Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Naapurin tyttöjä löytyy vielä hyvin "vähän ajetuista" ja vastaavasti paljon duunareita "kunnostettavista". Viikonloppuisin jälkimmäisiä kannattaa hakea myös "nelivedoista".
     
    Muokattu: 14.11.2018
    Roju, Holley ja rb tykkäävät tästä.
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Riippuu paljon koulutusalasta minkälaista opiskelijaa siellä on ja miltä pohjalta. Kotiolot lähinnä helpottaa tai mukavoittaa opiskelua ja töihin pääsyä koulun loputtua.


    Esinerkiksi meidän luokalla yksi jannu osti talon ja uudehkon auton kesken opiskelujen. Siinähän osti mutta kyllä sen kokopöiväiset opiskelijst tietää, että rahaa ei ole juuri nimeksikään.


    Ahkerampia opskelijoita olivat naiset. Töitä koulun ohella ja koulun eteen ihan eri malliib kun miehillä.


    Itse lähdin ihan arvalla opiskelemaan juuri siksi koska mä voin ja kuka tahansa voi. Koulutuksen suoritin loppuun kun isä hienosti ensimmäisen vuoden lopulla tuki ja sanoi että sinä et kyllä valmistu.


    Rahat oli tiukilla mutta paperit tuli.
     
    mikkis83, stratusdriver ja isalmela tykkäävät tästä.
  3. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  4. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Gary Grand, isalmela, renttu81 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    [​IMG]
     
    mikkis83 ja isalmela tykkäävät tästä.
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Taisi olla minicaddy olla Remun ihan ensimmäinen kärry,
    jolla ajoi itse.
    Remullahan ei ollut ajokorttia, kun vasta varttuneella iällä.
     
  7. rb

    rb Double Gearhead

    Miten mulle tuli tosta Karpov mieleen...
     
    Karpov ja Pertti K tykkäävät tästä.
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No mullahan on gmmän etuvetoja ollut ja nytkin on :D kyllä tollanenkin mulle kelpais.

    Voitas ajaa korsossa pimppistä tolla, molemmilla värjätyt susiturkit päällä? (Alla vartalo luonnontilassa)
     
  9. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Gary Kyrpov, kaikkien pummien sankari..
     
  10. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kerrankin on rengas-vanneyhdistelmä kuin kirsikka kakun päällä!
     
  12. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    et sitten huomannu että kritisoin juuri sitä että nää ihmiset saa rahaa mitä eivät ole itse ansainneet?

    Kerrotko mitä valintoja olen tehnyt väärin kun niin hyvin tiedät?
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Siksi pitää tukea verorahoista hyväosaisia koska täällä on huono osaisia joita tuetaan verorahoista?

    Ok.....

    Kerrotko vielä mun syyt olla kateellinen kys. ryhmälle kun niin hyvin tiedät.
     
  14. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Luuletko ettei näitä tarinoita ole ollut ennen nykysen kaltasta opintotukijärjestelmää? Et ilmeisesti tiedä kuka on thomas sowell tai mauno koivisto? Milton friedmankaan ei muistaakseni ollu mitään rikasta sukua. Tossa nyt kolme esimerkkiä, kaksi pahuuden pesästä ja yks suomesta.

    Tiiätkö myös että tuki ei tee välttämättä sitä mitä joku poliitikko sanoo sen tekevän. Tällä nykysellä systeemillä ei ole enää hirveesti tekemistä sen kanssa että kaikilla olisi mahdollisuus investoida itseensä vaan se on vastikkeeton tuki hyväosasten elinkaarivarallisuuteen. se kaikkien mahdollisuus olisi mahdollista hoitaa esim. valtion takaamalla opintolainalla. Koulutuksen leikkaaminenkin on niin monisyinen juttu, mun mielestä sellasille aloille ei kannata korkeakouluttaa saati tohtorikouluttaa joille ei ole töitä...
     
    Muokattu: 14.11.2018
  15. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Konsonantti -nimimerkki on mahoton ukko kyseleen. Minäpä kysyn, että onko sulla hajua mitä vaikkapa AMK -insinööriksi opiskeleva nuori tienaa kesätöissään 1.5-31.8.2xxx välisenä aikana kesälomallaan, jonka pyhittää työntekoon esimerkiksi edustamassani Jaloteräsyhtiössä? Sitä tiliä tulee sen verran, että ekana hommana syyskuussa on kirjauduttava Kelan sivuille ja ruvettava perumaan opintotukia.

