Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Jos tuo on sama mitä kävin aikoinaan kattomassa? kattoikkunana toimi joku Finlandia tms.mistä oli lasi rikki,korvattu kirkkaalla akryylin palalla,voimansiirron ketju hyppi yli kun vähänkin painoi reilummasti kaasua....hevosvoimat on lisääntynyt?
     
  2. Patsi

    Patsi 3rd gear

  3. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tuo 400 hepoa on muistaakseni tehtaan ilmoitus 1970 Toronado GT:lle tai W-34 optiolle ja "perusmallille" kerrottiin 375 hp.
     
  4. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    En jaksanut tutkia, onko tätä jo täällä mainittu, mutta tekstistä päätellen omavalmiste auto, tehty Suomessa 2001 ? Tuollaisen valmistaminen on jo miehen työ, mutta kilpiinsaaminen ja byrokratian selättäminen on jo sanoinkuvaamaton teko...

    http://www.nettiauto.com/cobra/-/6860494
     
  5. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Eiköhän tuo ole Volvon (Duett?) pohjalle tehty korinvaihto ja ihan turha kuvitella, että siihen saa luvallisesti mitään V8 konetta laittaa.
     
  6. SAS

    SAS 1st gear

    Ellei sitä sitten ole tehty Duettista jossa on jo poikkeusluvat vanhaa perua.
     
  7. amaz

    amaz 2nd gear

    Trafin tietojen perusteella ois 142:sen alustalle tehty:

    Ajoneuvon tiedot JKE-31
    Merkki: VOLVO
    Malli: 2DSEDAN 1421241-Y-JPT-COBRA
    Alustanumero: 1421241Y325389
    Rekisteröity: 10.10.1972
    Polttoaine: bensiini
    ccm: 1980 cc
    Omapaino: 980 kg
    Pituus: 390 cm
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  9. reynolds

    reynolds 3rd gear

  10. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  11. M

    M Gearhead

  12. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Jos takajarrut on ollu lisävarusteet :D On kyllä kova hinta, vaikka kuinka olis ent. diplomaatti auto.
     
  13. Make.S

    Make.S Gearhead

    ...taitaa Roinilan Urpolla mennä vielä eurot ja mummonmarkat sekaisin, tai sitten vaan letukat pitää hyvin arvonsa...
     
  14. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Ja mikä diplomaattiautosta tekee paremman? Käyttöesineitähän ne lähetystöjen autot pääasiassa ovat.
     
  15. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

  16. piiparinen

    piiparinen Gearhead

    Downforcea tarvitaan....lisä tuninkia tuo liekkimatot,ja raitateipit takavaloissa...
     
  17. zejk

    zejk 1st gear

    Kauhea jupina kun joku pyytää omasta autostaan mitä pyytääkin. Ei se ainakaan minulta ole pois. Jos tuntuu liian kalliilta niin miksi pitää kommentoida siitä täällä ja laittaa oma luotettava asiantuntija hinta-arvio ??? Ihme ämpyilyä.
     
  18. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Välillä tekee hyvää päästä keskustelemaan ajatuksistaan muiden kanssa, esimerkiksi muiden autojen hinnoista.

    Kaikki nettiin kirjoitettuko on ämpyilyä?
     
  19. zejk

    zejk 1st gear

    Annetaanpas sitten keskustelun aihetta...minulla myynnissä impala, 266,400€ ja galaxie , 187,230€
     
  20. JS78

    JS78 3rd gear

    ELi jos etsit nyt vaikka 80-luvun Celebrityä = amerikan tojota carina niin sinua ei haittaa yhtään että myyjäehdokkaalla on hinnassa nolla liikaa perässä ? Mun mielestä se ainakin hiukan hankaloittaa hintaneuvottelujen aloittamista..

    Vai maksatko aina kaikesta suosiolla mitä pyydetään ? ( ylihintaa ).
     

Kerro tästä muillekin!