No johan on markkinat..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Mercury, 21.5.2003.

  1. Mercury

    Mercury Gearhead

    Tämmönen ois tarina,vaihoin koneeseen nelireikäsen imusarjan sillä välin kun laatikko oli korjattavana,heti kun sain laatikon niin panin motin käyntiin ja sehän kävi perkeleen hyvin,paljon paremmin ku 2 reikäsellä.saman päivän iltana kun koitin käyntiin niin vaivoin lähti,meinas imusarjasta räkiä takas mutta lähti käyntiin.Seuraavana aamuna ei millään lähe käyntiin,mitä helevettiä!!jatkuvasti työntää imusarjasta takas ja KOROSTAN että koko tänä aikana kaikki säädöt oli samat,niin miten tämä voi olla mahdollista?oon sen verran nyt yrittäny säätää että mulle ei jää muuta ku bensapumppu tai kansi ihan paskana kuten tällä palstalla on aikasemmin vihjattu,on vaikea uskoa kumpaakaan kun se sillon ku sain laatikon lähti heti ja kävi perkeleen hyvin.odotan viisaita neuvoja.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mercury 2003-05-21 23:03 ]</font>
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    tyhmä kysymys, mut oothan kokeillu jakajaa käännellä? jos se ois jääny vähä löysälle mikäli se nyt ees oli irti siinä imusarjan vaihdossa? tai oisko voinu se imusarja jäädä löysälle ja alkanu vuotaa lämmetessään?
    m.k.
     

Kerro tästä muillekin!