Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Ilmoituksessa pisti silmään "Kristiinankaupunki" ja "Kolmosauto", eikä välttämättä positiivisessa mielessä...
     
    Hoovee tykkää tästä.
  2. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Hyvästä saakin hyvän hinnan, mattavärisestä räjähtäneellä sisustalla ei paria-kolmea tonnia enempää kannata haaveillakaan...
     
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Miksi itelläkin meni väreet kun näin ton kolmosauton?

    Oliko niillä jotain hämärähommia?
     
  4. T.hilter

    T.hilter 3rd gear

    Eikös nykyään saa jo oikean museoesineen museorekisteriin? Siis tuosta Impalasta kyse.
     
  5. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  7. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Suomalaista "muotoilua" parhaimmillaan. :rotfl:
     
  8. pantera

    pantera Double Gearhead

    noi integroidut näytti kaikki tolta tuohon aikaan..
     
    palontie tykkää tästä.
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    mikkis83 tykkää tästä.
  10. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  11. chevyjussi

    chevyjussi 2nd gear

    Kyllähän tuollaisessa on uutena ollut maksamista, liekkö käytetyistä rakennettu? Nuo teven rakennelmat kyllä vetoaa itseeni, kyllähän tuollaisen viitsii aivan hyvin ajaa campingiin fiiattejen ja muiden väliin.
     
    Karpov tykkää tästä.
  12. chevyjussi

    chevyjussi 2nd gear

  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kaverilla ois myynnissä Dodge cobra 440 padalla...
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    unohdit:Ei pakkomyynnissä.
     
  15. Herje

    Herje Gearhead

    palontie tykkää tästä.
  16. 59Kingswood

    59Kingswood Gearhead

    Ainakin kaadetuista ja/tai loppunajetuista ambulansseista noita on tehty. Kokemusperustaisesti voin kertoa, että todella "mukavia" ajaa varsinkin sivutuulessa, kun lähes kaikki matkailuvarustus on väsätty taka-akselin taakse, jolloin taka-akselipaino on muutaman sata yli suurimman sallitun jo ilman kuormaa/tankki puolillaan... Samasta syystä etutassujen kontakti maapalloon on hiukan heikompi kuin ihan perusvanissa...
     
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Ja näyttää vieläkin kaikki hyymerit.
     
  18. Riku1058

    Riku1058 1st gear

    Joku sentään jotain järjellistäkin viitsii vielä kirjoittaa.. Tosin nämä: "Lämppärin puutarhaletkut" Pois.. Siihen voisin kommentoida, että ovat juurikin 100% alkuperäiset kuten oli kaikissa Suomiautoissakin ainakin vuodesta -1963-1969.. Ovatpa vielä aivan alkuperäisillä klemmareillaankin kiinni eli tuollaisilla mitä puristetaan irroitettaessa sekä takaisin kiinnitettäessä.. Yleensä näissä on juurikin ne mustat letkut ja uudenmallisilla klemmareilla.. Toisinsanoen jos jollakin tälläiset punertavat puutarhaletkut on letukassa paikallaan on kyseessä ultraharvinainen säilymisihme.. Turha tänne kritisoida muiden kirjotuksia, koska siitä alkaa vain se perus loanheitto kuten yleensä täällä on tapana. Mutta mielestäni tämä oli ainut asiallinen kirjoitus joten kommentoin tähän.. Ja koska hinnat alkaen USA taitaa olla nykyään 15000-20000 Dollaria.. voidaan varmaankin sanoa että halvalla meni! Mikäli jollain on vastaava Impala 1965-1968 kyseistä korimallia, on katsastettu ja toimivalla tekniikalla niin lupaan maksaa 15000 Euroa 040-7474370, mutta kun ei ole eikä löydy! Tämä on erikoinen sivusto monesti löytää tarvitsemansa osan ja saa apua rakenteluun MUTTA jos olet myymässä niin sinut koitetaan kaikintavoin polkea maahan.. No kukin tyylillään, mutta joku sai huutokaupassa nyt taatusti Suomen halvimman Coupe Impalan! Jos jollain on tosiaan halvempi leimattu vaikka potkittu lintta niin soitto tänne ja edellä kirjoittamani PITÄÄ! Toistan jos kirjoittelet täällä ja omistat 2d ht 1963-1968 impalan ja haluat luopua siitä hintaan 15000 Euroa niin kauppa on tehty! 040-7474370
    Ja toiseen asiaan jos joku haluaa luopua -1965 4D sedan tolppa bel-air/impala olen kiinnostunut henkilökohtaisista syistä ja hinnan ei tarvitse alkaa nelinumeroisella luvulla.. Jos olet myymässä niin soita..

    Ps. Jos niitä on ja löytyy niin kommentoikaa ihmeessä jos jokin niistä jäi ostamatta!!!
     
    Muokattu: 6.2.2017
    kimmok2014 tykkää tästä.
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mulla taisi cadillacissa olla vielä puutarhaletkut orggis lankaklemmareilla joku aika sitten.

    Noikin varmaan sitä "älä heitä pois, on harvinaisia" kategoriaa mitä jotkut ilmanputsarin kopatkin että kun sitten niitä koittaa myydä niin kukaan ei niitä osta. Vois pistää halvemmalla hinnalla myyntiin nyt tolle uudelle palstalle 25e/kpl tai jotain, 350 dieselin taitaa olla ainakin toinen. Oho meni mainostamiseksi.

    Joka merkillä noita taitaa olla, kuulemma 900 saabin hyvät ovet törkeen harvinaisia ja arvokkaita kuten lokarit ja kaikki peltiosat. Joku 5 vuotta varmaan ollut myynnissä yhden täydellisen kuntosia osia käytetyiksi mutta ei kukaa ole kysellyt ovia edes 20e/kpl hinnalla, siis 80e koko kierros. Eka aattelin että 50e/kpl olis hyvä kun mädistä jenkkifarkun ovista sai 40e/kpl. Koko kopan voisi myydä jollain 150 hinnalla muttei ketään kiinnosta. Saabisteille muutenkin vaikeeta myydä mitään kun kun kyttäävät ja sitten huomaavat jonkun pienen kiveniskeymän hyvänä myydyissä ovissa ja sillä perusteella tinkaavat -85% alennuksia. Sitten kuitenkin alkais kauhistelu jos tonkin hyväkoppasen saabin veisin romikselle ja joku sen näkis siellä romuläjässä "voi voi kun oli hyvät ovet ja kaaret"
     
    ursus2 ja Karpov tykkäävät tästä.
  20. Bukero

    Bukero Gearhead

    mitenhän tuo lie tehty. kuiteskin tuon ikäisissä -89 vaneissa itsekantavakori.
    siis erillisrungoton auto kyseessä. vai oliko nuo 4x4 erilaisia...
     

Kerro tästä muillekin!