuskin löytyy kakskytätonnia kiimaliiteriin.
     
  12. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mitäs sitten jos kerran vaunua hakee? Tai jos nyt haluaa pitää kiinni tuosta edullisemmasta vaunusta, niin tarjoaa sitten euron välirahalla.
     
  13. outroadrebels

    outroadrebels Gearhead

    lauantaina menen katsomaan jos hyvä niin rahat näppiin ja foortilla kiteelle.



     
  14. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Kaverin auto eikä ole mitään vikaa mun mielestä. Jos olis mun hakisin tonnin korkeempaa hintaa, noita ei tuon kuntoisina kasva puussa, amerikassakaan
     
  15. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  16. jallu81

    jallu81 3rd gear

  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vähän Ot mutta mikähän ikuisten kiertäjien kohtalon määrittää? Mun eka jenkkikin oli hirvee kiertopalkinto ja samana vuonna oli jo kolmella neljällä ollut nettiautossa. Perkele kun toimi täydellisesti ja tänäkin päivänä vaikka eri omistajalla onkin.


    Viimisin ostoskin oli pirusti kieränyt tänänkin vuonna ja ei se nyt hintasekseen kovin paska ole ollut ja kohta 4000km sillä tullu ajettua..


    Lisätään vielä tähän siis vielä että autot kiertää ilman hinnan nousua kuten näissä mun esimerkeissä oli käynyt ja varmaan monessa muussakin ettei aina jobbari kaksinkertaista sitä.
     
  18. outroadrebels

    outroadrebels Gearhead

    renault jäi haminaan ja rancherolla tultiin kiteelle

     
  19. Andde

    Andde 3rd gear

    tais olla ranchero jo ruisissa?
     
  20. impala1968

    impala1968 Gearhead

Kerro tästä muillekin!