Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. MaxHeadroom

    MaxHeadroom Gearhead

    Meni lapsi pesuveden mukana tässä ...
    Ei tarvi enää jatkaa aiheesta, olen siis se ärsyttävä renkaanpotkija, mutta ainakin rehellinen siinä, että jokaiselle myyjälle olen etukäteen kertonut tän saman, että useampia vaihtoehtoja on, eikä kukaan ole vielä kieltänyt sen takia tulemasta... ja tulevallakin viikolla taas kulutetaan saranoita useammastakin konepellistä.. :oops:
     
  2. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    http://www.nettiauto.com/dodge/aspen/7155382
    Nyt naurattaa jo, myin auton kuukausi sitten kaverille 1900€ hintaan joka mielestäni oli ihan maksimihinta leimaamattomasta aspenista jossa kaikenlaista laittoa jonkun verran, olkoot kuinka special edition v8 koneella tahansa.
    Kaveri jotain motonet tarroja liimannut ruostereikien päälle, laittanut sen pakollisen 10" ruman kumiratin, tuulilasin vaihtanut, no tuulilasin listathan on näköjään pitänyt heittää roskikseen ja kunnolliset hitsaamalla tehdyt sivuputket on olleet myös ilmeisesti myrkkyä kun on pitänyt tehä tommoset vitun rumat klemmari viritys putket.
    Toiseksi vaikea kuvitella että miksi lähtee 1000km päästä hakemaan autoa, ja myy sen kuukauden päästä ihan muuten vaan :rotfl:
    Mutta eihän se tyhmä ole tietysti ketä pyytää.
     
  3. Cadillacman2

    Cadillacman2 Gearhead

    Tavallaanhan tuo ei sulle kuulu enää vit...kaan olethan rahasi saanut?
     
  4. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Olen myös omistanut tuon. Myin pois koska apurunko oli ruostunut niin pahasti että vääntösauvat oli retkahtanu ja auto kulki kenossa. Viime kesänä oli tilanne vielä sama kun näin tuon Forssassa, onkohan tohon rahaan jo hitsailtu kasaan... 3000 maksoin tuosta. Kilvetkin vaihtunu välissä.
     
  5. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Seuraavan kerran pitää leima olla hankittuna viimeistään 2015 09 30. Eli ensi kuussa pääse jo katsastamaan. Toivottavasti on kunnolla korjattu....... :eek:
     
  6. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Eihän se kuulu mulle vittujakaan vaikka pyytäis 10k€, niinhän mä tossa totesin että ei se tyhmä ole ketä pyytää jokasella on oikeus hinnoitella autot mielensä mukaan :rotfl:
     
  7. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Kilvet muuten vaihtu siksi koska oli kilvet palautettu kun ostin auton, antoivat sitten uudet tunnukset kun hain kilpiä konttorilta.
    Jos ei kukaan ole vuosiin edes yrittänyt korjata sitä apurunkoa, vaikka muuten autoa on kovasti parsittu kasaan niin kertoo varmaan homman vaikeudesta jotain, ja taas auto myynnissä..
    Osittain samasta syystä myin auton pois ja kerroin tästä ongelmasta ihan rehellisesti. Voihan se olla että se on nyt korjattu kunnolla :wink:
     
  8. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Mikäs siinä apurungon korjaamisessa on niin vaikeata...mukamas??? :odroll: :lol: ...Ne ketkä eivät tuollaista edes osaa korjata,niin kannattais pysyä kohtalaisen kaukana vanhoista autoista :-? ....Rautaahan sekin vaan on,ja uudella raudalla/hitsaamallahan siitäkin selviää :wink: ....Tosin eivät näköjään kaikki :wc:
     
  9. montego

    montego 1st gear

    uskaltaako kukaan enää kohta laittaa katiskaansa nettiautoon kun overdriven sinivuokot käryttää jostain tyyliin, auto oli mulla tai kaverin tutun kaimalla ja takapenkillä on pierastu ja etupenkissä oli reikä :odroll:

    Halloo joku voi ihan oikeesti korjata näitä ennenkuin pistää tyrkylle, ja jotkut tekee korjaukset ihan huolella. Vanhoja paskojahan näistä lähes kaikki on :lol: Ei ainakaan mulle oo vielä sattunut sellaista harrasteritsaa jota joku ei olis korjannut ja monesti oon jopa korjannut itekkin. Enkä oo koskaan kadehtinut jos seuraava omistaja on saanut myydessään autosta vielä enempi,ainakaan julkisesti :poff:
     
  10. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Se on reilua peliä, nyt sun ed. sivun postaus aukes paremmin... Pahoittelen ihmettelyä omalta osaltani jos se yhtään helpottaa sun pyhien viettoa. :D
     
  11. MaxHeadroom

    MaxHeadroom Gearhead

    Myöhästä, keppi tenua lotastu, akka ja koira piesty, ja kohta lähen vielä lähipaariin haastamaan liivijätkät sylipainiin... niin vi...ttaa tääkin taas.

