NitrOlympX 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mika.V, 20.7.2012.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Ajavat yllättäen Super Twineissä muista kisoista piketen 16 kaavion, yllättävää.
     
  2. jpalvima

    jpalvima 3rd gear

    Joo nää vois ristiä Drift-O-Lympx -kisoiksi jatkossa, oikein pahaa teki katsella ihan turvallisen etäisyyden päästäkin. Eipä olis voinut moittia jos ajajakokous olisi todennut että no go, no show

    Btw uusi juttu näin penkkiurheilijan perspektiivistä oli että joku kielitaidoton pukunatsi tuli jutulle yläkatsomoon n klo 12 ja solkkasi että yli 100mm polttovälilliset kamerat pois ( tai ainakin putki), näytti vielä jotain dokumenttia aiheesta, enkä ollut ainoa uhri. Eipä tuon runkvistin kanssa oikein uskaltanut alkaa vääntämään ettei lähde koko kamera kaulasta tai voimansa tunnossa oleva turisti katsomosta

    Onko tää menossa stadionkonserttien meningiksi kysyy v:ttuuntunut , varta vasten tätä keikkaa varten teleputken hankkinut maksava asiakas, pitääkö todeta Seppo Rädyn olleen aivan oikeassa? ( se että väki veti omaa viinaa tai polttaa ketjussa ei tietenkäään haittaa henkilökuntaa) 8)
     
  3. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Jo on perkele mitä touhua,ettei kuviakaan saa ottaa :wc:
     
  4. jpalvima

    jpalvima 3rd gear

    Joo enkä oikein osannut tähän kusipäiseen vaatimukseen yllätykseltäni reagoida mutta jos huomiseksi poistaa vastavalosuojan tötterön ja väittää tyhmänä että nyt se on alle 100mm pitkä niin saatana saa kelvata nahkahousuille. Tyhmällä tyhmää vastaan siis. Mutta anyway, nää pukutyypit tsekkasi nimenomaan näitä juttuja ,kun aloin tarkemmin seuraamaan tilannetta niin aika monen katsojan luona kävivät ja yhtä yllättyneitä oli muutkin
    Muuten saksmannien luovuus on huippua, kun tiketeissä lukee että omia a-pulloja ei saa olla mukana ja ekana vuonna uskottiinkin...oli ylläri kun tyypeillä oli ( 2010) Lidlin tms 5 l kaljatynnyreitä kainalossa, no toisaalta se on tynnyri eikä pullo :eek: :eek: :eek:
     
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Rata yllättää edelleenkin pidolla, tai enemmänkin sen puutteella?

    Topikat tömisevät kuulemma ekan rundin huomenna, miten tömisevät... Tokaa eivät taida ajaa ja pojot saattavat jakaa keskenään.

    Yö show:ssa King (tfb) neppasi 7.0, joten kylmänä se rata taitaa hieman pitää, mutta kuumalla kelillä ei.
    Kyllä se Kinkku silti putoaa ekalla rundilla ;)

    Ny nugguu... Aamulla kai ajetaan 9:22, ehkä.
    Tuolta kun puuttuu informaatio huomisesta aikataulusta.
    Tarkkaa Saksalaista toimintaa taas.
     
  6. JuhaKuu

    JuhaKuu Gearhead

    Top Methanol Dragsteita lukuunottamatta meni näytösajoiksi FIA luokkien osalta?, äkkiseltään saattaisi kuvitella että varikolla on kypsää porukkaa.

    Aikamoiset EM-skabat.
     
  7. JuhaKuu

    JuhaKuu Gearhead

  8. VSOP

    VSOP Gearhead

    On tää uskomatonta tunarointia. Järjestäjä ei o tiedottanut mitään, kaikki info turisteille saatu suomalaistalleilta ja netistä kännyllä. Tiimien puolesta ollaan pahoillaan ja taidetaan painua Sinsheimin tekniseen museoon. Jo eilen päätettiin, että ny saa ens vuonna Hockenheim olla ja Alastaron lisäksi vaik pari reissua Tierpiin.
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Metsku dragsterit ja prätkät ajavat kisaa, samoin kansalliset ryhmät. Prätkäpuolella ainoa jatkoon mennyt suomalainen oli Fredde, joka paineli peräti finaaliin asti. Hupaisa on myös tuo Saksassa pakollinen middagsruhe, joka tänäänkin keskeytti kisat tunniksi.
     
