Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

  2. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Ilmoituksen tekstissä myyjä kertoo autolla ajetun 5 milj. km :eek:
     
  3. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

    Tuttavan auto, keula mällin jälkeen jäänyt vaiheeseen. Yleensä lisätietoa saa soittamalla
     
  4. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    mie en tajunnu vitsiä.. :oops:
     
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Kyllä tuossa Dusterissa näyttäis ainakin kuvien perusteella olevan ihan tavaraa kahden tonnin edestä... Siinä olis kiva kuorilo vaikka mihin! Ostakaa pois ja laittakaa cedrikin diiseli.
    Ihan siisti tuo 63nenkin, aika näyttää, onko hintapyynti kohdillaan. Onhan automallilla vahvaa lowrider/räppin***ritaustaa, pikku yksityiskohdat haittaa näköä, ralliteippi ja turkkilevy sisustuksessa viety naapurin mattamustasta Dartista. Uusien takajousien kanssa tuo luultavasti näyttää aika pahasti Kerava-Cruiserilta...
    Magee murtolukufiiu... munkin piti kitistä noista kilsoista, mutta joku muu oli vikkelämpi...
     
  6. ido59

    ido59 Gearhead

    Myyjä on näköjään muuttanut tekstiä. Siinä luki 'comp cams nokat'.
     
  7. Ana67

    Ana67 Gearhead

    No jos oikeen pilkkua nussitaan, kellä on yks nokkanen nokka-akseli??? Eli useampihan siinä on ja monikko muoto nokat :rotfl:
     
  8. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    oolrait.. no ilmankos olikin niin monta huutomerkkiä.

    hassua, et "ei ouverdraivin kitisijöille", mut käy silti lukemassa kitinät täältä..
     
  9. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Ihan hyvät kitinät saatiin aikaan, kukaan ei sitten saa käydä ostamassa tuota autoa, vaikka kuinka raha painaisi taskussa.
     
  10. ido59

    ido59 Gearhead

    tekee järkeä :rotfl:
     
  11. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Tää kitinä juttu on kyllä huippu!
    Kertoo paljon kaverista.
    Tähän on menty... :wc:

    Mä oon kauan ettiny tollasta ja mulla on rahat valmiina,ehkä vähän tinkisin...mutta kun oon täällä!!
     
  12. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

  13. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Tällainen kiesi herättää mulla heti autokuumeen. Ei ole kovin kallis, komea kuin mikä ja antaa hyvät kyydit.
    Mutta mitä kyydistä sitten joutuu maksamaan?
     
  14. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Sen että harva pitää sitä minään koska on etuvetoinen.
    Viimeinen aito Mopar, peace out!
     
  15. dean66

    dean66 Gearhead

  16. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Kuolasin tuota plymaa kans...
    -eikös nää siipimopet yleensä ole noin hienoina vähintään tuplat kalliimpia?
    -tää oli joskus v8:ssa luvuilla
    -huomaa korimalli 2d SEDAN
    mutku ei vaan oo fyrkkaa eikä mestaa.
     
  17. ford-84

    ford-84 3rd gear

    toi belvedere oli pari vuotta sitten AVKlla myynnis takapää mällättynä.
    hyvä et on taas kunnossa
     
  18. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Onkos näissä alunperin tuossa takasivulasissa tuo pystytolppa tuolla takaosassa? :odroll: ....Vai onkohan tuossa yksilössä jotain erityistä,jota ei myynti-ilmoituksessa ole mainittu.?. :soosoo:
     
  19. dean66

    dean66 Gearhead

    kyllä se 2d sedan on nimenomaan tuollaisella välitolpalla tuolta takaa. HT mallit oli avoimia.

    -a-
     
  20. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

Kerro tästä muillekin!