Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Susta en tiiä, mut ite oon ostanu ameriikoista asti autoo näkemättä ja perustanu arvioni siihen mitä siitä ois järkevää maksaa mun omalta kannalta... Niillä tiedoilla mitä myyjä tai joku luotettava taho on mulle antanu.

    Mä en maksa senttiäkään jobbarille, joka on tunkenu väliin...

    Mut aina on tullu auto ostettua, ku on reaalihintanen.

    Siinä sulle bullshitwalkkereita :D Vaikka tiiänki jo, notta metsään haukun...
     
    sdfsd, Karpov, Inlinee ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Eihän risasta ehjän hintaa saa. Viimeksi katsastettu 2012, että kai siinä jotain isompaakin on. Ehkä.
     
  3. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    On kuitenkin ehjät nahkapenkit, joka on iso plussa, verrattuna suomiversioiden plyyshijakkaroihin.

    Jos tuo olisi musta, mustalla sisustalla, niin olisi myyty heti.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tuo ollut koko tämän kesän myynnissä samalla. Ei oo oikeen houkutellut? Mut jos tuplahinnalla sit
     
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  6. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Miten nykyään määräytyy autovero kun esim. tämän erehtyy joku ostamaan ja viemään vuosikatsastukseen? Tuleeko uuden VW Golfin autovero vaiko kanta-auton arvon jäljellä oleva autovero maksuun?

    https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/9738068

    Rekisteriotteen mukaan tuo on 1975, mutta tuossa ei pysty olemaan juurikaan muuta osaa kanta-autosta kun konepelti, lamput ja jotain akseliston osia. Niistähän tulee yli 50 %, vai..? Voisihan myyjä tuon pikkujutun myynti-ilmoituksessaan mainita ettei kukaan ostaja tietämättömyyksissään lyö käsiään paskaan.
     
  7. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

  8. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

  9. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Sama auto on kun katsoo kuvat joissa auto on sini valkoinen...tismalleen samat ruosteet, sama verotarra tuulilasissa, joku tarra oik. takaovessa, samat heijastimet perässä jne.

    Toisen ilmotuksen kuvissa töhitty sitten vähän keltasta maalia ja tehty ruutukatto...auto lienee sen näköinen nyt ?
     
  10. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

  11. leemu

    leemu Gearhead

    Jospa se kanta-auto on ollut gti:D
    Yleisesti noissa taisi olla kanta-autosta (tai siis olisi pitänyt olla) kaikki sellaiset osat mitkä vähänkin sopii ja kyllähän niitä yllättävästi löytyy kun suomalainen tosissaan alkaa autoveroa kiertämään:p

    Mulla oli hetken tuollainen kv-cabrio joskus ja muistaakseni siinä oli listattu vaihdetuksi korikehikko, etuovet, ikkunalasit.. en nyt muista oliko muuta, enkä paljonko oli prosentteja..

    Tuossa myytävänä olevassahan näkyy olevan kivat 49%:rolleyes:
     
  12. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Ei sekään ole mahdollista jos on -75 paperit, sillä Gti esiteltiin vasta kesällä -76. :D
     
  13. timuli

    timuli Gearhead

    Gti esiteltiin -75 ,tuli myyntiin -76...
     
  14. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Ok, voi se olla niinkin. En sen tarkemmin tutkinut kuin äkkiä Tuulilaseja selasin niin numerossa 8/1976 oli Saksassa tehty uutuusesittely mallista.
     
  15. leemu

    leemu Gearhead

    Ei tuota ollut ihan tosissaan otettavaksi tarkoitettukaan:p
     
  16. tapsah

    tapsah 2nd gear

    Eikö olekin törkeetä!! Nyt kuitenkin vingut kun joku möi autonsa nopeesti juuri niin kuin täällä typerässä huumori-tsätissä saarnaat ja kehut aina tekeväsi ja nyt se ei sitten sulle sovi lainkaan, ihme eunukki! Kade in Finland...hommaa vit##u oikee elämä ittelles.
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    En minä tässä myyjää moiti, jobbaria vaan! Koitan vaan tähän keksiä mahdollisimman yksinkertaisen tekstin että myös sinä ym-mär-rät. Od:ta kun ei selkokielellä saa toisin kuin uutiset.

    Kateellinen ei mun tarvi olla. Eiks o kiva, että jonkun tulevan harrastajan ei pakosti tartte ihan täysiä maksaa kun tietää millä auto myytiin 72h aiemmin?


    Ja riittää tapsallekin leipää ja sirkushuveja.


    Ps. Vittu/u kirjoitetaan ilman #-merkkejä.
     
    Nikuzai tykkää tästä.
  18. kimmok2014

    kimmok2014 2nd gear

  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    jobbari tekee sen että tavara menee sille joka siittä on eniten valmis maksamaan.
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tehkööt vaikka perunamuusia mummoille
     
    0132 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!