    Eiku antaa olla, kevät koittaa ja kumit laulaa, ei tässä viitti turhaan :argue:

    Amen
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ohan se hyvä jos entinen omistaja vähän valottaa autoa, voi tuostakin nyt ostaja kurkata apurungon. Muutenkin moni ostaa ihan sikaa säkissä, ei siinä mitään mutta turha sitten itkeä mikä paska oli jos ei ostohetkellä mitään kato.
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mä ainakin osasin lukea tuosta ilmoituksesta että oikeesti autoa etitään ja varmaan niitä vaihtoehtoja on tiedossa.Hemmetin hyvä että löytyi tuollainen Loistava auto ja varmaan käypänen hintasuhde, eikä ajettu TURHAAN katsomaan, vaikka kauppoja ei tullut.Kyllä harrastajat ymmärtää toistensa tarpeetja kunnioittaa niitä,eikä itke täällä että tultiin renkaita potkimaan ja pyhät pilaaamaan :mad:ugh olen puhunut.

    Sori teksti,too meny whiskey drinks..
     
  14. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Niin tossa nyt haluttiin vähän ymmärtää väärin mitä yritin sanoa.
    Totesin että VOIHAN se olla että on korjattu. Ihmettelen vaan että intoa uhkuen haetaan 1000km päästä auto ja myydään se kuukauden päästä jostain kumman syystä kolminkertaisella hinnalla, otin siksi vaan puheeksi sen että kun auto useammalla omistajalla ollut ja apurunkoa ei ole edes yritetty korjata, niin kertooko asiasta jotakin kun se pitää nopeasti hukata? En väitä mitään vaan kysyn.

    En missään kyttäys/kärytysmielessä tänne linkittänyt tätä, vaan oikeasti vähän kummastutti kun noin nopeasti myynnissä, ruostereikien päälle liimattu vaan tarraa yms metsäpatenttia tehty ja tommoseen hulluun hintaan myynnissä, en kai myynnin yhteydessä ole kirjoittanut mitään vaitiolovelvollisuus paperia :odroll:

    Mulle edelleen ihan sama ostakaa pois mihin hintaan haluatte, mutta ei varmaan haittaa ketään tosiaan jos tässä valotetaan vähäsen että kannattaa olla hyvin tarkkana.
    Edelleen VOIHAN se olla viimisen päälle kaikki korjattu, eikä kadehtintaa juurikaan aiheuta vaikka sen kymppitonnin joku tosta maksais. Päinvastoin :rotfl:
     
  15. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Hyvähän toi ilmoitus oli? Ihan oikein jos tietää autossa olevan jotain vialla. Yleensä se olis kyllä myyjän tehtävä, mutta niitäkin on "ihmeellisiä". Ja on toi raha sen verta iso, että kyllä aspeni pitää olla jo leimattavassa kunnossa! Ja kukaties tällä ilmotuksella säästettiin myös myyjä "harmeilta"? Vaikka ei nyt tarvii jatkossa joka auton palaneita lamppuja ilmotella täällä. Oma mielipide on, että jos tiedän auton olevan jollain tapaa paska, ja kaveri sitä on hakemassa, niin totta hel**tissä sanon siitä. Joten miksei se toimis myös täällä?
     
  16. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Sitä voi tietenkin käydä ostaa mitä haluaa ja kirjoitella siihen toiseen topiciin, kuinka rehellinen myyjä oli.
     
  17. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Joku nyt lynkkaa varmaan tästäkin, mutta möin tämän talvella

    http://www.nettiauto.com/chrysler/sebring/7043208 (tämä siis minun myynti-ilmo)

    Ja sitten seuraavalla viikolla

    http://www.nettiauto.com/chrysler/sebring/7050351

    Jonkun mielestä tämä on kyttäystä, itse tsekkasin ihan siksi tekstaritiedot että varmasti on vakuutus mennyt poikki. Olihan se mennyt, mutta ns. väliluovariperiaatteella 300 kilometrä sivuun. Ihan aidosti toivon, että viat on korjattu kunnolla, esim. helmakotelo oli aika pahasti ruosteessa. Näiden myynti-ilmoitusten välillä vain muutama päivä.

    Terveiset myös Auto Aakoolle. Tämä lisäsi luottamustani suomalaisiin autoliikkeisiin. Tämä oli siis sarkasmia.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Suurin osahan täällä näkee punaista tuollaisesta toiminnasta, ilmoittelusta ja "kyttämisestä". Se taas tuntuu olevan sama miten mahdollisesti viallisia autoja jobataan suoraan tai pikkufixillä tupla hinnalla.

    Jokanen tottakai edelleenkin pyytää ja tekee mitä haluaa. Jonkun tulevam harrastajan ura voi katketa siihen että ostetaan suht kovahintainen auto ja sitten tulee vielä hieveä työmaa rahallisesti.
     
  19. palotila

    palotila Gearhead

    Vähän asian vierestä mutta tuo oli hyödyllinen tieto että sebringissä on tuollainen ruosteongelma, ei ollut mitään tietoa aikaisemmin. Itellä on vm 2006 pihassa.
     
  20. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Helmat taitaa olla noissa arka paikka. Mulla oli Stratuksessa molemmissa helmoissa pienet raapaisujäljet. Katsastusta varten päätin noita tutkia. Molemmissa "pikkuiset" ruosteet. Otin työn alle, niin koko naarmun mitalta sisäpuolet vahvasti ruosteessa ja ruuvarin tökin koko matkan läpi noiden painanteiden kohdalta. Metri peltiä kumpaankin helmaan... Ja muutaman viikon päästä auto paaliin... Grr...
     

Kerro tästä muillekin!