Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Noh, aina löytyy joku idiootti, joka tohon menee. :odroll:
    Eihän ne muuten noita tehtailiskaan.
     
  2. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Mikä tässä on se juttu missä mä tulen kadottamaan mun kaikki rahani? Jos mä soitan toho numeroon, niin kuka sieltä vastaa ja mitä soopaa se siellä sitte sepostaa? Tai jos pistän sähköpostia, niin hetikö ne alkaa kinuumaa et paappa tulee sitä rahaa, ennenkö näät koko muovipulkkaa?
     
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Eiköhän suurin osa täälläkin ole maksaneet jenkeistä ostamansa auton (ainakin osan kauppahinnasta), ennen kun ovat koko autoa fyysisesti nähneetkään? :eek:

    Jos tommonen olis oikeasti tohon hintaan myynnissä, niin ostajia olis jonoksi asti. ja eka joka maksaa, sen saa. Maksajia varmaan riittäisi. Tyhmiä/naiiveja ihmisiä vaan riittää. Onhan se nähty tyhmemmissäkin jutuissa.
     
  4. Valapatto

    Valapatto 2nd gear

  5. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

  6. coolcarshq

    coolcarshq 2nd gear

    Pikkasen tossa c1 vetessä pistää silmään maininta orkkis ilmansuttarista ja pissapojasta kun muuten on aika pitkälle tuunatun näkönen.
     
  7. 0rs0n

    0rs0n Gearhead



    Höh. Sit mä asun Päijät Hämeessä :)
     
  8. mercakungen

    mercakungen Gearhead

    Tapasin tämän C1:n omistajan autoineen Saksassa autonäyttelyssä vuonna 2005. Tämä Vette oli näytillä muutaman metrin päässä Mesestäni. Omistaja oli Sveitsistä. Vette on ilmajousitettu.
     
  9. piiparinen

    piiparinen Gearhead

  10. onre

    onre 3rd gear

    Se on Lapissa. Siellä ei kertomusten perusteella päde edes fysiikan lait, joten tuo kulutuksen muuttuminen on vielä aika pientä.
     
  11. 69

    69 Gearhead

    Koskaan käynyt Kaupungissa??
     
  12. adioslepido

    adioslepido 1st gear

    minun kokemusten mukaan matka-ajossakin nousee kulutus lapissa kun joutuu vedättään pitkiin mäkiin
     
  13. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kuusamokin on kaupunki. Sama lähde ilmoittaa Typhoonin maantiekulutukseksi 13,8 ja itse olen päässyt tankillisella parhaimmillaan 11,6 kulutukseen. Yhdistetty fueleconomyssä 15,7 ja minulla 13,6 - janoisinkin tankillinen 15,9. Varmanpäälle tuntuu olevan tuolla lukemat, vaikka valmistajan ilmoittaimiahan nuo varmaankin on.
     
  14. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Mutta jos ilmoitukseen on lipsahtanut sitä "Lapin lisää" :lol:
     
  15. SpW66

    SpW66 Gearhead

  16. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Jenkkiläistä bensaa kuluu samalla autolla huomattavasti enemmän, mitä suomalaista.
     
    nakkertton tykkää tästä.
  17. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

  18. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Eipä ole näkyny tommottii corvettea täällä
     
  19. jallu81

    jallu81 3rd gear

  20. Jape105

    Jape105 Gearhead

    + vähän vielä kulutukset yläkanttiin ettei vaan joudu kuseen, kuten volkkarille kävi.
     

Kerro tästä muillekin!