Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Olen aina ollut sitä mieltä että "puu"kyljet ei sovi mihinkään 60-luvun jälkeen valmistettuun ja kaikista vähiten sämpylään, mutta olen valmis tarkistamaan kantaani: http://www.nettiauto.com/buick/roadmaster/7407980 Surffilauta katolle ja se on siinä!
     
  2. jariha

    jariha Double Gearhead

    hienot puukylet... mut mikä helevetti tossa maksaa ? :odroll: kelpais kyl mulle :p
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  4. M

    M Gearhead

    Kaveri pyytää 10000 e tölkistä, johon tulee 10000 e verot päälle... Ja sama itku jatkuu. Mitäs ei ottanut selvää etukäteen. Mun mielestä tuo määrätty vero ei ollut yllätys. Laki oli ennen paska, mutta minkäs teet.
     
  5. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    http://www.nettiauto.com/jeep/cherokee/7414708

    Jos joku katselee jo talviautoa tähän aikaan vuodesta, niin tämän yksilön paisuntasäiliöön kannattaa vilkaista ennen kuin latoo seteleitä tiskiin, plop plop plop plussapalloja.... :odroll:
     
  6. MALKAMÄKI

    MALKAMÄKI 1st gear

  7. Bukero

    Bukero Gearhead

  8. passerby

    passerby Gearhead

    '74 chevrolet cheyenne laviska.

    ei muuten ihmeempiä mutta ilmeisesti kuutiotuumat ei oo myyjällä hallussa eikä rekisteriotteen lukutaito.. kone lienee siis 350cid mutta litroina myyjä ilmoittaa 3.5 ,,,,,,,,,,, kirjoitin sille siitä kommentin kysymysosioon mutta ei se ole tajunnu vieläkään,,,, http://www.nettiauto.com/chevrolet/cheyenne/7199595
     
  9. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Siinä on just ne 2 tekijää kohdallaan mistä on puhuttu,mikä saa monet autot näyttämään hyvältä eli sopiva korkeus/ryhti ja vanteet. Jos tuokin makais perseellään keula taivasta kohti mustilla vanteilla ja munkkirenkailla niinkun pitkäkatoilla on monesti tapana niin olis toinen ääni kellossa.. :) Nättihän tuo on.
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

  11. JOVA82

    JOVA82 1st gear

    Ei ole ensimmäinen minkä suomen kilvissä oon nähny, Helsingissä on toinen vastaavanlainen viritelmä, valkonen väriltään, Joskaan en ole nähny sitä koskaan liikenteessä.
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mikäs noihin on amerikkalainen nimitys?Oi tuu millään nyt muistiin.
     
  13. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Tuo on ollut täällä uudesta asti jo yli 20 vuotta...

    Se oli uutena valkonen ja puna/vihreät raidat, joku tex-mex food myyntivankkuri alunperin.

    Viikonloppuna oli Alastarolla lava Land Roverin perässä tollanen O2 puoliperävaunu mallia traileri, jolla saadaan kantavuudeksi 4100 kg ja ajo BE-kortilla.
    Tuo jotain muuta valmistetta kun jenkki.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Miten noissa on jarrut toteutettu?
     
  15. mikki72

    mikki72 Gearhead

    Hienon näköinen laite ja hyvä että saa suomessakin leimaan,mutta mä en kyllä keksi mitään etua normaaliin traileriin verrattuna..
    Samat painot ja koot ne on normaaleissakin..
    Ja muuten tuo piirturi juttu menee niin,että jos auto ei ole yksityis käytössä,niin siinä pitää käyttää piirturia,koska kokonaispaino menee yli 3500kg.Vaikka pakuksi onkin rekisteröity.
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mä ajattelin lähinnä motorhomea..
     
  17. Ck

    Ck Gearhead

    Tossa tapauksessa saadaan normaaliin traileriin etuna isompi kantavuus koska perävaunun kok.paino on 3500kg ja auton lavalle kohdistuva paino lasketaan autolle. Eli kantavuus jopa 4100kg riippuen tietysti autosta. Auton kokonaispaino luultavasti 3000-3500kg ja kärryn 3500kg.

    Tossa on luultavasti sähköohjatut "työntöjarrut". Eli tälläinen
    http://www.fifthwheeleurope.eu/en/
     
  18. mikki72

    mikki72 Gearhead

    No juu,onhan siinä sitten pieni etu,mutta tarkottaako se sitten sitä,että vetoautosta olisi kantavuus jo käytetty,eli vetoautoon ei voisi mitään tavaraa pistää vaikka tilaa vielä jäisikin.
     
  19. Ck

    Ck Gearhead

    Juurikin näin.
     
  20. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Akselimassojen ja kantavuuden rajoissa voi lastata sen mitä kantavuutta jäljelle jää...välttämättä sitä ei juurikaan jää tai jos jää, niin silloinhan ajetaan vajaalla kuormalla :wink:
     

Kerro tästä muillekin!