  10. jpalvima

    jpalvima 3rd gear

    Olipas reipas pohjanoteeraus kisajärjestelyille, voi kuvitella miten pahasti tiimejä kyrsii kun tällaista turismoakin v:tuttaa niin ettei veri kierrä. Oli "hieman" hermostuneen oloinen kuulutus jossa tää loppukliimaksi tai oikeastaan sen puute ilmaistiin. Jo tunteja aiemmin näytti nitrovarikolla omituisen hiljaiselta eli on ollut tiedossa pidempäänkin että tänään ei isoilla autoilla ajeta mutta järjestäjä ei tietenkään sitä kerro yleisölle ettei rihkama/kaljamyynti sakkaa.

    Sen verran näistä keikoista ( lennot, hotelli, vuokra-auto, wiinat) kumuloituu kulunkia että jos näitä nyt ylipäätään enää täällä järjestetään niin jää ScheisseLympx ( vai DriftOlympx) 2013 väliin :wc: :wc: :wc: :wc: :wc:
     
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    Erittäin positiivista, että kaikkensa satsaavat kilpailijat vaativat ajokelpoisia olosuhteita.
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Eurodragsterin mukaan Top Alcohol dragster kuskit olivat ainoat, jotka halusivat ajaa kilpaa. Muiden autoryhmien kuskit eivät suostuneet kilpailemaan. En tiedä kysyttiinkö pyöräkuskeilta asiaan kantaa, mutta nehän ajoivat oman kisansa kokonaan.

    Suomalaisittain positiivista oli Fredlundin voitto Pro Stock Bikessä.
     
  13. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Putte, kyllä samat keskustelut käytiin mopo puolella, muutamat eivät halunneet ajaa.

    Jos nyt jo saa spekuloida niin ens vuonna Hockessa ei ole FIA ryhmiä ajamassa...
     
  14. Antti.K

    Antti.K Gearhead

    Olipas "hieno" katsoa kun palattiin ajassa 25-30 vuotta taaksepäin.
    Hapermannit pyöräytti VHT liimaa burniksen jälkeen dragsterin renkaisiin.

    Tuli oikein nuoruus mieleen kun täällä ajeltiin lentokentillä ja tehtiin samaa hommaa.

    t,Antti
     
  15. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    On se vaan niin kivaa kun joku muukin välillä mokaa kisat ettei aina vaan fhra vaikka meillä on aivan paska ja pomppuinen rata kuskit sentään suostuu ajaan MAHTAVAA!!!!!!
     
  16. maverick

    maverick Gearhead

  17. MikaDrag12

    MikaDrag12 1st gear

    Antin kommennti oli paras.Eli mentiin kivikaudelle drag racingissa.Mutta mitä säännöt sanoo nykyään,jos joutuu ns kuivavedätyksiä tekeen liiman laittamisen jälkeen :eek:
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Säännöt sallii kaksi burnista, yksi vesiburnis ja yksi kuivaburnis, joksi liimann pyöräytys katsotaan. Kuiva vedätyksiä voi tehdä viivaa lähestyessä, mutta ei saa ylittää lähtöviivaa eikä peruutella edes takaisin.
     
  19. nixxon

    nixxon 3rd gear

    Lopeta Pate se ruikuttaminen äläkä ota kritikki väärin.
    Rata oli suomessa hyvin tehty.Pompuille EI pysty rataryhmä
    ETKÄ sinä mitään.Järjestelyt olivat suomessa hyvät.JOTEN
    KRITIKKI kohdistuu radan PERUSTUKSILLE.OLET varmaan huomannut
    että routa tuhoaa myös tavallisia maantienpätkiä ja silloin
    niitä joutuu välillä korjaamaan!!!Mikään ei ole ikuista!!!
    Kaikki vaatii vähän huoltoa ja updeittausta ei sen ihmeenpää!!
    NIXXON
     
  20. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Siinä radassa on joku perustavaa laatua oleva vika varmaan vääränlainen asvaltti paska juttu kun sellanen tulee esiin vasta kisoissa se rata kun on enemmän f1 varten niin siellä ei mitään kansallisia kisoja varmaan ajeta meillä radan kannalta oli hyvä juttu kun ensin oli sm kisat ja viikon päästä em näin päästiin rataa testaan.No ehkä ne pomputkin on jo ens vuonna korjattu mutta sit on uus asvaltti ja siinä vasta homma on tehdä siihen pito
     

Kerro tästä muillekin!