    Siks toiseks. Kannattaa mennä itsekin vielä opiskelemaan, mikäli kirjoittaa Mauno Koiviston pienillä kirjaimilla.

    Ja itse asia tähän ketjuun; makea Valiant Nettiautossa.

    https://www.nettiauto.com/plymouth/valiant/10040904
     
    Harri S tykkää tästä.
  16. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Hyvinvointivaltion idea on se ettei kukaan olisi ihan oman onnensa nojassa, idea ei ole hyvätulosten tukeminen.

    Kuten sanoin, mulla ei ole mitään syytä olla katkera tai kateellinen kenenkään muun koulutustasosta.
     
  17. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Joskus ehkä vaan kannattaa jättää kommentoimatta tai kritisoimatta.
    Silloin loukkaa vähemmän toisia.
    Se, mitä kukakin on ansainnut tai ei, ei ole sinun päätettävissä.
    Sulla on tapana paukutella vahvoja mielipiteitä usean viestin sarjoissa vähän joka asiasta.
    En teidä onko sulla tavoitteena päästä palstan viestikuninkaaksi, mutta älä nyt ainakaan tee sitä laadun kustannuksella, äläkä ainakaan aliarvioi toisia kirjoittajia.
    Mun mielestäni sä haaskaat aikaasi täällä ja rynnimällä vahvoine mielipiteinesi vähän joka ketjuun, haaskaat samalla myös meidän muiden aikaa.
    Tietoa on nykyään helposti saatavilla, kiitos netin jota osaa käyttää kaikki, mutta se millä on merkitystä, on ymmärrys. Ja se sulta usein puuttuu.
    Kun kokemusta tulee lisää ehkä ymmärrät, mutta se ymmärrys sun täytyy rakentaa sun oman pääkoppasi sisällä. Sen sä saat elämänkokemuksen myötä.
    Ja se elämänkokemus ei ole riippuvainen iästä, sitä kokemusta kun tuppaa tulemaan toisille nopeammin kuin toisille.
    Käytä siis kirjoittamiseen käyttämäsi aika fiksummin, niin ei tarvi kadehtia niitä, joilla on sinua enemmän.
    Ne nimittäin lähes poikkeuksetta on tehny rajusti duunia sen eteen. Muutama poikeus ei tee sääntöä tähänkään asiaan.
    Se verojen maksun syvin merkitys selviää sulle sitten aikanaan, viimeistään kun alkaa iän myötä tulevat isot jutut tulemaan vastaan ja huomaat mitä me sillä verorahalla oikeasti saadaan.
    Kirjoituksistasi paistaa kokemattomuus tuossa asiassa.
     
    Holley tykkää tästä.
  18. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Elikaari varallisuus on oleellinen eikä yksittäinen kesä.
     
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    En ole toivottavasti loukannu ketään esittäessäni mielipiteeni opintotukisysteemistä.

    Kuten sanoin viiteen kertaan, mulla ei ole mitään syytä olla kateellinen kenellekkään. Itte sanoit että olen tehny jotain väärin asiaan liittyen, kerro mitä?

    Tuskin tää on sellanen asia missä vaihtasin mielipiteeni sillä faktat tuskin muuttuu, korkeekoulutetut on yläpäässä tuloissa, muut alapäässä. Korkeekoulutetut saa hyödyn tosta systeemistä, matalasti koulutetut ei mitään. Olemassa on järkevämpi systeemi millä saa kaikille mahdolliseksi koulutuksen ja jokasen maksamaan korkeekoulutuksensa ts. valtio ei subventoi tälläsellä mittakaavalla hyväosia.
     
    Muokattu: 14.11.2018
  20. Holley

    Holley Gearhead

    sdfsd, lopeta nyt hyvä mies jo! Ala pänttäämään pääsykokeisiin, kun kerran korkeakoulutuksella tienaa ansiottomasti, tai palaa aiheeseen "Nettiautosta bongattua".

    PPRCuda, olet oikeassa; tuollainen Valiant on ihan kiva peli ja on muuten auto, joka oli oikeasti hinnoiteltu erittäin kilpailukykyisesti uutena Suomessa. Tuossa yksilössä vaan ei ole hintaa, joten en tiedä, soittaisinko, jos olisin ostamassa. No, onneksi ei ole rahaa eikä tilaa ja ehkä kuitenkin haluaisin Valiantini V8:lla.
     

Kerro tästä muillekin!