Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. umpio

    umpio 3rd gear

  2. jallu81

    jallu81 3rd gear

    toi lasikatto-chargerhan oli alunperin tuplaturbo isolohkolla. mihis se motti on hävinnyt?
     
  3. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Hinta 225000 euroa...? Taitaa tällä jobbarilla olla normaalia kovempi nälkä? Eikös tuon auton edellinen omistaja Jali kaupitellut tuota äsken hintaluokassa 20000 ? Se oli ok hinta, koska autohan oli hieno.
    Ja on myös uudella myyjällä normaalia kovemmat myyntipuheet. Ainoa Euroopassa??? :lol: Mikäs mm. se punainen Mitsuoka on, jonka olen jossain pari vuotta sitten nähnyt?

    Edellisen omistajan myynti-ilmoituskin löytyy vielä... http://www.nettiauto.com/mitsuoka/le-seyde/6646323
     
  4. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Täytyy sanoa että nyt olen kaiken nähnyt. Kaikki tämä ja vieläpä Datsunin moottorilla ainoastaan 200k€. Ilmoittajalle: Jos tästä joku on tarjonnut ihan oikeaa rahaa 75-tonnia niin kannattaa kätellä melko äkkiä. Valitettavasti olen melko varma että todellisuudessa tuosta ei kukaan ole tarjonnut paskaakaan...
     
  5. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Tuli itselläkin mieleen, että jos tuon sais vaikkapa 15000€:lla, niin jäis kyllä ostamatta. Voi olla että oon tyhmä....
     
  6. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mites mulla on outo muisti kuva, et ton mitsuokan rakennus sarjan sais bolt-on tyyppisenä 10k€?
     
  7. onre

    onre 3rd gear

    Muistikuva on oudon lisäksi väärä. Mitsuoka on sarjavalmisteinen auto, ei rakennussarja.
     
  8. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Tämmöinen vastaus tuli myyjältä:
    :rotfl:
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Björn Wahlroos - Markkinat ja demokratia.
     
  10. JnZm

    JnZm Gearhead

    Toivottavasti joku ilmoittaa briteille äkkiä että myyvät suorastaan järkyttävään alihintaan omaansa, vähintään nolla perään, ellei kaksikin. Vain 14000 puntaa on ryöstö! Lupaavat kotiinkuljetuksenkin punta/kilometri, tekee alle 3000 puntaa Helsinkiin kuskattuna.
     
  11. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Eikös siinä hinta ole kohdallaan.. :rotfl: Ei tarvitse kuin 15000 euroa antaa väliin, kun antaa vaihdossa 210000 euroa maksavan kuplavolkkarin :rotfl:
     
  12. tuomo.leva

    tuomo.leva 2nd gear

  13. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Todella Upea laani autoineen 8) ....Onkohan tuo kuvassa 6 näkyvä sininen,joka on "poliisi auton" vieressä,niin onkohan se Chevrolet Malibu?...Pontiac Le-Mans se ei taida olla,pyöreiden etuvalojen perusteella :odroll: .
     
  14. Damned

    Damned Gearhead

    Eikös se Tapsa tälläkin foorumilla pyöri?
     
  15. Herje

    Herje Double Gearhead

    Gm dealer tais olla nimimerkki.
     
  16. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    ...osuva nimimerkki. Ei ihan huonolta vaikuta oldsikaan.
     
  17. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  18. paja1

    paja1 Double Gearhead

  19. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Ei velvetti!^
     
  20. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Joku taitaa tosiaan tykätä mattamustasta...
     

Kerro tästä muillekin!