Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    No vittu onpa ollu hiljasta viimeaikoina nettiautossa, ku tarttee kaikkee PASKAA suoltaa tälläki voorumilla,,,, Perkele.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onneksi oma kommenttisi oli täyttä timanttia eikä paskaa :D
     
    Hoovee, Gary Grand, passerby ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. hzemax

    hzemax Double Gearhead

  4. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Joo. Volkkarit ei tahdo kestää, liian hienoja. Dacia Dustereita on ilmestynyt myös, ne on yllättävän soveliaita ja paljon Hiluxeja halvempia. Hyvä ja suosittu on myös ns. Afrikan vientimalli Toyota Land Cruiserista "ISIS-Lantikka" jota ei varmaan missään sivistysmaassa edes saisi kilpiin, samannäköinen kuin täällä 80-luvulla mutta siis uusi.

    Mutta joo, jatkuva kosteus, porasoija ja sen sellaiset saa aikaan sen että autot ruostuu hetkessä ja sähkövikoja ilmestyy uusiinkin autoihin. Paljon soratietä ja autoilla ajetaan 24/7, pikkupuoli päällä jos sellainen on.

    edit: Niin ja käytännössä enemmistö kaivoksissa maan alla olevista autoista on kilvettömiä, kuormurit myös.
     
    Muokattu: 6.10.2018
    12345678910, passerby ja isalmela tykkäävät tästä.
  5. timant

    timant 2nd gear

  6. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    ZYDI on ollut myynnissä heinäkuun alusta saakka kun se päätyi tonne Kouvolaan jonkun naisen omistukseen.
    Jotenkin mietityttää näissä sinänsä hienoissa autoissa et mitähän vikaa niissä on kun heti pitää eroon päästä. Teknisesti kuitenkin aika yksinkertainen ja varma.
     
    isalmela tykkää tästä.
  7. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Flippaushan se syy on.
    Kiitos WD, GMG yms. höpö höpö ohjelmat.
     
  8. jariha

    jariha Double Gearhead

    Se on tuon mr. linttaritarin tyyli, vaihtaa kiulun ja samontein myyntiin/vaihtoa ettimääno_O
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  10. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    No Wheeler Dealer on noista auto-telkkarisarjoista ihan jees.
    Siinä sentään keskitytään asiaan, eikä perseillä narsistina kuten Gas Monkey -sarjassa, jota en edes ole katsonut minuuttiakaan pariin vuoteen.
     
    Petri R. tykkää tästä.
  11. -kk-

    -kk- Gearhead

    Kaivoksessa auton käyttökelpoinen elinikä 50tkm tai kolme vuotta.
    Ja vain Hiluxit kestää siellä oikeesti:).
     
    12345678910 ja Petri R. tykkäävät tästä.
  12. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    "MR. Rakkari" ainakin olevinaan... Jokseenkin saanut sen vaikutelman että autot vaihtuu rahan takia, hämärä muistikuva tuosta Monacosta että olis pyynti ollut jossain 7000-8000 hujakoilla ennen Kouvolaan joutumista....
     
  13. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Pyhäsalmen kaivoksessa noita oli vaikka kuinka paljon.
    Joku työntekijä sanoi että ihan sama mikä auto se on niin ruostuu kolmessa vuodessa poisto kuntoon.
    Aika lohduttoman näköinen "patina" vani lanssi oli joka ikänsä puolesta oli todella vanha kaivosauto.
     
  14. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Oldsmobile-fani. Toi Alero lienee Oldsmobilen viimeisiä malleja, joutsenlaulu siis. Koska 80-luvun dieselskandaali, noi myytiin Suomeen Chevyinä.
     
  15. -tl-

    -tl- Gearhead

    passerby, isalmela ja Charger´69 tykkäävät tästä.
  16. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Pentuna ollessa yhden kaverin isä oli työnjohtajana Päijännetunnelin työmaalla ja ajeli Toyota FJ:lla...aika nopeasti ne rapistui ja runttaantui siellä...kulmat ihan kurtussa, puskurit poikki, katto kolhuilla kun isoja kiviä putoili päälle, kyljet rytyssä kun jos tunnelissa tuli isompi vastaan, niin oli vaan ajettava kylmästi kylki seinää vasten jne.
    Ne Toitsut oli kyllä kilvissä ja ajoi työmatkat niillä...kyllähän ne teknisesti toimi ja valotkin roikkui ainakin johdon varassa.
     
    miguelo tykkää tästä.
  17. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Ne huonoimmissa kunnossa olevat autot olivat koko ajan siellä +1000 metrin syvyydessä.
    Ja siellähän oli kuin trooppinen ilmasto. Vettä tippui koko ajan autojen päälle kun olivat parkissa ja lämpötila oli noin +25
     
  18. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Juurikin taitaa olla toisinpäin.. ei maan alla ne huonoimmat voi olla vaan ne siirretään aktiivikäytöstä kuluneemmat kevyempään maanpinnan ajoon ;)
     
  19. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Jos tuntuu Challengereiden ja Cudien jne hinnat kovilta peltitölkeistä niin tuosta se vasta tuntuuki :rotfl: Auton arvothan on mitä on, eipä noita tehä enää mutta on kyllä kova hinta ja tuohan ei oo mikkää pyynti ku on ihan tarjottu hinta tuosta autosta :D
     
    Bukero tykkää tästä.
  20. päivystäjä

    päivystäjä 3rd gear

    Huutokaupathan ostaa itselleen tavarat nykyisin eikä ole vaan jobbari välissä. Oliskohan kaikkien aikojen kusetus menossa kun tuossa on 20K liikaa hintaa.
     

Kerro tästä muillekin!