Nissan primera

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja HEAVYDUTY, 6.3.2012.

  1. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Kyllä ihan ajettava. Olen 10 000 km rullannut 3 kuukauteen, joista ison osan isossa Idässä. Yhdessä kuopassa (=lue taisteluhaudassa) meni vasemmalta sekä etu- että takarengas. Ei pettäneet ripustukset tai edes suuntaukset menneet, että söisi kumia/ ei kulkisi suoraan.

    Kyllä hinta-laatusuhteeltaan vanhoista käyttö-pokemoneista tuo osuu ihan OK-sektorille näin kokemusten valossa. Itse ostin ihan hinnan ja koeajaon perusteella ilman suurempaa omistamisenhalun syttymistä. Mutta ihan hyvä perän siirrin. :odroll:

    Suurin tappelu oli muuten koriltaan reiättömässä autossa uusia katsastuksessa pompanneet takaa hapentuneet jarruputket - jatkuvat tulipeltiin takaa + 4m siivu. Ja bensalinjat - vastaavassa kunnossa taka-akselin edessä ihan oman rauhan vuoksi.. Korjaamolla arvioivat maksavan noin 5 sataa työt ja putket. Joo Ok vinomainen homma.. Osat tosin eivät maksa kuin kymppejä. Tarkistakaa alta, jos ostatte moista missä kunnossa ne jarruputket ovat taka-akselin edessä.. vasemmalla. Siitä pettävät, jos ovat pettääkseen.

    Ja tosiaan ne etuylätukivarret narisevat sopivalla kelillä kuuluvasti. Ja kai ovat aika "kuluvaa" tavaraa. Helpot tosin vaihtaa.
     
  2. laakkius

    laakkius Gearhead

    pakkohan ne olis muutenkin päivittää... :poff:
     
  3. harri60

    harri60 Gearhead

    Kaverilla meni loota (manuaali) 92tkm. kohdalla uusiksi.
     

Kerro tästä muillekin!